hotel anddoggy Kyoto Nijo
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor hotel anddoggy Kyoto Nijo





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
29 apr - 30 apr
Kameropties
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Premier Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Premier Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Grand Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly) laden

Grand Twin kamer, niet-roken (Dog Friendly)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami-ku
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.241 beoordelingen
De prijs is € 107
inclusief belastingen en toeslagen
24 apr - 25 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

SanboOmiya-cho 144-4, Kyoto, Kyoto, 604-8316
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Schoonmaakservice
- Receptie 24/7
9.2 van 10, Fantastisch, 169 beoordelingen
De prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
30 apr - 1 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. JPY 1980 voor volwassenen en ca. JPY 1980 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 5000 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
De vermelde toeslag per huisdier geldt alleen vanaf het 2e huisdier. De toeslag wordt kwijtgescholden voor boekingen met slechts 1 huisdier.
Gasten dienen 2 dagen voor aankomst een bewijs van vaccinaties te overleggen.
De vermelde toeslag per huisdier geldt alleen vanaf het 2e huisdier. De toeslag wordt kwijtgescholden voor boekingen met slechts 1 huisdier.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Anddoggy Kyoto Nijo Kyoto
hotel anddoggy Kyoto Nijo Hotel
hotel anddoggy Kyoto Nijo Kyoto
hotel anddoggy Kyoto Nijo Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over hotel anddoggy Kyoto Nijo
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MISAKO
9 mrt 2025
MISAKO
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
KEIGO
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIGO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KEIGO
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIGO
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
はじめ
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
はじめ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
ゆう
Reisde met huisdieren
17 dec 2024
ゆう
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
SHOJI
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHOJI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Takashi
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Takashi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
kei
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kei
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ゆう子
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵なホテル
ゆう子
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Cybill
Reisde met huisdieren
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cybill
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
シゲコ
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シゲコ
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
なおみ
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
なおみ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
KATSUYUKI
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUYUKI
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
モモ
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
モモ
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
みずき
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
みずき
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ゆかり
Reisde met partner
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆかり
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
イズミ
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
イズミ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
jenny
Reisde met huisdieren
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jenny
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
?
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
SATOKO
Reisde met huisdieren
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOKO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
侑里
Reisde met familie
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
侑里
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
??
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
????
18 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
????
1 nacht verbleven in augustus 2024