Hotel S. Damansara

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Bandar Sri Damansara

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Hotel S. Damansara

Zitruimte lobby
Deluxe kamer (Super) | Een bureau, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren
Een bureau, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren
Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Een bureau, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren
Receptie

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
  • Zakelijke services
    Zakelijke services
De prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
6 dec - 7 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer (Super)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Super Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 1 Jalan Cempaka SD 12/5, Bandar Sri Damansara, Batu Caves, Selangor, 52200

In de buurt

  • KidZania (amusementscentrum) - 7 min. rijden - 7.3 km
  • 1 Utama (winkelcentrum) - 7 min. rijden - 8.4 km
  • Curve-winkelcentrum - 7 min. rijden - 7.3 km
  • Mid Valley Megamall - 14 min. rijden - 18.5 km
  • Universiteit van Malaya - 16 min. rijden - 16.3 km

Lokaal vervoer

  • KA07 Kepong Sentral Station - 6 min. rijden
  • Station Kuala Lumpur Kepong Sentral KTM Komuter - 18 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬10 min. lopen
  • ‪耀记食馆 老火燉湯 特色小炒 - ‬7 min. lopen
  • ‪Kim Kee Noodle 金記麵家 - ‬7 min. lopen
  • ‪Beragas Tomyam & Seafood - ‬7 min. lopen
  • ‪Restoran Munch Corner, Bandar Sri Damansara - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel S. Damansara

Hotel in de buurt van 1 Utama (winkelcentrum)
Hotel S. Damansara biedt onder meer voorzieningen zoals een koffiebar/café aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een 24-uurs receptie, een rookvrije accommodatie en een lift
  • Conciërgeservices, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
  • Vergaderruimtes, een automaat en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 157 gastenkamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Indonesisch en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 150.00 per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel S. Damansara Kuala Lumpur
Hotel S. Damansara
S. Damansara Kuala Lumpur
S. Damansara
Hotel S. Damansara Hotel
Hotel S. Damansara Batu Caves
Hotel S. Damansara Hotel Batu Caves

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel S. Damansara?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel S. Damansara?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Hotel S. Damansara van één nacht voor twee volwassenen op 6 dec. 2024 min. € 28,08, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel S. Damansara?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel S. Damansara uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel S. Damansara?

Dit hotel ligt in Bandar Sri Damansara, binnen 10 km afstand van Curve-winkelcentrum, KidZania (amusementscentrum) en 1 Utama (winkelcentrum). Ook MATRADE Exhibition and Convention Centre en Winkelcentrum Publika liggen binnen 15 km afstand. Station Kuala Lumpur Kepong Sentral KTM Komuter ligt op 18 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel S. Damansara

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 51 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 51 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hiroto

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Alia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

MOSES

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
so far so good
5 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

ganesan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hot water heater for shower not getting hot enough,
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Aerie

2 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Chin Siong

3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Shing Yau

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is clean, good location and convenient for me to travel around
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Irene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ganesan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and convenient
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Sathasivam

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

CHING KONG

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Value for money, an old hotel

10/10 – Uitstekend

Kazue

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

aznor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite environmental
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

E JINQ

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irresponsible and unprofessional service
I booked and paid for a non smoking room but they check in me for a smoking room. When I called the reception and query they just give me the reason the hotel is out of non smoking room. I requested for a clean up and I waited for 1hour no one shown up. I went down to the reception and complain then. They then simply change me to smaller room and ask me to go and have a look myself. That's definitely no! So I have no choice and to walk out of the hotel and find a new hotel myself!!!
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Was Good and clean
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is good
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
oved the hotel itself, but i was not happy about the cash deposit for each night.....i already paid for the nights and am unsure what the deposit is for? the staff would not talk to me through whatsapp to confirm or answer my questions.
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

zuliyana

Negatief: Comfort kamer
Misleading booking offering
On my booking stated a queen bed instead it is not available and gave me a deluxe bed. The room was so tight , almost everything not working (shower head, toilet ventilation,hand bidet holder) The room was situated next to the main road and MRT therefore a loud noise makes you sleepless. I suspected that room was reserved for perhaps tourist guide etc.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Comfortable
Near construction site, work all the night . Hard to sleep. Cannot change the room during night time for some excuse.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Kian Wei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NA
NA
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Norshamimi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

MOHAMAD FIQRIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The room is not bad although it's looks a bit old fashion. The room was clean as well. But without mini fridge. The wifi internet a bit slow. Overall is acceptable with this room rate.
1 nacht verbleven in januari 2019