Particuliere eigenaar
HAPPY HOTEL
Hotel met 15 binnenzwembaden en een volledig uitgeruste spa in Krabi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HAPPY HOTEL





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
8 mrt - 9 mrt
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 queensize bed laden

Deluxe kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een dagbed
Alle foto's voor Family Room, 2 Bedrooms laden

Family Room, 2 Bedrooms
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer laden

Superior kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Een dagbed
Vergelijkbare accommodaties

Nadivana Serviced Apartments
Nadivana Serviced Apartments
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
8.4 van 10, Zeer goed, (147)
De prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
9 mrt - 10 mrt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

658 Moo 2, Ao Nang, Krabi, Krabi, 81180
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 500 voor volwassenen en ca. THB 300 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 21.00 uur.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HAPPY HOTEL
Beoordelingen
7,4
Goed
7,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Polina
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Polina
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
13 feb 2025
Lauren
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Mark
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mark
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Volker, Nideggen
Reisde met een groep
8 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Volker
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Randy
1 feb 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen
Randy
6 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Edouard
Reisde met partner
31 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Edouard
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Etienne
28 jan 2025
Etienne
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Etienne
Reisde met een groep
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Etienne
4 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Veronique
27 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veronique
4 nachten verbleven in januari 2025