Euphoria Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Strand van Kuta

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Euphoria Hotel

Een binnenzwembad
Voorkant van accommodatie
Een binnenzwembad
Een binnenzwembad
Details aan de binnenkant

Beoordelingen

7,8 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Spa
    Spa
  • Zwembad
    Zwembad
  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Special Offer - Two Superior Double or Twin Room

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 42 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Een minibar
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons slaapbank of 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Deluxe kamer (Deluxe King Room)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Een slaapbank
Privébadkamer
Waterkoker
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Patih Jelantik 11-12 Legian, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Eat Street - 4 min. rijden
  • Seminyak-plein - 6 min. rijden
  • Legian Beach - 7 min. rijden
  • Seminyak Beach - 13 min. rijden
  • Strand van Kuta - 18 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pie Susu Asli Enak Cab. 2 - ‬3 min. lopen
  • ‪Volken Coffee - ‬3 min. lopen
  • ‪Nasi Pedas Ibu Andika 2 - ‬3 min. lopen
  • ‪Sensa Koffie - ‬1 min. lopen
  • ‪Bamboo Garden Cafe - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Euphoria Hotel

Hotel in de buurt van Seminyak-plein
Euphoria Hotel ligt niet al te ver van Strand van Kuta en Legian Beach en beschikt over faciliteiten zoals een koffiebar/café, een bibliotheek en een stomerij/wasserijservice. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservices en een bankethal
  • Een televisie in de gemeenschappelijke ruimte, een lift en een geldautomaat/bankservice
  • Een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 76 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, aparte zitruimtes en mini-koelkasten

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Minikoelkast
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Volledig uitgeruste spa

  • Massage
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen, met een maximale leeftijd van 1 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 150000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: IDR 150000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser

Overige info

Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Euphoria Hotel Kuta
Euphoria Hotel
Euphoria Kuta
Euphoria Hotel Kuta
Euphoria Hotel Hotel
Euphoria Hotel Hotel Kuta
Euphoria Hotel CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Is Euphoria Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Euphoria Hotel?

Vandaag, 17 nov. 2024, kost een verblijf bij Euphoria Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 25 nov. 2024 min. € 26,39, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Euphoria Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Euphoria Hotel te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Euphoria Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Euphoria Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Euphoria Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Dewi Sri, binnen 2 km afstand van Jalan Legian en Strand van Kuta. Ook Legian Beach en Seminyak Beach liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Euphoria Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 97 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 97 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ron, Las Vegas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I did not like the one time appearance of a cockroach in my bathroom
6 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Alan

1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

karine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel sympa Petit dej pas adapté européens Pas d’eau chaude Pas de sèche cheveux Pas de mini frigo tout ça était indiqué dans l’annonce. 1 nuit pas plus
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Oliver

Negatief: Netheid, personeel en service
Lacking basic things
Not the best or the worst, the service was lacking a lot, we told them five times that there was no hot water in the room and the didn’t fix it… there was stains on the bedsheets and the cleaning was average. But the area around the hotel is fine and the price was reasonable.
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Nitish

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Takeshi, yatsuka souka

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
私の宿泊した部屋には隣の部屋に続くドアがあり、そこから全ての生活音が聞こえてきた。ある程度は気にならないが、深夜2時になっても静かにならないのには正直参った。 更には別の夜には従業員が何かの作業を始め壁を擦る音が深夜まで聞こえてきた為に夜眠れないこともあった。 またその作業途中、禁煙部屋の筈の部屋内で喫煙していた様子で、そのドアからタバコの匂いが漂ってきた。 あまりにも不快な為、ドアの無い部屋に交換して欲しいことを受付に伝えたが、今は空きがないから対応できないと断られた。しかし毎日必ずチェックアウトする客はいる筈だから対応はできた筈だ。せっかくのコロナ明けの久々のバリ島滞在を毎日寝不足で過ごすことになった。 そういう意味では良い点数はつけられない。
7 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jordan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Gusti

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Service was great staff friendly easy access from street
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Mohd

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room & facilities excellent & location very good. Value for money. Worthwhile to revisit.
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Sofia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Liten pool som låg mitt i reception. Väldigt tråkiga rum som vid första anblick såg okej ut. Men när man tittar närmare så är det hål i sängkläder, dåligt städat, spruckna kakelplattor, vattenskador i taket osv. Det ligger lite off från alla aktiviteter och 15-20min promenad till stranden. Ac funkade inte. Ganska lyhört. Tråkig frukost. Vi valde att checka ut tidigare än vad vi hade bokat, för att vi inte trivdes.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Mel, Perth Australia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is well situated, all amenities are all around. It's a nice cool place for people who want to relax & enjoy their holidays.
11 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Lage des Hotels ist günstig im Zentrum von Kuta. In nur wenigen Gehminuten ist eine Haltestelle des Kura Kura Busses erreichbar, der eine preisgünstige, weit verzweigte Verbindung ermöglicht. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstücksbüffet ist abwechslungsreich, gut und preiswert, insgesamt ein ausgezeichntes Preis-Leistungsverhältnis. Einziger Minuspunkt ist der Wartungsbedarf auf meinem Zimmer: Fenstergriff ist lose und dadurch ist das Fenster nur schwer zu öffnen/schließen; das große Deckenlicht ist defekt, so dass abends nur wenig Licht vorhanden ist und die Kartenautomatik, die das Licht ein-/ausschaltet funktioniert nicht, so dass ständig eine zweite Karte eingesetzt war. Schade, denn die Reparaturen sind im Grunde nicht aufwendig.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

jeevan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Emma

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prisvärt
Fint hotell och allting var bra. Dock luktade rummet lite mögel.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Catherine

Basic pour good
5 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Decent 2 or 3 star hotel, domestic tourists
Hotel is further away from the beachfront than thought and is catering mostly for domestic and Asian tourist. Hotel staff, with the exception of one staff member, are courteous and helpful were possible.
18 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Air Cond is not cold

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was charming and the room was always immaculately clean. Everything in Kuta is within a short walk.
7 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

MINSUK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
really nice
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Chee wai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

lauren, australia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was disgusting, no one speaks English, house keeping didn’t clean room properly, bed sheets were either ripped or stained, bed sheets were not even big enough for the bed and I kept waking up in the morning to find sheets were on the floor. For a country that relies so heavily on tourism, this hotel sucks for the industry. Would not recommend to anyone.
11 nachten verbleven in november 2017