ibis Styles Kyoto Station
Hotel met een 24-uurs businesscentrum, op loopafstand van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Styles Kyoto Station
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden
Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden
Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden
Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden
Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden
Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Vergelijkbare accommodaties
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, (1093)
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
16 dec - 17 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
47 Higashikujo Kamitonoda-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 voor volwassenen en ca. JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Hotel Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Hotel
Ibis Styles Kyoto Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Station Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Kyoto Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Geverifieerde reiziger
19 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Hennie
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hennie
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Jensen
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en locatie
Jensen
6 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Annelies, Netherlands
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel in Tokyo
Annelies
6 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
SHINGAI
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINGAI
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Shiu Yee Shirley
Reisde met een groep
13 nov 2024
Positief: Netheid
Shiu Yee Shirley
10/10 – Uitstekend
sulan
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sulan
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Lin, Singapore
Reisde met familie en kleine kinderen
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lin
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TENG SEANG
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TENG SEANG
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TAKAHIKO
7 nov 2024
TAKAHIKO
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Koji
Reisde met partner
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koji
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Ratee
3 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ratee
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Taisei
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taisei
5 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Lenz
Reisde met partner
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lenz
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
michael
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Alejandro, Patterson
Reisde met partner
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Benjamin Johann Ralf
17 okt 2024
Benjamin Johann Ralf
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Takeshi
15 okt 2024
Takeshi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
???
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Jen
Reisde met partner
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jen
2 nachten verbleven in oktober 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Spa & Wellness hotels in OberhausenHotel Boutique Casas de Santa CruzHotels in RostockFamiliehotels in GroningenHotels in AgadirHotels nabij Elafonissi-strandVanderValkHotels-hotels in SwifterbantSonder Battery ParkPalmita Hotel HostelSelina La Candelaria Bogota Goedkope hotels in EdinburghVilla RoseHotels in HoulgateDe KastanjehofThe Barnes San Francisco, Tapestry Collection by HiltonHotel Schloss Montabaur
Vluchten
Autoverhuur