Residence Inn Cherating

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Cherating

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Residence Inn Cherating

Terras
Exterieur
Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Standaard kamer (2 Single Beds) | Een minibar, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, extra bedden
Lokale gerechten

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Zwembad
    Zwembad
  • Bubbelbad
    Bubbelbad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Executive kamer, 2 queensize bedden (Deluxe)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 38 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 38 m²
  • Uitzicht op de lagune
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Suite, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 64 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer (2 Single Beds)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 826, Mukim Sungai Karang, Cherating, Pahang, 26080

In de buurt

  • Balok Beach - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Cherating River - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Strand van Cherating - 18 min. lopen - 1.6 km
  • Schildpaddenheiligdom Cherating - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Cherating-strand - 6 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Kuantan (KUA-Sultan Haji Ahmad Shah) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mutiara Restaurant - ‬8 min. rijden
  • ‪Ombak Cherating Surf Cafe - ‬6 min. lopen
  • ‪Eco Beach Bar - ‬5 min. lopen
  • ‪Cafe Marion - ‬6 min. lopen
  • ‪Intan Seafood Restaurant,Cherating - ‬17 min. lopen

Over deze accommodatie

Residence Inn Cherating

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Residence Inn Cherating van faciliteiten zoals een koffiebar/café, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan het spabad. Bij het plaatselijke café, Paradise Cafe, kun je genieten van lokale gerechten. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en koffie/thee in de lobby
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 138 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: MYR 28 voor volwassenen en MYR 18 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Palm Terrace
  • Paradise Cafe

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 130.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 90.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 28.00 voor volwassenen en ca. MYR 18.00 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 120.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 130.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 90.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Residence Inn Cherating
Residence Cherating
Residence Inn Cherating Hotel Cherating
Residence Inn Cherating Hotel
Residence Inn Cherating Cherating
Residence Inn Cherating Hotel Cherating

Veelgestelde vragen

Is Residence Inn Cherating voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Residence Inn Cherating?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Residence Inn Cherating te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Residence Inn Cherating?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Residence Inn Cherating uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 130.00.

Biedt Residence Inn Cherating een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 120.00 per voertuig.

Waar ligt Residence Inn Cherating?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 15 minuten lopen van Balok Beach, Limbong Art en Cherating River. Ook Strand van Cherating en Schildpaddenheiligdom Cherating liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Residence Inn Cherating

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 157 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 89 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 362 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 362 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer onverzorgde, vieze kamer waar je eigenlijk meteen weer weg wilt. Zwembad is wel ok.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Groot hôtel met aangenaam zwembad. Maar een beetje verouderd en aan opfrissing toe
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Arjen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old hotel that needs a make over but the people are friendly
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Armin

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Goed hotel, enkel de service zou wat vlotter mogen
Groot hotel, check-in is pas om 15u00 (op het internet staat 14u00). Service is wat traag en kan ook beter (vroege check-in was blijkbaar niet mogelijk). Alles verloopt wat traag maar het zwembad en de kamer waren in orde. Wifi relatief traag ...
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel voor deze lokatie
Prima hotel. Upgrade naar grotere kamer. Goed ontbijtbuffet. Opm. De firefly tour is slecht. Korter dan gepland en slechts weinig te zien. Staff erg hulpvaardig

8/10 – Goed

Roslee

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed ☹️
✅ the pool ❌ the room is smelly, no one come to clean the room or at least collect the rubbish. ❌one if the tv channel not working,no voice, the staff said wait till other rooms complained about it,then the will look into it. ❌overpriced with below average services and room conditions.
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Goh

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Facepalm
The room 2219 smelled musty, the sheets did not change and there were stains. moldy ceilings. first time staying in a hotel like this. regular breakfast, nasi lemak and bread. which is ok is a strong shower. parking ok.
Mouldy ceiling
Mould
Mound
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

Izaha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Menyedihkan
1)Aircond rosak..pukul 4pgi, ais jatuh dari aircond kena kaki anak..set mode dry pon bleh jadi ais..aircond mcm xpernah servis setahun. 2) Bilik kotor berdebu.. 3) kettle pon dah berkarat heating coil. 4) Xberbaloi dgn harga
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Danial Sharif

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Worth it!
Awesome
1 nacht verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Kylie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Mohamad Zukiman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Fae, Kuala lumpur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
No trash/plastic bag provided in both room and bathroom dustbin upon my stay
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Shazreen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saya hensem
Terbaikkkkkkk
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Niza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Mahamod

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Rosni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Badrul, Kuala lumpur

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old wing building in very very sad condition. Old & smelly toilet, exhaust fan not working in the toilet resulted uncomfortable smell. Boring tv channel. Less power-point-plug inside the room. Hard for charging. Old AC and not working properly. No iron/iron board provided. Hot water working fine. Last two year staying at new wing we got no issues. Nice pool for adult & children.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Guest, KL Malaysia

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Comfortable stay...the new block is clean and generally spacious. Near to nearby beach & food staff...The facilities is decent.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Nur Aini Mastura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 family vacation
Spacious even with extra bed in it. We stayed in the standard connecting room. Breakfast was good. Kids really enjoyed themselves at the pool - kids and adult 1.2m
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Azah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Azah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family Short Vacay
Our twin sharing room is spotlessly clean & beds were comfy. Whereas the double bed queen room needed upgrading as its interior looked outdated and gloomy.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Juhairi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020