Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
Hotel met gratis ontbijt, op loopafstand van Avondmarkt van Liuhe
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
18 mei - 19 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Elite tweepersoonskamer laden

Elite tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Elite vierpersoonskamer laden

Elite vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

112, Zhongzheng 4th Rd., Qianjin Dist., Kaohsiung, 801
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kindness Hotel ZhongShan Bade
Kindness Hotel ZhongShan Bade
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 529 beoordelingen
De prijs is € 49
inclusief belastingen en toeslagen
18 mei - 19 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 高雄市旅館240號康堤旅館(股)公司統編:2902-1927
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen Kaohsiung
Kindness Liouhe Night Market Zhongzhen
Kindness Liouhe Night Market Zhongzhen Kaohsiung
Kindness Liouhe Night ket Zho
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen Hotel
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen Kaohsiung
Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kindness Hotel Liouhe Night Market Zhongzhen
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KEISHIRO
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEISHIRO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Phil
30 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phil
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Van
Reisde met een groep
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Van
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Elliott
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elliott
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyo
Reisde met familie en kleine kinderen
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyo
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kazuhisa, Saitamashi
Reisde met familie
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhisa
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Reika
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reika
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KYOKO
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KYOKO
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Yoko
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoko
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yi Chun
Reisde met partner, Reisde met familie
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi Chun
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yi Chun
Reisde met partner, Reisde met familie
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yi Chun
4 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
煙味重
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
HSIAO HUI
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HSIAO HUI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiaki
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
teng lake
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great holiday
teng lake
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
WEI HAO
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


WEI HAO
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Toru
Zakenreiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toru
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
GEUNYEONG
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
전반적으로 만족! 재방문 생각
GEUNYEONG
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
teng lake
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
teng lake
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend reasonably priced hotel.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel's clean, but slow internet connection
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
YU SHIANG
Zakenreiziger
13 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YU SHIANG
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pin Yi
Reisde met een groep
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pin Yi
2 nachten verbleven in januari 2025