Tabiya Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, op enkele stappen van Kawaramachi-straat

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Tabiya Hotel

Exterieur
Bar (ter plaatse)
Eten en drinken
Gang
Twin kamer, niet-roken | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
  • Restaurant
    Restaurant
  • Zakelijke services
    Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Vierpersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 2 eenpersoons stapelbedden

Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
329 Tabiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8038

In de buurt

  • Shijo-straat - 1 min. lopen
  • Markt van Nishiki - 3 min. lopen
  • Kawaramachi-straat - 4 min. lopen
  • Pontocho-laan - 7 min. lopen
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Kawaramachi - 5 min. lopen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 14 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 60 min. rijden

Restaurants

  • ‪% Arabica - ‬2 min. lopen
  • ‪永正亭 - ‬2 min. lopen
  • ‪山の家 - ‬1 min. lopen
  • ‪Ladurée - ‬2 min. lopen
  • ‪仙太郎 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Tabiya Hotel

Hotel in de buurt van Markt van Nishiki
Tabiya Hotel biedt voorzieningen zoals een dakterras, wasvoorzieningen en een restaurant en ligt dicht bij Kawaramachi-straat en Pontocho-laan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Meertalig personeel, een kluis bij de receptie en een lift
  • Een bagageopslagruimte en een computerstation
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Tabiya Hotel zijn voorzien van voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en toiletten met elektronisch bidet
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en middernacht geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Renovaties en sluitingen

De volledige accommodatie is gesloten van 1 augustus tot 31 juli.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Tabiya Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Tabiya Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Tabiya Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Tabiya Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Tabiya Hotel?

Dit hotel ligt in Shimogyo, vlak bij Shijo-straat en Kawaramachi-straat. Ook Markt van Nishiki en Pontocho-laan liggen binnen 10 minuten lopen. Station Kawaramachi ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Shijo is het 7 minuten lopen.

Beoordelingen over Tabiya Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 82 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 82 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NICE
素晴らしい接客
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

shota

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

tony, カリフォルニア

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
立地良し、設備良し。清掃が行き渡っていなかった事が唯一残念です。枕元にカピカピに乾いたコンタクトレンズが落ちていました。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適
便利な場所なので選びました。お部屋は狭かったけど、清潔で良かった。 すみません。マークの順が左から、悪いでしたね?最初の投稿、よく見ずに、逆と勘違いしました。
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Miu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Location us good. But room are too small Must craw onto your bed. No lift to your floor
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Lauren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Toshihiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles sauber und ordentlich, allerdings ist die Hälfte der Zimmer nur mit einer schmalen, nicht öffenbaren Fensterreihe ohne Ausblick ausgestattet und die Zimmer sind sehr klein. Obwohl wir mit Rucksäcken gereist sind, war die Größe an der Grenze. Das sollte man wissen, vorallem wenn man mit Koffern reist...
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location with easy walking to many sites. Great bathroom amenities.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly hotel.
Satiated for two nights in a twin room with my teenage son. Small room but had everything we needed. Convenient location for Kiyomizu dera, a 15-20 mins walk. Very friendly hotel staff. Hotel served free yogurt and bun/cupcake for breakfast. Shampoos soap towels hair dryer toothbrush were provided.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

NAOMI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテルでした。
観光地へのアクセスが良く、ホテル周辺にも飲食店多く、ひとり旅でしたが快適に過ごせました。 お部屋も清潔感があり、1人で寝るには十分な広さでした。
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

saem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
만족했습니다
저는 위치, 간단한 조식, 청결도, 공간 모두 너무 만족했습니다 다음에도 이용할 예정입니다
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

YU-JEN

Positief: Netheid, personeel en service
整潔OK 地點不錯 房型很小
房間真的小 其餘還OK 地點不錯 隔音不是很好
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Wing Kai

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間太細, 三樓 check in 有職員搬手搬行李 , check out 離開 就沒有, 要自己將行李搬到 一樓, 很不方便
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ウェルカムドリンク、ミネラルウオーター、朝食も付いて中心街で良心的な宿泊料金‼︎家族4人で一部屋でしたが個々にいいスペースでぐっすり眠れました。時間も宿泊したいと思いました。ありがとうございます!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms very small you literally had to crawl no room for luggage. Had to store one bag in the washroom.
3 nachten verbleven in oktober 2018