REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike
Hotel in Kyoto, in de buurt van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Appartement (Studio) laden

Appartement (Studio)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Apart bad en douche
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Downtown Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 551 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
28 apr - 29 apr
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

345 Nushiyacho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0843
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hearton Hotel Kyoto
Hearton Hotel Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.148 beoordelingen
De prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
30 apr - 1 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is ter plaatse beperkt warm water beschikbaar.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL REJOICE STAY Oike
REJOICE STAY Kyoto Karasuma Oike
REJOICE STAY Oike
Rejoice Stay Karasumaoike
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike Hotel
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike Kyoto
HOTEL REJOICE STAY Kyoto Karasuma Oike
REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over REJOICE STAY Kyoto Karasumaoike
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
23 sep 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
monster, JAPAN
27 aug 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen
monster
6 nachten verbleven in augustus 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 aug 2020
ここは酷かった…
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
kouichi
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kouichi
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
jooyeon
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
가성비대박
jooyeon
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Vincent
14 jun 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Please welcome me 1st before you ask for Passport
Vincent
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Heaven
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, spacious room and friendly staff!
Heaven
4 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Stefan
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute Ausgangsbasis für die Besichtigung der Stadt
Stefan
7 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Spencer
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good value and a comfortable stay in Kyoto.
Spencer
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Kozo
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kozo
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良かった
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Trish, Irvine, CA
Reisde met een groep
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trish
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Mimiflying
12 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mimiflying
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mrt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 mrt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Anthony
4 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anthony
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
De KastanjefabriekHôtel Montbriand AntonyExplorers HotelParticuliere vakantiehuizen MarokkoMare PaphosZante Pantheon HotelJA The Resort - JA Beach Hotel, Dubaiibis Styles Ljubljana The Fuzzy LogH10 Palazzo GallaAppartementen VeghelSunResorts-hotels in SurinameCentrale Provence 15 minuten Pont du Gard Avignon zwemmen kano in de buurt van Sea MountainAMERON Neuschwanstein Alpsee Resort & SpaRelaxia Beverly Park5-sterrenhotels in SantoriniHotels in RotterdamAlma Grand Place HotelRamada Resort by Wyndham LaraChalet, KönigsleitenGuesthouse Meguri Inari
Autoverhuur