Lazenda Hotel
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Labuan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lazenda Hotel
Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden
Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Superior kamer laden
Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een strijkplank/strijkijzer
Vergelijkbare accommodaties
AZ Hotel & Serviced Apartments
AZ Hotel & Serviced Apartments
Gratis luchthavenshuttle
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, (16)
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Block C& D, Lazenda Centre, Jalan OKK, Abdullah, Labuan, Labuan Federal Territory, 87007
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 300.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: MYR 75.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lazenda Hotel Labuan
Lazenda Hotel
Lazenda Labuan
Lazenda
Lazenda Hotel Labuan Island/Labuan Town
Lazenda Hotel Hotel
Lazenda Hotel Labuan
Lazenda Hotel Hotel Labuan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lazenda Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Raja Azwan
3 aug 2024
Raja Azwan
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Raphael
Zakenreiziger
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raphael
7 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Chelsea
Reisde met familie en kleine kinderen
23 dec 2023
Chelsea
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Raphael
23 nov 2023
Raphael
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
CHUNSU
Zakenreiziger
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHUNSU
12 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Hafiz
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hafiz
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Andree
Zakenreiziger
16 jul 2019
Negatief: Netheid
Andree
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ravandaran
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ravandaran
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Nurul
7 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nurul
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
L
20 dec 2018
L
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Kat
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Kat
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
KU MOHD HAZIZAM
17 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KU MOHD HAZIZAM
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Mohamad zulhaimie
23 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamad zulhaimie
3 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
amirul
17 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
awesome stay over my birthday
amirul
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
FD, SGP
7 apr 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointing
FD
3 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Strategic location, new ambient
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Zaza, Kajang Selangor
14 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Servis dan kemudahan
Zaza
1 nacht verbleven in maart 2018