Mandarin Pacific Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Petaling Street

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Mandarin Pacific Hotel

Details aan de binnenkant
Exterieur
Uitzicht vanuit accommodatie
Receptie
Gratis toiletartikelen, handdoeken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Roomservice
    Roomservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
    Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Airconditioning
    Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer (Multiple Beds, Family Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-8 Jalan Sultan, Kuala Lumpur, 50000

In de buurt

  • Petaling Street - 1 min. lopen - 0.2 km
  • Berjaya Times Square - 3 min. rijden - 2.7 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 4 min. rijden - 3.2 km
  • Petronas Twin Towers - 4 min. rijden - 3.5 km
  • Kuala Lumpur Sentral - 4 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Pasar Seni - 2 min. lopen
  • Station Maharajalela - 8 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Old Kasturi Kopitiam - ‬2 min. lopen
  • ‪源昌隆咖啡店 Kafei Dian - ‬2 min. lopen
  • ‪Niko Neko Matcha 2.0 - ‬1 min. lopen
  • ‪Purple Cane Tea House - ‬1 min. lopen
  • ‪Cafe etc - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Mandarin Pacific Hotel

Hotel in de buurt van Petaling Street
Mandarin Pacific Hotel ligt niet alleen dicht bij Jalan Alor en Toren Menara KL maar biedt ook voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een bagageopslagruimte, een lift en conciërgeservices
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 144 gastenkamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op bepaalde tijden
  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 5 per dag; inclusief in- en uitrijden)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 10 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Mandarin Pacific Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.30 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 39.5 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 10 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 90 per persoon (retour)
  • Parkeerkosten: MYR 5 per dag (incl. onbeperkt in- en uitrijden)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 39.5 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Mandarin Pacific
Mandarin Pacific
Mandarin Pacific Hotel
Mandarin Pacific Hotel Kuala Lumpur
Mandarin Pacific Kuala Lumpur
Mandarin Pacific Hotel Hotel
Mandarin Pacific Hotel Kuala Lumpur
Mandarin Pacific Hotel Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mandarin Pacific Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mandarin Pacific Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 5 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mandarin Pacific Hotel?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Mandarin Pacific Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 13.30 uur uit te checken.

Biedt Mandarin Pacific Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 90 per persoon.

Waar ligt Mandarin Pacific Hotel?

Dit hotel ligt in Golden Triangle, binnen 2 km afstand van Petaling Street, Berjaya Times Square en Jalan Alor. Ook Pavilion Kuala Lumpur en Kuala Lumpur Sentral liggen binnen 3 km afstand. Station Kuala Lumpur Pasar Seni ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Maharajalela is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Mandarin Pacific Hotel

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 241 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 241 beoordelingen" "

5,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

fieke, rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechtste hotel tijdens onze rondreis
De ligging van he hotel is centraal in china town echter direct naast een bouwplaats waar ze ook ' s nachts doorwerken. Het lijkt of we onderdeel waren van het bouwproces. De badkamer was er gedateerd, de handdoeken kapot en het beddengoed was ooit wit. We hebben eerst 3 lampjes laten vervangen want slechts 1 peertje deed het. Ik zou hier nooit meer slapen en dit ook aan niemand adviseren.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i would like to give back feedback to this hotel because for standard room normal rent per night 51 Rm and through expedia was very expensive i never recommended expedia again to anybody the hotel charge me 97+15 tax+10 government tax= 122Rm without break fast i am sorry to say bad expedia and bad hotel because both of you cheating people
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Yeng

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel close to MRT, LRT and bus station. Hot water shower and bathroom condition needs to be improved.
4 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
お安く泊まれてお得なホテルです
駅から5分程で立地は最高でした。チャイナタウンの一角にあるので食事は困りませんでした。KLのメインの駅にも1駅ですし観光にも便利です、 ホテルの老朽化は感じられますが、部屋も狭くなく圧迫感は感じませんでした。朝食もついてこの値段で宿泊できるのですからお得だと思います。徒歩圏内にセントラルマーケットもあり、繁華街のブキビンタンへも電車ですぐです。市内循環している無料のバスのバス停の乗り場へもすぐです。ショッピングも困らないと思います。フロント方の接客も感じ良かったです。
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

RATCHANON, BANGKOK

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
การเช็คอิน ปกติเรียบร้อยเรียบง่ายแค่ยื่นพาสปอตและเซ็นต์ชื่อใบเข้าพัก แต่ด้วยโรงแรมที่เก่าแล้ว ภายในห้องพักที่ได้ ห้องเก่า พรมมีฝุ่นคราบและผงความสกปรก เยอะมาก เตียงนอน นอนสบายแต่ ไม่ค่อยสะอาด หมอนหนุน ยังไม่ผมติดอยู่เลย 2 เส้น เข้าใจว่าคงไม่เปลี่ยนปลอกหมอน แต่เป็นคนไม่คิดอะไรมาก เพราะเตรียมใจกับสภาพโรงแรมไว้อยู่แล้ว ตอนนอนเลยเอาผ้าเช็ดตัวมาคลุมหมอนรองนอนอีกที
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Yuen, Hong Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very helpful staff. A few walking steps to station.
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Thian

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leong
It was my worst stay for my past ten years I will not return to this hotel
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Lawrence

Positief: Personeel en service
The hotel need some basic renovation and very run down
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

HengLeong, Malaysia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is very old.However, the very issue on the hotel is that the room is very very very dirty. The carpet is so dirty that you have to wear your shoes inside the room. The wall, table and sofa are also very dirty, Finally the toilet is so damn dirty that you will not even want to use it, And if you ask the receptionist, they would say this is the toilet standard for their bathrooms. The 3 star on the hotel is rubbish. Overall NOTHING is clean for the hotel room and I wonder how some of guests can even say the room is clean and comfortable.. Stay away from this hotel except if you like to stay in a dirty room with a very very dirty bathroom. Save your money and go elsewhere. There is no way they can improve any further.
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Michael

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
15 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Patricia, Tokyo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hotel
Sorry but I stayed in OLd Dirty Room ... Breakfast Buffet serve the same menu everyday.
6 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Owen, Melbourne

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to transport and nice eating places. The hotel was very run down and shabby
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Susi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

MICHIYO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
駅0分、立地は最高!
パサールセニ駅近と思っていたのですが、新しい改札口が出来ていて、駅から30秒くらい、、大雨でなければ傘もいらないくらいです。 朝食は満足出来る程のものではないも、宿泊費を考えるとまあまあ…カヤトーストが美味しかったです。 ホテルからはチャイナタウン、スリマハマリアマン寺院はすぐ。 徒歩圏にセントラルマーケットや「I♡KL」のシティギャラリーもあり、立地は最高です。市内無料シャトルバスも頻繁に出ているみたいでした。 チェックアウト後の荷物はフロント近辺に放置でなく中のスタッフルームで預かってもらいました。 建物は古いですが、又是非泊まりたいです。
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Emanuele

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Emanuele

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriella

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personale cortese , ma struttura fatiscente
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Basil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Alex, Sabah

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2018