Taxim Express

Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Taksimplein

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Taxim Express

Voorkant van accommodatie
Superior driepersoonskamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
    Roomservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Wasservice
    Wasservice
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Eenvoudige kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Een minibar
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

Premium Room

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
  • 32 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Inonu Mh. Cumhuriyet Cd. No 135, Istanbul, Istanbul, 34373

In de buurt

  • Congrescentrum van Istanbul - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Taksimplein - 11 min. lopen - 0.9 km
  • Istiklal Caddesi - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Dolmabahçe-paleis - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Galatatoren - 3 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Mecidiyekoy Station - 3 min. rijden
  • Station Osmanbey - 13 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Aşa - ‬2 min. lopen
  • ‪Zula İstanbul - ‬2 min. lopen
  • ‪Harbiye Orduevi Roof Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪Juan Valdez - ‬2 min. lopen
  • ‪Pub Avni - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Taxim Express

Hotel in de buurt van Taksimplein
Taxim Express biedt voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice en ligt niet al te ver van Dolmabahçe-paleis en Istiklal Caddesi. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een 24-uurs businesscentrum.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
  • Een rookvrije accommodatie, een kluis bij de receptie en gratis kranten
  • Vergaderruimtes, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 108 kamers beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Russisch en Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 10 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per kamer (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos, raambeveiliging en buitenverlichting

Accommodatie ook bekend onder de naam

Taxim Express Hotel
Taxim Express Hotel
Taxim Express Istanbul
Taxim Express Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Taxim Express?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Taxim Express?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Taxim Express van één nacht voor twee volwassenen op 24 nov. 2024 min. € 86,70, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Taxim Express te parkeren?

Bij Taxim Express kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Taxim Express?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Taxim Express uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Taxim Express een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 50 per kamer.

Waar ligt Taxim Express?

Dit hotel ligt in Taksim, binnen 15 minuten lopen van Congrescentrum van Istanbul en Taksimplein. Ook Istiklal Caddesi en Dolmabahçe-paleis liggen binnen 2 km afstand. Station Osmanbey ligt op 13 minuten lopen en naar Kabelbaanstation Taşkışla is het 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Taxim Express

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 19 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 69 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 69 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Sisay, Mukilteo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don’t know why people give negative reviews to this hotel . I found it exceptional.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Hasan Hüseyin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ketevan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service staff is very warm, attentive, friendly. There is cleanliness and all conditions to relax and concentrate on your business. Thank you very much for this wonderful hotel, I will definitely come back!
5 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Djordje

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Kemal, Hamburg

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing from the first minute it was a grief. The front desk was very mean. I have videos of his ugly behavior . I showed him Expedia confirmation number but he was screaming and saying that we don't work with Expedia for two years , I asked to talk to the management and when he called his manager his manager was also ugly and I could hear him on the phone screaming so he did not want to talk to me and hang up on the front desk guy. I asked them to give letter sating that they don't work with Expedia so I can get my money back but they refused. The only option was either I leave to find another hotel or I pay cash because they refused to take credit card. Since I was tiered and not familiar with area I had to pay cash and I had a receipt with video showing that I got charged twice , one by Expedia and another by the hotel. The room was not the room that I was chosen when I reserved instead they gave me a room with two twin bed! Bathroom was dirty. Breakfast was horrible and treatment were very very unprofessional by the service staff where there was only two. I did not eat because I could not trust that the food from it is look seems stored somewhere in the heat for days! Security zero. Anyone can come into the hotel without anyone asking question. I was very worried for may money where I had to carry what I had everywhere I go during these two unpleasant days that I stayed there. Expedia should not have listed this hotel . I called Expedia and selected option callback but!
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Melhem Sons Company

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Hiwa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We were very happy ,the room was very clean and comfort
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Nasser

2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Genel yorum (konum, temizlik vs.)
Konum iyi, ama malesef temizlik vasat değil vasat ötesi, bir önceki müşterinin kıllarını duvar, duşta ve yerde görmek çok hoş değil. Yarıdan az kalan ve yedeği çoktan biten tuvalet kağıdını oda görevlisi neden değiştirmez. Alez de kurumuş kan lekesi var, beyaz çarşaf altından gözüküyor. Bir Alez kaç paraki aylarca öyle kullanılsın. Manzaralı odaların manzarası iyi. Ulaşım rahat, dikkat ederlerse temizliğe gerisi güzel olur.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Alaeddine

Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Muhammad

Reisde met een groep
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

HESSA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
تجربة تعيسة
تجربة سيئة و رائحة الغرفة كريهة و الفندق مظلم و الخدمة صفر و الغرفة لاتنظف كل يوم و حتى كلينكس لايوجد
7 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

saad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
أسوء فندق مر علي
الفندق جدًا شيء من حيث النظافة والموظفين غير ودودون وإزعاج ولايصلح للعوائل يعني المستوي صفر
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Hamad

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
فندق تقسيم اكسبرس :(
الفندق سيئ من كل النواحي من ناحيه النظافه و الخدمه و الاستقبال لا انصح به
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Berkman Selçuk

1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Wahid

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotal 000000
Hotal rien a voir sur tout la linge sur tout le service et petit-déjeuner
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Selim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Orta altı
Girişde yukarı katlarda yeriniz varsa yardımcı olmanızı rica ediyorum dedim ve inadına en alt kattan oda ayarladılar. Otel lokasyonu iyi. Kahvaltı fiyata göre gayet iyi. Temizlik banyo ve wc için iyi fakat oda için önceki müşterilerden kalan izleri görecek kadar kötüydü. Televizyon keyfi yapmak isteyenler içinde karıncalı izlemeyi sevenler tercih edebilir :)
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teşekkürler
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

GULNARA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WE DID NOT ENJOY OUR TIME AT ALL. We changed the room several times, the carpets were very dirty and the toilet was not clean. In another room the aircondition was not working and it had an awful smell because of smoking. The Deluxe room is not worth the money. It was not even clean. The staff was very rude to me and my wife, we were shouted at and laughed at because our complaints. The breakfast was OK, nothing to complain about. The Manager of the Hotel is kind too. He takes your complaining serious and give you a new room. In Front of him the staff is kind without hin very rude. The time in the hotel was awful and I can not recommend it at all!
2 nachten verbleven in mei 2019