Marlight Boutique Hotel - Boutique Class

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in art-decostijl in Izmir, in Centrum van Izmir, met gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Marlight Boutique Hotel - Boutique Class

Receptie
Exterieur
Spareceptie
Standaard driepersoonskamer | Privékeuken | Een koffiezetapparaat/waterkoker, een waterkoker
Spa

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
De prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Diep bad
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Eigen spabad
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 twijfelaars

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Diep bad
Een haardroger
Waterkoker
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 Twijfelaar of 3 twijfelaars

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Fevzipasa Bulvari 1367, Sokak No:3-5-7, Cankaya, Izmir, Izmir, 35230

In de buurt

  • Basmane-plein - 2 min. lopen
  • Kemeralti - 14 min. lopen
  • Kordonboyu - 15 min. lopen
  • Klokkentoren van Izmir - 17 min. lopen
  • Konak-plein - 18 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Station Basmane - 3 min. lopen
  • Station Çankaya - 5 min. lopen
  • Izmir (ADB-Adnan Menderes) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Doğaner Pide Ve Kebap Salonu, Kemeraltı - ‬1 min. lopen
  • ‪Yenice Lokantası - ‬2 min. lopen
  • ‪Topkapı Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Güzel İzmir Çaycısı - ‬1 min. lopen
  • ‪Siverek Çay Ocağı - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Marlight Boutique Hotel - Boutique Class

Hotel met een chique stijl in de buurt van Konak-plein
Als je bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis ontvangst door de manager en een koffiebar/café. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan het stoombad. Het plaatselijke restaurant Marlight serveert ontbijt en je kunt er genieten van diners in de openlucht. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren
  • 2 vergaderruimtes, hulp bij uitstapjes/tickets en een portier/piccolo
  • Een 24-uurs receptie, wasservices en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Marlight Boutique Hotel - Boutique Class zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Diepe baden, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 22 inch met satellietzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Spaans en Turks

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Gratis welkomstreceptie
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Marlight

Dingen om te doen

  • Stoombad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 100 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 22 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: TRY 140

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is in april en mei gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 6 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen TRY 20.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: TRY 140 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: TRY 20.0 per dag
  • Spatoeslag: TRY 50 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 12438

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Nationale beoordeling

Het Turkse ministerie van Cultuur en Toerisme wijst een officiële classificatie toe aan accommodaties in Türkiye. Deze accommodatie in de klasse Hotel heeft de classificatie Boutique Class.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marlight Boutique
Marlight Boutique Boutique Class
Marlight Boutique Boutique Class Izmir
Marlight Boutique Hotel
Marlight Boutique Hotel Boutique Class
Marlight Boutique Hotel Boutique Class Izmir
Marlight Class
Marlight Boutique Class Izmir
Marlight Boutique Hotel - Boutique Class Hotel
Marlight Boutique Hotel - Boutique Class Izmir
Marlight Boutique Hotel - Boutique Class Hotel Izmir

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class van één nacht voor twee volwassenen op 23 dec. 2024 min. € 58,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Marlight Boutique Hotel - Boutique Class uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van TRY 140.

Waar ligt Marlight Boutique Hotel - Boutique Class?

Dit hotel ligt in Centrum van Izmir, binnen 2 km afstand van Basmane-plein en Konak-plein. Ook Kulturpark en Kültür Park liggen binnen 5 minuten lopen. Station Çankaya en Station Basmane liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Marlight Boutique Hotel - Boutique Class

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 106 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 279 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 279 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Steven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Teleurgesteld
We hadden 2 kamers gevraagd voor ons en de kinderen. Bij aankomst discussie over de prijs dat we betaald hadden. Mevrouw zei dat dit niet kon. Nadat we bewezen hadden via de mail van onze boeking was het ok. Speciaal het hotel geboekt omdat er een spa en klein zwembad aan was voor de kiinderen. Tot groot ongenoegen was zowel spa als zwembad dicht wegens technische problemen zogezegd. Geen enkele tegemoetkoming gekregen hiervoor.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in centrum; geen strand in de buurt.
Goed hotel; maar in druk centrum .Strand is ver te zoeken.
7 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Rohit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Maurizio

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Hotel propre et chambres confortables. Très bon rapport qualité prix. Petit déjeuner très décevant.
5 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is OK. Bathroom sink is leaking badly. Car parking is too far away from the hotel and it needs more than 20 min to get my car from parking garage to hotel.
1 nacht verbleven in september 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hüseyin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Facia
Konakladığımız odada çift kişilik yatak istedik dalga geçer gibi iki tane tek kişilik yatağı birleştirmişler. Oda zaten eski malzemelerle dolu ağır bir koku var. Resepsiyondaki görevliyi sanki zorla çalıştırıyorlar gibi ilgisiz. Hele vale hizmeti tam bir facia aracımızı yarım saat sonra getirdiler. Bir sokağından bile geçmem.
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Emel

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ilk başta receptionda hiç bir açıklama yapmadan elime kart ve anahtar verildi, sorunca bilgi verildi (aynısı kahvaltı yeri saati, Wi-Fi şifresi) İlk verdikleri oda sigara kokusundan gecilmiyordu ayrıca kapıyı açmakta baya zorlandım. Verdikleri diğer oda için sadece kart verdiler. Kapı kitlemede sorun yapıyordu. Oda pek temiz değildi. Yerlerde tozlar var idi. Tuvalette ki klozet kapağı kirikti. Bunu hem receptiona hemde temizlik görevlisi bildirmeme rağmen değişiklik olmadı.Günü oda değiştirmekle geçirmek istemediğim için onda kaldım. Duvarlar ince olduğu için diğer odada konuşulanlar duyuluyordu. Genel olarak hoteli beğenmedim. Eski bir otel. Kahvaltı çeşit vardı ama masalar bir birine çok yakın. Genel olarak memnun kalmadım.
4 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Mustafa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ümit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Ilhan

3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Julio

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
El único detalle es la falta de servicio del personal, casi no hablan inglés y la comunicación es difícil. El personal del desayuno sí fue muy amable.
3 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Fabio

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a 4 stars hotel: poor breakfast, they haven t cleaned our room, poor wifi connection, bathroom to be renovated.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Emre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Esra

Positief: Personeel en service
Oda Kokusu bizi mahvetti
Iki gecelik rezervasyon yaptirmistik. Otel girişinde sigara icilmeyen oda talep ettigimiz halde elimizde yok dediler. Maalesef oda ve yastiklar korkunç kokuyordu. Ertesi gün temizlik gorevlisine soyledigimizde odayi havalandirmiştı. Kahvaltilari ve personelin bazilari cok güleryüzlüydü.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

TAHA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bitmeyen Kabus
İlk önce odanın genel temizliği iyi değildi. İzmir'de konakladığımız bu yaz gününde aşırı yağmur yağdığı ve elektrik kesintisi olduğu için asansörler çalışmıyordu. Dolayısıyla bu konuyla ilgili oteli kesinlikle sorumlu tutamıyorum. Jeneratör büyük ihtimalle yetersiz kalıyor. Buraya kadar sıkıntı yok diyelim. Fakat gece saat 11 civarında uyumama rağmen yan odadan gelen seslerle saat 12 gibi uyandım. Sesler kesilmedi ve sabah saat 4'de zorla uyuyabildim. Sesler sanki kendi odamın içinden geliyor gibiydi. Sabah kahvaltısında da kabus devam etti. Genel olarak yiyecek birşey bulamadım. Biten yiyeceklerden sadece domates ve salatalığı getirdiler. Bir daha İzmir'e gelirsem kesinlikle tercih etmeyeceğim bir yer.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Ebru

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Mehmet Erdal

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Bita

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Sagar

Zakenreiziger
So so room
1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Mert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Abdelnasser

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very nice experience 😁
We spent a 3 nights period in this central lovely economic hotel. We were impressed by its cleanliness, comfort, stsff friendliness and its services. Wel would come back and we would recommend.
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Sami

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Anil

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2024