MUSUBI KYOTO Higashiyama Gojo
Pension in Kyoto, in de buurt van Kiyomizu Temple
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MUSUBI KYOTO Higashiyama Gojo
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden
Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden
Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Vergelijkbare accommodaties
Hotel ALZA KYOTO
Hotel ALZA KYOTO
Gratis wifi
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
Wasservice
9.8 van 10, Uitzonderlijk, (334)
De prijs is € 427
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
600-3, Higashi-otowa cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0872
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kotoha Umamachi House Kyoto
Kotoha Umamachi House
Kotoha Umamachi Kyoto
Kotoha Kiyomizu Guest House Kyoto Guesthouse
Kotoha Kiyomizu Guest House Guesthouse
Kotoha Kiyomizu Guest House Kyoto
Kotoha Kiyomizu Guest House
Kotoha Umamachi
Kotoha Kiyomizu Guesthouse Kyoto
Kotoha Kiyomizu Guesthouse
Kotoha Kiyomizu Kyoto
Kotoha Kiyomizu
Kotoha Kiyomizu Guest House In Kyoto
OYO 635 Kotoha Kiyomizu
MUSUBI KYOTO Higashiyama Gojo Kyoto
OYO 635 MUSUBI KYOTOHigashiyama Gojo
OYO Hotel Musubi Kyoto Higashiyama Gojo
MUSUBI KYOTO Higashiyama Gojo Guesthouse
MUSUBI KYOTO Higashiyama Gojo Guesthouse Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MUSUBI KYOTO Higashiyama Gojo
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
MORITA
11 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
申し分ありません
MORITA
2 nachten verbleven in april 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Chris
18 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
もち
Reisde met een groep
18 sep 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
もち
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Elmeri
16 aug 2019
Elmeri
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Li-Rong
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li-Rong
6 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
alain
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On est bien ici
alain
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
alain
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alain
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 feb 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
さんちゃん, kanagawa, jp
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
さんちゃん
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice guest house
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Kai Hou
25 okt 2018
Kai Hou
2 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 okt 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
HUIHUI
18 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUIHUI
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Mei, Kyoto
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei
6 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Jihang
4 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
잘 쉬고 갑니다
Jihang
1 nacht verbleven in mei 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Ramada by Wyndham Amsterdam Airport SchipholB&B HengeloECHTE APPARTEMENTEN MALAGA CENTR. Gratis parkerenParticuliere vakantiehuizen SteenwijkPahili Pool Villas Koh TaoBest Western Plus Tower Hotel BolognaRELAX-ENJOY-ENJOY in Bernkastel-KuesBull Dorado Beach & Spa - All InclusiveRadisson Blu Hotel, YerevanGenerator Berlin Prenzlaur BergSéjours & Affaires Serris Val d'Europe Rive GaucheChalets Xhoffraix5-sterrenhotels in WezepHotels in SydneyHondvriendelijke hotels in Enkhuizen
Vluchten
Vakantiehuizen