Mandakini Jaya International

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs businesscentrum in Hyderabad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mandakini Jaya International

Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatras, een bureau
Exterieur
Lounge
Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatras, een bureau
Lobby

Beoordelingen

4,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 23.0 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
3/1 & 3/2 Reddy Hostel lane, Hanuman Tekdi, Abids, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500001

In de buurt

  • Abids - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Lumbini Park - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Charminar - 4 min. rijden - 3.9 km
  • Birla Mandir-tempel - 5 min. rijden - 3.4 km
  • Hussain Sagar Meer - 5 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Mahatma Gandhi Bus Station Metro Station - 2 min. rijden
  • Gandhi Bhavan Station - 10 min. lopen
  • Hyderabad (HYD-Internationale luchthaven Rajiv Gandhi) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪Agrawala Bakers And Restaurant - ‬7 min. lopen
  • ‪Papaji Ka Dhaba - ‬2 min. lopen
  • ‪Kamat (roti jowar) - ‬5 min. lopen
  • ‪Parampara - ‬1 min. lopen
  • ‪Krupa Mess and Tiffins Coffee Shop - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Mandakini Jaya International

Hotel in de buurt van Charminar
Met voorzieningen zoals een gratis continentaal ontbijt, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice kom je niets tekort bij Mandakini Jaya International. Maak gebruik van spaservices zoals een lichaamsbehandeling. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een 24-uurs businesscentrum en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Een portier/piccolo, vergaderruimtes en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 75 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien extraatjes zoals kussenkeuzemenu's en airconditioning.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 28 inch met premium tv-zenders
  • Balkons, aparte zitruimtes en plafondventilatoren

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 46 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Spa

  • Lichaamsbehandelingen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 28 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 6 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Jaya International
Mandakini Jaya International
Mandakini Jaya International Hotel
Mandakini Jaya International Hotel Hyderabad
Mandakini Jaya International Hyderabad
Mandakini Jaya Hotel
Mandakini Jaya Hyderabad
Mandakini Jaya International Hotel
Mandakini Jaya International Hyderabad
Mandakini Jaya International Hotel Hyderabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mandakini Jaya International?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mandakini Jaya International te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mandakini Jaya International?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Mandakini Jaya International uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Mandakini Jaya International?

Dit hotel ligt in het centrum van Hyderabad, binnen 5 minuten lopen van Abids en ISKCON Hyderabad Sri Sri Radha Madanmohan Mandir. Ook Krazi Chiks en Shahi Masjid liggen binnen 15 minuten lopen. Gandhi Bhavan Station ligt op 10 minuten lopen en naar Osmania Medical College Station is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen over Mandakini Jaya International

Beoordelingen

4,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 18 beoordelingen

4,4/10

Netheid

5,4/10

Personeel en service

4,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

c, uk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
good accomadation/central location.Abids ,hyderabad city. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.
7 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Fatima, Paris

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel avec possibilité d'avoir une voiture qui est venue nous chercher à l'aéroport, pratique pour les arrivées la nuit (mais dommage qu'elle soit tombée en panne sur l'autoroute ... !). Excellent accueil à la réception, chambres spacieuses mais dommage que la chambre grouille de cafards et que linge de lit ne sentait pas bon (à se demander s'il avait été d'ailleurs été changé depuis le précédent client ...!)

2/10 – Ontzettend slecht

Manpreet

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Amy, Dubai, UAE

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing
Firstly the hotel name was different...the given name here is the group name and we had trouble finding it. The appearance of the hotel is totally different than the pictures...to an extend that we thought we had come to the wrong place. We entered the room and it was dirty. The basin in the bathroom was extremely dirt, the toilet was not cleaned well and had thick stains in it, the bed and curtain and the chairs had stains in them, the doors were old and had patch of wood to cover the area of a replaced door knob, the room was dull and looked extremely different from the pictures and what we had actually paid for, there was a cockroach in the bathroom. I took the picture of all this and have them as a proof.I immediatly asked them to change my room, they showed me 2 other rooms on the same floor but they were even worse. The wifi had user and password that needed changing but works well. There were no free shuttle to and from the airport. It comes with a charge of Rs.800. When I showed them the information that was mentioned on expedia, I was simply told that it is a wrong information given to me by Expedia. The photos and information on Expedia needs to be changed to avoid disappointments...at least people would not have a different expectation. I would suggest expedia looks into this. Its my second hotel in one month with wrong information and outdated images.

4/10 – Matig

Joseph, bOWLING GREEN. KY

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHEEP STAY
GOOD PRICE NOT SO GREAT A STAY

6/10 – Redelijk

FRANCIS, NEW MUMBAI

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
IN THE MORNING COMPLIMENTARY BREAKFAST VERY GOOD.
OUR STAY WAS VERY GOOD DURING 24/01/2015 TO 27/01/2015

2/10 – Ontzettend slecht

Vijay, Parbhani

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Experience
Poor rooms, unclean towels, Tv was not working, bathroom door lock was missing

6/10 – Redelijk

Sanjay, Mumbai

Only if you are on Business tour

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
biased low grade treatment for online cust
Worst stay condition in the room, ac not working , pathetic bed sheets in a deluxe ac room. even the floor carpet was worn out and clearly visible. they keep separate rooms specially for online customers.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rip off
While transport facilities of this hotel are satisfactory, hygiene and wifi are two facilities that need improvement. The bathroom had cockroaches in it and the bedsheets gave off a funky smell. The wifi is absolutely terrible. I checked out after one night though originally I had booked 4 nights Wouldn't stay here myself or recommend anyone else to stay here.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel to avoid
This hotel finds ways to extract money by inflated bills.

6/10 – Redelijk

Pradeep, Mumbai

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel is okay but not upto the mark
i had to change my room because of the Non-Functioning AC which was not cooling and also the Travel desk should Know that when they book a car with AC then they should not provide a car with an Blower only which i promptly got to the Notice of the Hotel Staff needs improvement in this area.....

10/10 – Uitstekend

sanjay, mumbai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel
I had a very good experience with them.They picked me up on time from the airport and overall made my stay very comfortable. The breakfast spread was also very nice n tasty. Will definitely stay there next time in hyderabad.

2/10 – Ontzettend slecht

Ng TT, Singapore

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only One way transport from airport provided
1) Beware that the hotel offers ONLY one way transport from airport to hotel and you need to call them before and after landing as they won't arrange until you arrive and call again. The airport return transport charged at 750 Rupee! b) There was NO internet in the hotel at all with excuses that wifi broken down. No high speed wifi as advertised!! c) Bed linen are dirty looking greyish in colour, same for bath towels. Do not expect any white fresh linen. Bfast was the only consolation and enjoy the Indian food.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
For a night or two, it's ok.
It's an old hotel building. But the room is ok, it's worth the room price.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
mixed review
generally dirty but not so bad that we could not relax, staff were lovely, seem to have picked up some stomach reaction from the last meal in India served at the hotel. I would stay there again, beware that although free shuttle is advertised, it did not appear when we arrived, we had to phone and wait 40 minutes, and the way to the airport was not covered, we had to order a taxi separately, and it was not there when we had to leave so we waited 1/2 hour for it, still got to airport ok. a mixed experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Charlie, Los Angeles, CA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Good
Hotel is nothing like the pictures. Room was pretty shabby. Bathrooms are the worst part - very outdated. The only positive was the free round-trip shuttle service to the airport.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and bad service
To put it simply, i do NOT recomend this hotel. - When i asked for something whether it was my passport, toilet paper and/or clean towels (because the room service just simply didnt put any towels in the WC), i always had to call twice the reception. - The hotel was just dirty. It was kind of weird, the rooms have style (mine was all white), and stuff were just dirty. My towels werent even clean... - I used the taxi service from the hotel. On the comeback ride, the driver did some more time, by driving anywhere else. The end of ride was billed by time and not KMs. So he billed and extra hour... - The location was not that good.. I just wanted to get out of there ASAP. The only thing good was the breakfast. They really need to do something about the service...