e.City Hotel at OneCity

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een dakterras in Subang Jaya

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor e.City Hotel at OneCity

Interieur
Terras
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Een minibar, een kluis op de kamer, gratis wifi
Fitnessfaciliteiten

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Airconditioning
  • Roomservice
  • Wasservice
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
23 dec - 24 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Gratis mineraalwater
Een kluis
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Standard twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard king Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Skypark One City Jalan USJ 25/1, Subang Jaya, Selangor, 47650

In de buurt

  • One City - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Sunway Pyramid Mall - 10 min. rijden - 10.8 km
  • Sunway Universiteit - 10 min. rijden - 8.9 km
  • Sunway Lagoon Theme Park - 11 min. rijden - 11.1 km
  • Winkelcentrum Paradigm - 13 min. rijden - 14.9 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation SS 15 - 9 min. rijden
  • Metrostation USJ 21 - 15 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen
  • ‪Desiran Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Kuching Noodle House - ‬1 min. lopen
  • ‪One Bistro Nasi Kandar - ‬2 min. lopen
  • ‪Khrua Thai - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

e.City Hotel at OneCity

Hotel met een chique stijl in de buurt van Sunway Pyramid Mall
Profiteer bij e.City Hotel at OneCity van faciliteiten zoals een dakterras, een stomerij/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant SKY 360 serveert ontbijt, lunch en diner. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een fitnesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservices en gratis kranten
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
  • Een lift, een geldautomaat/bankservice en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 243 kamers bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Boardroom
  • SKY 360
  • Sky Pool

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Gasten die roken op de kamer ontvangen een boete van MYR 250.

Accommodatie ook bekend onder de naam

e.City Hotel OneCity Subang Jaya
e.City Hotel OneCity
e.City OneCity Subang Jaya
e.City Hotel at OneCity Hotel
e.City Hotel at OneCity Subang Jaya
e.City Hotel at OneCity Hotel Subang Jaya

Veelgestelde vragen

Is e.City Hotel at OneCity voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij e.City Hotel at OneCity?

Vandaag, 22 dec. 2024, kost een verblijf bij e.City Hotel at OneCity van één nacht voor twee volwassenen op 23 dec. 2024 min. € 46,37, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij e.City Hotel at OneCity?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij e.City Hotel at OneCity?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij e.City Hotel at OneCity uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt e.City Hotel at OneCity?

Dit hotel in Subang Jaya ligt binnen 10 km afstand van Subang Jaya Medical Centre, Sunway Universiteit en Sunway Medical Centre. Ook Ziekenhuis Pusat Perubatan Sunway en Empire Shopping Gallery liggen binnen 10 km afstand. Metrostation USJ 21 ligt op 15 minuten lopen.

Beoordelingen over e.City Hotel at OneCity

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 51 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 209 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

STEPHEN

7 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This property is the bad experience i never had before really bad environment
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Maduakolam.

8/10 – Goed

Steven

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Sit Wan

1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Juraimi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good basic hotel
This is the nearest hotel to the wedding event. Wasn't expecting much so it worked out well for us. Staff were polite and accomodating. Room was basic and all neccesities were provided. If you need ironing kit, do call their housekeeping. There are shops within the building if you walk towards the side of the reception - Secret Recipe, Subway, Minimart and 7-Eleven across the carpark. Had a good view at the rooftop where most bars and swimming pool is at. Great view of the sunrise. Overall, was a good stay.
Pool and rooftop view
View from rooftop looking out towards Sunway
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Shehan, Bangkok

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property (Hotel & Mall) must have been nice when built, but now it is in a state of complete neglect. Many shops in the adjoining mall have closed down and the hotel is deserted with minimal staff at Reception and no Bell Boys or any other staff. Coffee Shop is closed down …
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Shaun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Business Trip
The hotel is conveniently located for the visit to the KL office.
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

RY

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room we were allocated on level 12 had seen better days. Firstly, the card access door lock had major issues were the alarm kept going off at the slightest misalignment of the door latch and catch. I've had to slam the door close to deactivate the alarm and this would definitely not go down well for the other guests on the same level. Secondly, the basin wasn't draining fast enough and this caused ponding in the basin. The toilet flushing at times wasn't strong and we've had to flush several times to clear the sewage. Finally, the shower head holder was no longer secured to the wall as the screw plugs were loose. I've left a note about the faults in the room and I'm hoping the room service attendants would pick them up and report to the management. Otherwise, the hotel location is great in USJ as it is close to Main Place shopping centre. There are also an array of food / convenience stores and two pharmacies across the hotel. Staff are friendly and obliging when we requested to change our rooms.
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

John Teo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible hotel management
Very bad service Front office may mistaken that the room been paid which I haven’t (though I had told them and paid it) Bed and pillow stains F&B teams are terrible - not friendly nor not working The teams all group in the kitchen. Whereas when asked to change the milk (finished), not even done The roof - not clean at all and No buffet but a lousy nasi lemak which seem to be microwave serve.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A repeated stay requested by traveller. Nothing to add on.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
櫃臺人員太少⋯⋯有時需要時總剩下一個人員!
5 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing more to comment. A repeated trip requested by traveller.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

MUHAMMAD, Kuala Lumpur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly and helpful
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

PanAm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing particular however just met our basic needs.
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a repeated stay in this hotel. Nothing much to add on.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Nor, shah alam

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Perhaps hotel management can consider to put a bigger closet inside the hotel room. The current one is too small, definitely not for guests who come with family.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a repeated stay requested by our colleague. Worth the value of stay.
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pool gibt es gerade nicht
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very helpful and humble. Congratulation
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

MohamedNasir, Semenyih , Selangor

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
The breakfast is not up to the standard . ( meaning the taste). Have to improve on quality because during the breakfast period We saw a lot of international guess.
1 nacht verbleven in maart 2019