Casa Bella Miraflores
Hotel in art-decostijl in Lima, in Miraflores, met gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Casa Bella Miraflores
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden
Standaard Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een ventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden laden
Standaard driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een ventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed laden
Standaard kamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een donzen dekbed
Een ventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Av. De La Aviacion 565, Miraflores, Lima, Lima, 15074
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: USD 25 per huisdier, per nacht
- Toeslag voor extra bed: USD 20.00 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Registratienummer van de accommodatie 20517653111
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen jonger dan 18 jaar mogen meestal uitsluitend in accommodaties in Peru verblijven als ze worden vergezeld door een ouder, wettelijke voogd of geautoriseerde verantwoordelijke persoon. Begeleidende volwassen wordt mogelijk gevraagd hun eigen identiteitsbewijs en dat van het kind te overleggen, evenals eventuele door een notaris getekende ondersteunende documentatie. Bezoekers die met kinderen reizen, dienen voor meer informatie voorafgaand aan hun reis een Peruaans consulaat te raadplegen.
Volgens de Peruaanse wet zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen van meer dan PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden voldaan
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Bella Hotel Miraflores
Casa Bella Miraflores
Casa Bella Miraflores Hotel
Casa Bella Miraflores Lima
Casa Bella Miraflores Hotel
Casa Bella Miraflores Hotel Lima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Casa Bella Miraflores
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Ben
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
JALIXTON ALFREDO
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonito
JALIXTON ALFREDO
3 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met partner
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Helena
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic service
Helena
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Maria
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy boutique hotel
Maria
6 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Stefanie
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefanie
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
12 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019