Glorious Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor families, in Istanbul in Stadscentrum, met gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Glorious Hotel

Binnenzwembad
Suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Voorkant van accommodatie
Een Turks bad/hammam, lichaamsbehandelingen, hydrotherapie
Een Turks bad/hammam, lichaamsbehandelingen, hydrotherapie

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Wasservice
    Wasservice
De prijs is € 9.000
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ordu Cad. Yesil Tulumba Sok. No:17, Laleli, Istanbul, Istanbul, 34130

In de buurt

  • Grand Bazaar - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Süleymaniye-moskee - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Blauwe moskee - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 3.5 km
  • Hagia Sophia - 6 min. rijden - 4.0 km

Lokaal vervoer

  • Tramstation Aksaray - 3 min. lopen
  • Vezneciler Subway Station - 8 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 31 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mado - ‬3 min. lopen
  • ‪Hacı Bozan Oğulları - ‬2 min. lopen
  • ‪Sait İskender Kebapçısı - ‬3 min. lopen
  • ‪Martini Bar - ‬4 min. lopen
  • ‪Amethyst Hotel Restaurant-Bar - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Glorious Hotel

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Grand Bazaar
Glorious Hotel ligt in de buurt van Süleymaniye-moskee en Kruidenbazaar en biedt daarnaast faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een shuttleservice van/naar de luchthaven en een terras. Kom tot rust met een bezoek aan het Turkse bad/de hamam en geniet van een lichaamsbehandeling, een Zweedse massage of hydrotherapie. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt en lichte maaltijden. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een speeltuin en een kapsalon en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Vervoer naar de luchthaven (toeslag), oppasservices (toeslag) en conciërgeservices
  • Een lift, koffie/thee in de lobby en een portier/piccolo
  • Een receptieruimte, massagebehandelingsruimtes en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers zijn voorzien van gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast extraatjes zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Duits, Russisch, Spaans en Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 bars/lounges
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Hydrotherapie
  • Spabehandelingsruimtes
  • Sportmassages
  • Turks bad
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Gebouwd in 2014
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 10.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 55 per kamer
  • Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
  • Toeslag voor gebruik van faciliteiten: EUR 7 per persoon, per dag en met inbegrip van: de sauna, het zwembad

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Registratienummer van de accommodatie 11021

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Glorious Hotel
Glorious Hotel Istanbul
Glorious Istanbul
Hotel Glorious
Glorious Hotel Hotel
Glorious Hotel Istanbul
Glorious Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Glorious Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Glorious Hotel?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Glorious Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 23 nov. 2024 min. € 8.999,99, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Glorious Hotel te parkeren?

Bij Glorious Hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Glorious Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Glorious Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Biedt Glorious Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 55 per kamer.

Waar ligt Glorious Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Istanbul ligt in de historische wijk, binnen 15 minuten lopen van Beyazit Meydani en Grand Bazaar. Ook Süleymaniye-moskee en Sultanahmet-plein liggen binnen 2 km afstand. Tramstation Aksaray ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Laleli-University is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Glorious Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 49 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 49 beoordelingen" "

6,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Jihene

Negatief: Netheid, comfort kamer
Pourquoi je ne recommande pas:
Accueil désagréable ! Nous avons dû « négocier » le fait d’avoir réservé ou non car le réceptionniste ne trouvais pas notre nom malgré la preuve par mail… la chambre été sympathique mais une fois les draps retirer, le matelas était tout sale. J’ai à l’origine choisi cet hôtel pour son espace détente spa, hammam et piscines mais ses derniers ne sont accessible gratuitement que pour 1 heure entre 12h (heure d’ouverture) et 16h. Ses information n’étaient préciser nul part sur la description. Pour couronner tout cela, nous sommes arrivés le lundi soir donc déjà trop tard pour en profiter, le mardi la piscine était littéralement vide pour nettoyage, le mercredi la piscine venait d’être rempli donc l’eau était gelé au point de ne pas pouvoir mettre un orteil dedans. Ce n’est que le jeudi où nous avons pu profiter d’une petite heure dans l’eau « pas encore bien chaude » car il ne l’avait pas remis à chauffer en amont….. Enfin, quand au petit déjeuner inclus, c’est 1 fois pas deux! De l’eau au café pour vous dire. Ah oui ! Les murs sont mal isolés donc nous entendions nos voisins parler. Je ne vous recommande certainement pas cet hôtel. C’est dommage car il est très bien situé mais ce n’est pas suffisant ! Surtout pas pour une lune de miel :/
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Diyar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

theresa vanessa

5 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Ikke 4 stjerner.
Morgenmaden var så kedelig, så vi valgte at spise ude, en omelet kostede ekstra. Spa var ikke noget specielt og findes meget bedre tættere på centrum og til samme pris. Vi bestilte det fordi, at det var 4 stjerner, men det levede det ikke op til.
6 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Burim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles gut organisiert. Sehr schönes Hotel und Sehr freundliches Personal, Frühstücksbuffet war mehr als genug und sehr gut. Würde wieder gerne kommen.
5 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A great hotel experience
It was awesome. Adam was a real gentleman, so helpful. My whole family were happy and comfortable. Thank you Adam from the bottom of my heart.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Kevin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat eine sehr gute und zentrale Lage. Vieles Sehenswerte ist nah gelegen und gut zu Fuß erreichbar.
4 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Taoufik

Reisde met partner
Ce que j'ai apprécié dans cet hôtel c'est seulement sa proximité du centre-ville. Sinon tout le reste laisse à désirer pour un 4 étoiles 🌟 🌟 🌟 🌟 .
6 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Azzedine

Positief: Comfort kamer
Bof bof
La chambre etait correct. Le menage a ete fait quune seule fois et quand je suis alle le dire a la reception on m a dit cest normal il est fait un jour sur 2 .!! Et la cerise... Se vanter d'avoir un hammam et une piscine et s'apercevoir sur place que cest en supplement..... 35 dollars le hammam oui dollars alors qu'on est en turquie ! Enfin brefcjcy retournerai pas...
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Alec

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Чудова подорож в Стамбул.
Гарне та зручне місце розташування ,чемний персонал. Готелю потрібен терміновій ремонт в середині і все буде добре!
4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Sam

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

A, Amsterdam

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I already sent 2 emails to ebookers i would like a reaction i’m very very mad because of this
8 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Morgenmad var kedelig ikke meget at vælge i mellem. Svømme poolen koster penge
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast so bad and costumer service it’s not good
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

s/mohamed, israel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1-The room was very dirty 2-The smell of the bathroom is very unpleasant 3-The towels are torn and old 4- In order to get extra cover because of the cold I had to get into a sterile argument with the employee 5- In order to get a cup or a dish had to wait more than ten minutes to be washed and returned Because Shortage of cups and plates (in the course of 7 days of stay)
6 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

ALi, London

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Mainly reception staff are so helpful and trying their best, Hotel cleaning staff very good and doing great work. Breakfast staff are also doing great job even though same Breakfast most of the time. Swimming 🏊‍♀️ pool so small and to use it is chargeable. Hotel maintenance staff very poor we had no air condition for two nights and hotel technician didn’t fixed. Overall hotel location is perfect many restaurants around City centre, very busy area. Do I want go back I am not sure.
12 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Je n'ai pas aimé la chambre. Trop petite pour 5 personnes , ns avons dû partager le lit à 3 car un enfant manquait de place pour dormir. Le plus embêtant est que ns avons signaler que ns arrivions à 5. Le lavabo qui n'arrêtait pas de bouger, let WC qui sentait les urines même quand on ne l'avait pas utilisé. Bref déçue, rien avoir avec les photos.
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ne vous fiez pas au photos, l'établissement n’a rien à voir. La peinture sur les murs et plafonds s’écaille. La douche est cassée et il y a des traces de moisissure. Le ménage n’est pas fait correctement. La nourriture est médiocre.
7 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Zum Frühstück leider immer nur das gleiche. Alles lieblos angerichtet. Schimmel in der Dusche Die Lage war ganz gut
5 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
c etait nul nul nul pourri il lerite 1 etoile nul nul nul nul nul nul nul nul
7 nachten verbleven in februari 2019