Hotel Gracery Kyoto Sanjo

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Gracery Kyoto Sanjo

Donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau
Design Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Kyoto Room) | Donzen dekbedden, een kluis op de kamer, een bureau
Ingang accommodatie
Terrein van de accommodatie
Standaard Twin kamer, niet-roken | Kameruitzicht

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
De huidige prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
16 mrt - 17 mrt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
25 van 25 kamers weergeven

Premium tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Design tweepersoonskamer, niet-roken (MATSU KABUKI)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Gallery tweepersoonskamer, niet-roken (SAKURA KABUKI)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Driepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Premium Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Design Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken (Kyoto Room)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premium Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin Room(Non smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kabuki Room (Matsuma)

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Double Room(Non smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kabuki Room (Sakura)

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standard Double Room(Smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kyoto Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Universal Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Twin Room(Smoking)

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

South Tower Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Universal Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
420 Sakuranocho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8035

In de buurt

  • Markt van Nishiki - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Yasaka-altaar - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Altaar Heian - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 3.2 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Shiyakusho-mae - 6 min. lopen
  • Station Sanjo - 7 min. lopen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 94 min. rijden

Restaurants

  • ‪バーガーキング - ‬1 min. lopen
  • ‪スターバックス - ‬1 min. lopen
  • ‪ドトールコーヒーショップ 新京極三条店 - ‬1 min. lopen
  • ‪Tully's Coffee - ‬1 min. lopen
  • ‪天下一品新京極三条店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Gracery Kyoto Sanjo

Hotel met een chique stijl in de buurt van Markt van Nishiki
Hotel Gracery Kyoto Sanjo bevindt zich in de buurt van Yasaka-altaar en Altaar Heian en biedt extraatjes zoals wasvoorzieningen en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis kranten, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
  • Een lift
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het ontbijt, het behulpzame personeel en de nabijheid tot winkelstraten
Kamervoorzieningen
Alle 225 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de schone kamers van de accommodatie.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met milieuvriendelijke toiletartikelen en diepe baden
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met digitale zenders
  • Ledlampen, koelkasten en verwarming

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Japans en Koreaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift (90 centimeter brede deur)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt kamers in de South Tower en de North Tower. Je dient in te checken bij de toren die staat aangegeven in de naam van de kamer die je hebt geboekt.
Bij het ontbijttarief is geen ontbijt inbegrepen voor kinderen van 4-12 jaar oud.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo
Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Vandaag, 15 mrt. 2025, kost een verblijf bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo van één nacht voor twee volwassenen op 16 mrt. 2025 min. € 89,31, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Gracery Kyoto Sanjo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Hotel Gracery Kyoto Sanjo?

Dit hotel ligt in Downtown Kyoto, binnen 2 km afstand van Markt van Nishiki en Yasaka-altaar. Ook Nijō-kasteel en Altaar Heian liggen binnen 3 km afstand. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op 6 minuten lopen en naar Station Sanjo Keihan is het 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Gracery Kyoto Sanjo

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 683 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 1002 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1002 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super locatie en uitgebreid ontbijt
De kamer was keurig en groot genoeg. De badkamer is ingericht op het Japanse badritueel, wat betekent dat de badkamer letterlijk één grote natte ruimte wordt. Dat is niet altijd even handig. De wastafel zit buiten de badkamer en het toilet zit apart, dat is wel een pluspunt. Het ontbijt is zowel Japans als Westers, en behoorlijk compleet inclusief diverse eigerechten. De locatie midden in een winkelcentrum en dicht bij zowel metro- als busstations is perfectste noemen. Ik zou zeker opnieuw hier boeken.
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Liliane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In hartje Kyoto
Top, midden in het winkelcentrum, ook handig als het een dagje regent.
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Gregory

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Reema

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff is in hospitality business and cant do that one thing right. I had the best experience in Japan and all my other stays except this one. A few issues: 1. The booking explicitly says Water, but i got water only on day 1 of my 4 day booking. They said it’s only welcome drink. I then asked, where can i fill my water bottles? They said No. they said please buy water. 2. The cleaning services in 4 days was only done properly on last day and was not done the remaining days. Im a clean person and it was kept the way I left it. I had to explicitly ask for coffee sachet refills. 3. I asked the staff for some salt ( needed it for health reasons as I was alil unwell) and they denied me salt. Bearing in mind, The hotel has a full fledge restaurant and microwave and they couldnt give me a pinch of salt. Will not let this hotel ruin my experience and hospitality Japan has to offer, but definitely not going to stay in this chain of hotels again.
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Marie Joyce, Quezon City

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in Kyoto
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

?

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Shanoor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Kiyama

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

André

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben 5 Nächte im traditionell eingerichteten Zimmer verbracht und würden dieses Hotel im Hinblick auf das Preis/Leistungs-Niveau (90€/Nacht) weiterempfehlen. Das Zimmer an sich ist super schön und mal was ganz anderes, was uns sehr gefallen hat. Die Betten empfanden wir jedoch als recht unbequem und auch der Ausblick aus dem Zimmer ist weniger spektakulär. Die Zimmerreinigung hat bei uns leider nur semi gut funktioniert. An einem Tag hat man unser grünes Schild übersehen und wir haben keine neuen Handtücher erhalten. Das Hotel ist mitten in der Stadt gelegen, auf Frühstück konnten wir daher getrost verzichten. Das Personal hat größtenteils englisch gesprochen und war freundlich, der Check-In und der Check-Out war daher sehr unkompliziert. Wir würden uns aufgrund der Vielzahl an Hotels in Kyoto beim nächsten Mal (falls es ein nächstes Mal in Kyoto überhaupt gibt) zwar vermutlich für ein anderes Hotel entschieden, können dieses Hotel für einen Urlaubsaufenthalt in Kyoto aber dennoch weiterempfehlen, da es sauber und praktisch gelegen ist.
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

minami

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kurumi

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Jenny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was surprised that the room was so spacious compared to many other hotels I’ve stayed at in Japan. The shower room was also big with a bathtub. The area around the hotel was very convenient for shopping since it was in the shopping street. It is also close by the bus and train stations. The staff were very helpful in assisting us with a dinner reservation. Overall, I would come back to this hotel again :)
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Frederick

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff ,super Location , great breakfast. Stay here a fifth time !
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Kevin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
I am not really picky and don’t want to leave bad reviews.. but the hotel is dirty. The back of the sofa bed is full of dust. The toilet has a lingering smell of pee. Floor carpet is not vacuumed.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

MAMORU

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

ELVA ROCIO

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ayaka

great
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Sophia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

emmanuel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place and great location very near shops
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Kitty

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

??

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
街中にあるので、どこに行くのにも便利です。
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お風呂とトイレが分かれていてとても良かった。 また次回も利用したいです。
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Gennadi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location at the centre of the shopping street
4 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

jacquelyn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel location isn't convenient for cars and taxis to drop off, had to walk. Hotel cleanliness is not the best, still found small hairs on bed. Hotel furnishing is nice though.
4 nachten verbleven in december 2024