Mogana
Hotel met een spa, op loopafstand van Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Mogana
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 432
inclusief belastingen en toeslagen
17 nov - 18 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer (1) laden
Premier kamer (1)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Alle foto's voor Premier kamer (2) laden
Premier kamer (2)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Alle foto's voor Premier kamer (3) laden
Premier kamer (3)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Een haardroger
Apart bad en douche
Alle foto's voor Deluxe kamer, balkon laden
Deluxe kamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Kussenkeuzemenu
Een slaapbank
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Vergelijkbare accommodaties
Cross Hotel Kyoto
Cross Hotel Kyoto
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (1206)
De prijs is € 161
inclusief belastingen en toeslagen
11 dec - 12 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
450 Tsuboya-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8276
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 3000 per persoon
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 2000 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MOGANA Hotel Kyoto
MOGANA Hotel
MOGANA Kyoto
Hotel MOGANA Kyoto
Kyoto MOGANA Hotel
Hotel MOGANA
Mogana Hotel
Mogana Kyoto
Mogana Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Mogana
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Logan
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Logan
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Joanna
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Myra C
Reisde met familie
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Myra C
6 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
YOICHI
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOICHI
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met familie
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Ariana
21 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ariana
3 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Ching-Yuan
7 jan 2024
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Ching-Yuan
10/10 – Uitstekend
Alexander, Houston
Reisde met partner
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
7 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Tina
Reisde met partner
14 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tina
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Kevin, Broomfield
Reisde met familie
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ernesto
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ernesto
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Scott, Sarasota
Reisde met een groep, Reisde met familie
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Richard, Sarasota
Reisde met een groep
26 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richard
4 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Rafi
Reisde met een groep
14 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Rafi
3 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Shoko
Reisde met een groep
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shoko
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Giselle
17 feb 2023
Giselle
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Artur
Reisde met partner
5 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Artur
4/10 – Matig
???
Reisde met familie
7 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフ全員おもてなし力最高
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Rintaro
Reisde met partner
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rintaro
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
HIROTO
29 jan 2022
HIROTO
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
HIDEKI
Reisde met familie
3 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
洗練された和を感じるモダンスタイルのホテル
HIDEKI
1 nacht verbleven in november 2021
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotels in OberhausenHotel Schaepkens van St FijtNH Collection Antwerp CentreAuberge du BonheurMoxy Hamburg CityB&B de ValkenhorstHotel LuccaCottages ComomeerAurora Bay Resort Marsa AlamGrote luxe trullo, verwarmd privézwembad, airco en een speelkamer van 90 m2Campings en stacaravans MontpellierChâteau de GillyVanderValkHotels-hotels in OverloonHotels in AljezurHotels in SchijndelAll-inslusivehotels in DubaiHotels in Lanaken
Vluchten
Vakantiehuizen