Hotelli Wanha Kammari

2.5-sterrenaccommodatie
Strandaccommodatie met een sauna

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotelli Wanha Kammari

Privékeuken
Lobbylounge
Uitgebreid ontbijt inbegrepen
Een bureau, gratis wifi
Luchtfoto

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
    Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Restaurant
    Restaurant
De prijs is € 110
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
368 Erämäentie, Karstula, 43500

In de buurt

  • Lossin ranta - 6 min. rijden - 5.6 km
  • Ahvenlampi Frisbee Golf - 24 min. rijden - 28.9 km
  • Kukonhiekka Recreation Center - 34 min. rijden - 39.7 km
  • Salamajärvi National Park - 49 min. rijden - 54.6 km
  • Nationaal Park Pyhä-Häkki - 50 min. rijden - 55.4 km

Restaurants

  • ‪Topsa-Grilli Oy - ‬6 min. rijden
  • ‪Firat kebab pizza karstula - ‬5 min. rijden
  • ‪Ravintola Nätti-Jussi - ‬5 min. rijden
  • ‪Ravintola Hertta - ‬6 min. rijden
  • ‪Kiva Kioski - ‬5 min. rijden

Over deze accommodatie

Hotelli Wanha Kammari

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Hotelli Wanha Kammari zijn er de volgende voorzieningen: een gratis uitgebreid ontbijt, een terras en een koffiebar/café. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Fietsverhuur
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hotelli Wanha Kammari zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Meer

  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Neem contact op met de accommodatie voor informatie over het inchecken
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per accommodatie, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per accommodatie, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotelli Wanha Kammari Hotel Karstula
Hotelli Wanha Kammari Hotel
Hotelli Wanha Kammari Karstula
Hotelli Wanha Kammari Hotel
Hotelli Wanha Kammari Karstula
Hotelli Wanha Kammari Hotel Karstula

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotelli Wanha Kammari?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 10 per accommodatie, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotelli Wanha Kammari?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Hotelli Wanha Kammari van één nacht voor twee volwassenen op 23 nov. 2024 min. € 110,0, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotelli Wanha Kammari te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotelli Wanha Kammari?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotelli Wanha Kammari uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotelli Wanha Kammari?

Dit aan het strand gelegen hotel in Karstula ligt op 5,5 km van Lossin ranta en binnen 32 km afstand van Paletti Shopping Center en Julma's Ponds. Ook Ahvenlampi Frisbee Golf en Puuhapuisto Veijari liggen binnen 32 km afstand.

Beoordelingen over Hotelli Wanha Kammari

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 18 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jukka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maaseudun rauhassa hyvin toimii kaikki..itsepalvelu aamiainen erinomainen ym ym. Jatkoon...
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Onerva

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Mari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

voitto

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Riitta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hieman ahdas ”saunakammari” useammalle perheelle, aamupala.Huono ilmanvaihto,saunan lämpö ja jne.Ei saanut ikkunaa auki.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ei koskaan enää tänne.
Pohjanoteeraus. Rakennuksessa kaikki äänet kuuluvat seinien läpi. Ulko-ovi oli huoneemme vieressä ja seinä heilahti aina kun joku tuli sisälle. Pyyheliinat olivat sopivampia eläinhoitolaan niin risoja olivat. Naapurihuoneen kylpyhuoneesta kuului kaikki mitä siellä tehdään. Aamiainen piti tehdä itse keittiössä olevista pussileivästä ja halppis kinkusta. Huono hinta laatu suhde.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Pirkko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Tiina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Omatoimimatkailijalle hyvä
Huoneeseen kuului ikävästi äänet käytävästä. Se häiritsi unta yöllä ja aamusta. Aamupalan valmistus omaan aikaan, mutta itse. Tarvikkeet olivat jääkaapissa. Keittiö käytettävissä myös muina aikoina. Sauna plussaa, käytettävissä 8-22
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Jyrki

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rauhallinen.itsepalvelu aamiainen oli hyä asia
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Jukka, Pori

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Muuten hyvä, mutta hyttysiä liikaa.
Museoesineet olivat mielenkiintoisia. Aamupalan teko itse oli yllätys, mutta ei lopulta huono asia.
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018