Hotel Monterey Kyoto
Hotel met een sauna, op loopafstand van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
29 jan - 30 jan
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed) laden
Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Force Room) laden
Kamer, niet-roken (Force Room)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed) laden
Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden
Superior driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed) laden
Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden
Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Select Comfort
Een haardroger
Vergelijkbare accommodaties
Oakwood Hotel Oike Kyoto
Oakwood Hotel Oike Kyoto
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, (692)
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
27 jan - 28 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8161
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
- Spabadtoeslag: JPY 2200 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 4000 per persoon
- Parkeerkosten: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een spatoeslag per persoon, per gebruik voor toegang tot het openbare binnenbad.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Monterey
Hotel Monterey Kyoto
Kyoto Hotel Monterey
Kyoto Monterey
Kyoto Monterey Hotel
Monterey Hotel Kyoto
Monterey Kyoto
Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Kyoto
Hotel Monterey Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Claire
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claire
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Yoshiaki
Zakenreiziger
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
kenichi
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenichi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hideshi
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideshi
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
MIZUHO
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIZUHO
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Dan
6 jan 2025
Dan
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
???
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid
???
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Dana
Reisde met familie
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dana
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
HIROHISA
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROHISA
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
???
2 jan 2025
???
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Shinji
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinji
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
hirofumi
29 dec 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
hirofumi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HONGYI
Reisde met familie
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HONGYI
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Raichi
Reisde met partner
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raichi
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Roman
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roman
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Yoshihiro
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiro
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Shih Yun Daisy
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shih Yun Daisy
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Nozomu
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomu
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Romy
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Romy
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
REIKO
20 dec 2024
REIKO
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
aya
20 dec 2024
aya
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Satomi
19 dec 2024
Satomi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kanji
Zakenreiziger
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanji
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JINWOO
Reisde met een groep
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JINWOO
3 nachten verbleven in december 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
B&B Sas van GentClarion Hotel Copenhagen AirportAegean Village Beachfront ResortGLEMM by AvenidA Superior Hotel & ResidencesHotels in GroningenHotels in BeylikdüzüHotels in BantegaChalets BiddinghuizenHotels in HoogstratenHotel La Villa des FleursKunuku Resort All Inclusive Curacao, Trademark by WyndhamHotel DanielHotels in MexicoHotels in ÈzeParticuliere vakantiehuizen IndonesiëHostels ParijsGuesthouse Meguri InariCampings en stacaravans Pont-à-Mousson
Autoverhuur
Activiteiten
Vakantiehuizen