Fives Hotel Johor Bahru City Centre

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Komtar JBCC-winkelcentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Fives Hotel Johor Bahru City Centre

Ingang binnen
Bedden met traagschuimmatras, een minibar, een kluis op de kamer
Voorkant van accommodatie
Lobby
Dineren

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Wasservice
    Wasservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
De prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Privébadkamer
Een bidet
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Traagschuim
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamers
Een slaapbank
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
  • 39 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 twijfelaar slaapbank

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Traagschuim
Privébadkamer
Een bidet
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
45 Jalan Wong Ah Fook, Johor Bahru, Johor, 80000

In de buurt

  • Komtar JBCC-winkelcentrum - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Johor Bahru - Stadsplein - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Douane-, Immigratie- en Quarantainecomplex van Johor Bahru - 11 min. lopen - 1.0 km
  • KSL City Mall - 3 min. rijden - 3.2 km
  • Woodlands Checkpoint - 6 min. rijden - 6.2 km

Lokaal vervoer

  • Station JB Sentral - 3 min. lopen
  • Station Kranji - 7 min. rijden
  • Singapore (XSP-Seletar) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪4 Fingers Crispy Chicken - ‬1 min. lopen
  • ‪Haidilao Hot Pot - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬4 min. lopen
  • ‪Lepak Corner - ‬4 min. lopen
  • ‪Thai Express - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Fives Hotel Johor Bahru City Centre

Hotel in de buurt van Johor Bahru - Stadsplein
Fives Hotel Johor Bahru City Centre ligt niet alleen in de buurt van Komtar JBCC-winkelcentrum maar biedt ook faciliteiten zoals wasvoorzieningen, een fitnesscentrum en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
  • Een lift, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Uit gastbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 243 kamers zijn voorzien van gemakken zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies van 42 cm met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeerplekken ter plaatse (max. 2 plekken per unit)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: MYR 25 tot 25 voor volwassenen en MYR 15 tot 15 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Kussenkeuzemenu
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Led-tv van 42 cm met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 70
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 0

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 17 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 90.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 100 per accommodatie, per nacht
  • Schadeborg: MYR 100 per nacht
  • Vóór het inchecken dien je een borgsom van MYR 100 te betalen.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 25–25 voor volwassenen en ca. MYR 15–15 voor kinderen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 70 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 0 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 90.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 870933T

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fives Johor Bahru City Centre
FIVES HOTEL JOHOR BAHRU CITY CENTRE Hotel
FIVES HOTEL JOHOR BAHRU CITY CENTRE Johor Bahru
FIVES HOTEL JOHOR BAHRU CITY CENTRE Hotel Johor Bahru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Fives Hotel Johor Bahru City Centre?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Fives Hotel Johor Bahru City Centre?

Vandaag, 21 nov. 2024, kost een verblijf bij Fives Hotel Johor Bahru City Centre van één nacht voor twee volwassenen op 25 nov. 2024 min. € 54,61, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Fives Hotel Johor Bahru City Centre te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Fives Hotel Johor Bahru City Centre?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 70.

Tot hoe laat kan ik bij Fives Hotel Johor Bahru City Centre uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 0.

Waar ligt Fives Hotel Johor Bahru City Centre?

Dit hotel ligt in Centraal District, binnen 10 minuten lopen van Komtar JBCC-winkelcentrum en Johor Bahru - Stadsplein. KSL City Mall ligt op 2,9 km. Station JB Sentral ligt op maar 3 minuten lopen.

Beoordelingen over Fives Hotel Johor Bahru City Centre

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 47 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 110 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 110 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Yeo, Singapore

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my short stay here, with convenience store easily accessible and near to dining options. Staff were friendly as well.
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Jeremy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia does not cover hotel tax of MYR 20, so you need to pay when you check in. There is a refundable MYR 100 damage deposit that you also need to pay when you check in, so make sure you collect it when you check out. The breakfast is decent. The room is decent. The staff service quality is decent.
2 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid
1. Convenient for tourist to find the foods and shopping 2. Nearer to CIQ 3. The room is too small when you book for deluxe room
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Zhiwei

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is walking distance from Komtar JBCC and City Square. Room is spacious and simple enough for a hassle-free stay. Would have been nice if there was a fridge in the room.
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

shuqin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The reception staff were polite and helpful. Room is clean and comfortable . Walkable distance to city sq and nearby cafe.
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

NAO

1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Liang Heng

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Room aircond blower noise level unacceptable. Whole night couldn't sleep well.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Andy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing...view...
2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Wee

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

LAM WEI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Professional, friendly, approachable all round staff. Clean and nice accommodation
2 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Worth It
Check-in time is 3pm but i was in the queue at Reception for 45mins, all because the Housekeeping Department wasn't able to turnaround the room for new check-ins. Hence, it snowballed to one and another. Knowing the hotel is fully bookwd in advanced and they failed to plan the necessary manpower. Room comes with breakfast but it was pathetic!!! Imagined you have to wait for 15min for the refill of the food!! Selection was bad, the mains are just 3-4.
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Robson

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
JB holiday trip
Everything is good for this hotel except no fridge and WiFi connection is terrible, hope it could improve for my next stay.
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money; excellent customer service.
First room they assigned me, the aircon was not working very well and there was no minibar. So, I asked to upgrade to another room with a better aircon and with a minibar at an extra cost of RM120. Stay was very comfortable after that.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Kokbeng

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the staff service.
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A clean room should be a basic courtesy!
My initial visit to this hotel was awesome. However, this recent visit dropped my expectations for this hotel. The air condition produces sound which was quite disturbing during our sleep. The hotel only asked a technician to come fix it temporarily, and did not resolve the root cause. The irritating sound appeared during mid of our sleep at night which was very not conducive for our sleep. The bed sheet has stains on them. We have asked housekeeping to make up our bed on our second day of stay. However, they did not replace our bedsheets. The curtains in the room also had stains which looks like poop stains. I understand I should not expect much from a 3 star hotel, and with the price point that I am paying. However, I would just like to say that I don’t need an awesome room/service, but room cleanliness is a basic courtesy that a hotel should at least be able to provide.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tomoko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
17 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

LAM WEI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very professional service crew, 2nd stay with Fives, still awesome as the 1st stay.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Huiting, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
When i hand over my passport to check in, the staff asked for my itinerary / booking ticket which i did not prepare. So it takes a while to scroll through my emails and when she sees me taking a long time, she claim she will use my passport to check in. Alot of hotels already use passport to check in, so i am irritated for her so call request in the first place. Hotel is ok for the price but in the gym, 2 treadmill are powered on, and the cycling and epilitical trainer machine are not powered on and i cannot find the cable to power on. The spiral staircase to the gym is hazardous...small space and narrow..check out was fast, the housekeeping lady saw us checking out and directly ask our room number, maybe thats the reason for the fast check out.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Muhammad Faiz

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Hotel is 2min walking distance to main shopping centre. Breakfast is ok. Facilities is and design of rooms is abit old
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Han Tong

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only good thing about this hotel is location. Seperately booked 2 rooms with in law. Rooms are dirty , ours even have a travel size facial wash still in the bath room. Water is not hot , water pressure is miserable. Music and cheering from nearby pub till at least 2am. Checked in , found floor dirty, requested bedroom slipper at front desk on our way out. Counter say will leave in our rooms. Return to room but no slipper. Call and request again. Still didn’t come. Tv not working as well. Complain to counter the next day during check out. Staff claim will ask manager to email us on the matter the same day. A week passed and no email at all.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Absah Binte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is within walking distance from the CIQ building which is very convenient. Shopping malls and eating places are around the area. Hotel is clean and rooms are small but comfortable.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Anbualagan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The rooms are small but convenient for a one night stay just to shopping.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ka Mun Annie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, comfortable bed
1 nacht verbleven in december 2023