ibis Styles Kyoto Station
Hotel met een 24-uurs businesscentrum, op loopafstand van Kyototoren
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Styles Kyoto Station





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
7 mei - 8 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 queensize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken laden

Economy kamer, 1 eenpersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Rihga Gran Kyoto
Minami-ku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 677 beoordelingen
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
7 mei - 8 mei
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

47 Higashikujo Kamitonoda-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.473 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
6 mei - 7 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2500 voor volwassenen en ca. JPY 1200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Styles Hotel Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Hotel
Ibis Styles Kyoto Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Station Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Styles Kyoto Station
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jun 2019
Geverifieerde reiziger
19 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Hennie
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Hennie, Noord-Holland
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hennie
4 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Jensen
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel en locatie
Jensen
6 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Jason
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
5 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Vicky
31 mrt 2025
Vicky
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Go
Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Go
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Chunlan Sujanto
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chunlan Sujanto
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Fabian
29 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabian
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Matt
28 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matt
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mark Lester
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark Lester
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mark Lester
Reisde met familie en kleine kinderen
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark Lester
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Elizabeth
25 mrt 2025
Elizabeth
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Miyuki
Reisde met familie en kleine kinderen
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kayo
17 mrt 2025
kayo
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Silas
12 mrt 2025
Silas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ayumi
28 feb 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ayumi
7 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Yasunobu
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasunobu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jenny
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
??
10 feb 2025
??
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Katsuya
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuya
3 nachten verbleven in februari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
De Zon Hotel & Restaurant by FlowQuinta Pedra dos BicosKerkstraat ResidenceHotels met parkeerplaats in MaraisCampings en stacaravans HapertHostels WageningenChasse HotelMONDI Resort OberstaufenEALA My Lakeside Dream - Adults FriendlyHotel ToraAux Tanneries de WiltzHotels in ValldemossaHotel PlatanistaB&B BakkeveenRadisson Blu Hotel & Resort, Abu Dhabi CornicheMarriottHotelsResorts-hotels in NederlandAppartementen SóllerGuesthouse Meguri Inari
Vakantiehuizen