Ramada by Wyndham Kasauli
Gezinsvriendelijke accommodatie met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ramada by Wyndham Kasauli
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken laden
Kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden
Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden laden
Kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Familie suite, 2 slaapkamers, niet-roken (2 King Beds)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Badjassen
Een haardroger
Room With Two Single Beds-Smoking
King Room
Room, 1 King Bed, Accessible, Non Smoking
2 Twin Beds, Non-Smoking
Vergelijkbare accommodaties
WelcomHeritage Santa Roza Kasauli
WelcomHeritage Santa Roza Kasauli
Zwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
10.0 van 10, Uitzonderlijk, (2)
De prijs is € 187
inclusief belastingen en toeslagen
3 dec - 4 dec
Over deze buurt
Mauja Sanwar, Kasauli, Himachal Pradesh, 173204
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 700 voor volwassenen en ca. INR 700 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 4000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor vroeg inchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: 50 procent van de kamerprijs (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Count on Us (Wyndham) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ramada Kasauli Hotel
Ramada by Wyndham Kasauli Hotel
Ramada by Wyndham Kasauli Kasauli
Ramada by Wyndham Kasauli Hotel Kasauli
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ramada by Wyndham Kasauli
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 aug 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Rahul
Reisde met familie en kleine kinderen
16 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rahul
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Vinder, manteca
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
11 jun 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vinder
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Yogender
Reisde met partner
30 mei 2022
Yogender
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Anurag
1 mei 2022
Anurag
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Parvez
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
17 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parvez
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
P
Reisde met een groep, Reisde met familie
8 feb 2020
Positief: Voorzieningen
P
1 nacht verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
harmeet, toronto
Reisde met familie
25 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
harmeet
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Ankit
23 nov 2019
Ankit
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
9 okt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Karan
Reisde met familie
25 sep 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Average hotel with great view.
Karan
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Sudhi
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable weekend
Sudhi
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Ajay
23 jun 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Poor food
Ajay
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
NEHA
22 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quality time family holiday
NEHA
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Sanjeev
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very pleasant trip
Sanjeev
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Pritam
15 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average hotel in 5 star category
Pritam
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Sandeep, Ludhiana
Reisde met familie
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sandeep
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Dhananjay
13 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dhananjay
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Amit
4 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
SERVICE A MAJOR MAJOR ISSUE
Amit
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019