Hotel Baba Haveli

3.0-sterrenaccommodatie
Art deco accommodatie met een dakterras en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Baba Haveli

Deluxe kamer | Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Interieur
Receptie
Serveert ontbijt, lunch en diner
Een televisie

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
66 A, Sanjay Colony, RPA Road, Nehru Na, Jaipur, Rajasthan, 302003

In de buurt

  • M.I. Road - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Ajmer Road - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Hawa Mahal - 5 min. rijden - 5.2 km
  • Stedelijk Paleis - 6 min. rijden - 5.0 km
  • Fort Nahargarh - 25 min. rijden - 19.4 km

Lokaal vervoer

  • Sindhi Camp, metrostation - 4 min. rijden
  • Station Jaipur - 5 min. rijden
  • Sanganer Airport (JAI) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Republic of Noodles - ‬18 min. lopen
  • ‪Tipsy Restaurant - ‬16 min. lopen
  • ‪Sikka Lounge - ‬19 min. lopen
  • ‪Agarwal Caterers - ‬16 min. lopen
  • ‪Sandys N Harrys Restaurant - ‬17 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Baba Haveli

Hotel in de buurt van Hawa Mahal
Bij Hotel Baba Haveli zijn er de volgende voorzieningen: een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt met lokale gerechten (tegen een toeslag), een shuttleservice vanaf het treinstation en een portier/piccolo
  • Een kluis bij de receptie, een rookvrije accommodatie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte eetruimtes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, aparte eetruimtes en plafondventilatoren

Prijzen en affiliaties

Deze accommodatie is lid van Heritage Hotels of India.

Gesproken talen

Engels en Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: INR 100 voor volwassenen en INR 100 voor kinderen
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Roof Top

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Dakterras
  • In de bergen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 4 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. INR 100 voor volwassenen en ca. INR 100 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Baba Haveli
Baba Haveli Jaipur
Hotel Baba Haveli
Hotel Baba Haveli Jaipur
Baba Haveli Jaipur
Baba Haveli Hotel
Hotel Baba Haveli Hotel
Hotel Baba Haveli Jaipur
Hotel Baba Haveli Hotel Jaipur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Baba Haveli?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Baba Haveli te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Baba Haveli?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Baba Haveli uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Baba Haveli?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 5 km afstand van Triton Mall, Bhawani Niketan Girls College en Station Road. Ook Ajmer Road en M.I. Road liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Baba Haveli

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 56 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 56 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Prakash

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Baba Haveli Hotel Jaipur experience
There is much room for improvement. Paid for 7 days but checked out after 2 days Hotel flatly refused to refund even for a day The place needs to improve a ton.
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Yoshitaka

Negatief: Comfort kamer
Hotels.com情報と現地対応の相違
従業員の方はフレンドリーでとても良い。 しかし、設備内容に著しい誤りがある。アメニティはバスタオルのみ。お湯は受付でオーダー式。水のサーブは有料。指摘すると相手は取り下げたが、その行為を最後のチェックアウトでされると、嫌な印象しかない。蚊が、引くことなく夜間に飛び回る。夜はねつけなかった。値段で気には、個室であるしエアコンもあるので、1500円/泊ならば貧乏旅行で泊まるには選択肢のひとつ。ただし、周囲には何も見るべきものがない。
7 nachten verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Jordan, London

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid like the plague unless completely broke
What a terrible experience! Had to leave after 1 night. Lost a day in Jaipur to look for a new place. Electricity flickered, no lift, no internet and dirty bathroom! Old broke AC on window and you feel dust, smells, noise and cold air from the street on 3rd floor. No hot water, unless you ask and no pressure in the shower. Paid for a delux room-what a joke and disappointment-never again!
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente!
Pessoal muito atencioso e prestativo, só elogios. Excelente custo benefício
2 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Sandeep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice friendly Hotel
A lovely stay at a nice friendly hotel .Everything I needed to make my stay comfortable.thank you .A little way out to the city centre but that was easily reached .Nice to be away from the crazy city at times -easy access to the railway station

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nice hotel in very inconvenient location
This hotel has a lot of character and the staff is very helpful but the location is so bad - difficult to find, hard to get to, etc. - that I can't recommend it. I also had a bad experience checking in, with the proprietor denying - vehemently - that I had a paid reservation before finally seeing that I was right. After this very strange and annoying start things got much better.

8/10 – Goed

Ebba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good place, awesome owners.
The arrival was good, owner super nice and his sons also! The room was clean and nice, really hot water and good wifi. But the beds is really hard but it was okey for us. The hotel is beutiful on the inside and the front. Food was good and prices fair. They help you with everything you need and if u need private car to another place they have really fair price. All rooms is different some are more quite than other ones. Really cheap for what you get. Around the hotel there is only small shops for snacks and soda, use uber app in jaipur for taxis its really cheap and better than tuktuks. Just book it if u want a cheap good place to stay, one of the best ones we stayes at so far in India.

10/10 – Uitstekend

Tara , Brisbane, Australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic value for money family hotel
Very nice family run hotel! The owner and his sons made us feel very welcome. Room was clean and big. We couldn't get a taxi one night so the owner personally drove us. He also helped with our onwards travel plans. Would definitely recommend and good value for money. Home cooked food was delicious and the staff were always helpful and nice.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice place with friendly staff
Very friendly staff and very interesting interiors. It was really nice to stay there. The Hotel is located not very close to the center of Jaipur but you always can take a tuk-tuk: it's cheap.

10/10 – Uitstekend

mohamed, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extreme value for money
The best hotel I've stayed in India, extremely welcoming friendly staff, helped me get around The hotel is in a quite part of town, good food, very clean

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

salim, uk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent
This place is like a mini palace. Nicely decorated with frescoes on every walls. Nice four poster beds and it's run by a family hence excellent service. Only downside is that it's little out of town but if you looking for peace and quiet then it's for you. Highly recommended.

6/10 – Redelijk

Srinidhi, Bangalore

Positief: Netheid, personeel en service
Baba Haveli,. Heritage Style,... budget Acco
This Hotel is in the typical Rajasthani Design with wall paintings, but is not an old building, so dont go b the 'Heritage' tag,. its just in that style,.. Very pleasing and welcoming staff, abd rooms just compact size for short stay to the budget. 20 mins from the Chand Pol gate of the pink walled city.

8/10 – Goed

Saurabh, New Delhi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall Good Experience- Eat joints are very far
Good Experience only concern is prices and services of food and non availability of near by food joints.

8/10 – Goed

Nanda, Gurgaon

Positief: Netheid, personeel en service
Nice homely atmosphere..n ambience
Was nice and secure feeling staying at the rather newly created haveli! But the presence of a main road at the entrance was a bit of put off. Otherwise the entire booking etc procedure at the Hotels'com site was really convenient and hassal free.

10/10 – Uitstekend

anik, France

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hôtes très accueillants
très bonne décoration dans le style du Rajasthan, l'hôtel lui-même est un voyage. Bon rapport qualité/prix. Il est préférable de prendre une chambre non située du côté de la rue pour plus de calme. Il est possible de prendre le petit déjeuner tranquillement (ou un repas) dans une des jolies salles à manger (presque privatives) situées juste à côté de la chambre (il y en a une à chaque étage). Il faut environ un quart d'heure et 1 euros pour se rendre dans la vieille ville ("pink city") en auto-rickshaw, et au retour d'une excursion dans un des forts ou palaces situé à l'extérieur de la ville (à une demi-heure et 2 euros de l'hôtel) l'accueil est toujours agréable.

8/10 – Goed

Rlipset, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendliest Staff in India
The manager of this hotel was so attentive and kind that it made my trip more like visiting family than a hotel. This is a heritage hotel a charm and ambience that you don't get elsewhere. I only stayed here one night, but the place was quiet and comfortable with good food. You can't go wrong with Baba!

4/10 – Matig

Sarika, Delhi

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very discomforting to forcefully eat at dininghall
The staff carried the luggage to the dining hall not in the room. Room service was very slow. last order time was 9pm which is quite hassling esp when we reached at 8pm. food was over priced with ltd quantity. we were asked to eat the food in the dining hall not in the room. the main elderly uncle was very rude in tone. i will never ever go again to this hotel. only good part was the room decor. nothing else.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was great, though the rooms were a bit cold even when it was warm outside. The staff – a father, his son and some other workers – were very attentive, and we had some of the best food in North India within the confines of the hotel (or on the lovely rooftop deck). It's a little far from Old Jaipur by rickshaw, but the ride isn't too bad. Just make sure you have the address and a map for your driver since most of them didn't seem to know where it was.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Baba Haveli
The rooms are small and uncomfortable. The linen was dirty.... locating the hotel was troublesome and I would not rate the same for others to stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great honest service
I would like to thank Mr Gautam and his kids for a pleasurable experience in Jaipur . He was really nice and he kept the tabs on the staff and kids that the guest are taken care of. I would like to suggest that may be the rooms keys can loose the cow bell key chain just kidding... I would recommend this hotel to anyone travel to Jaipur for it worth the money.

6/10 – Redelijk

XYZ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hello friends, its a nice stay at hotel, it is good value for money, cleanliness & condition is good, rooms were a bit small, owner of the hotel were welcoming & were helpful. only one bad experience--- i had a small baby, while traveling we had to keep baby milk with us & whenever milk remains unused we asked hotel owner to get it again boiled & give it to us for my son owner warned me that they don't have policy to do so &we had to buy every time 150 ml milk for baby from their hotel for Rs. 40/- ( though cost of 1 liter milk is Rs. 42/-) & we had to throw the unused milk which is with us, its not a matter of 150ml milk for Rs. 40/- it matter of convenience & wasting of unused milk when we know in our country many babies don't get milk to drink. Other wise every thing was good.

10/10 – Uitstekend

Meriyn Rees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Need to take an auto to the main sights
The room was very clean and nicely furnished. The manager was extremely helpful and made a reservation for me at the next place I wanted to visit. There was a bit of a problem with hot water when I was there. I was told the hotel was 3 km from the old city but it took about an hour to walk it , so I think it was much further