The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Universiteit van Londen

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross

Familie suite, en-suite badkamer, uitzicht op tuin | Individueel gemeubileerd, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Superior studio, en-suite badkamer, uitzicht op binnenplaats | Terras
Exterieur
Superior studio, en-suite badkamer, uitzicht op binnenplaats | Terras
Individueel gemeubileerd, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
De prijs is € 161
inclusief belastingen en toeslagen
10 nov - 11 nov
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Appartement, en-suite badkamer (Garden Flat 5 + Kitchen +)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Aparte slaapkamers
Draagbare ventilator
  • 33 m²
  • Max. aantal: 5
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 eenpersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, en-suite badkamer (No Window-Airconditioning)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, en-suite badkamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Luxe beddengoed
Een haardroger
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite, en-suite badkamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verwarming met klimaatregeling
Draagbare ventilator
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 queensize bed

Eenvoudige eenpersoonskamer, en-suite badkamer, uitzicht op tuin (Tiny)

Hoogtepunten

Een vlonderterras/patio
Individueel gemeubileerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Draagbare ventilator
Aparte slaapkamers
  • 6 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Superior studio, en-suite badkamer, uitzicht op binnenplaats

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een ventilator
Verduisterende gordijnen
Verwarming met klimaatregeling
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Luxe chalet, privébadkamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
  • 39.7 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons slaapbank

Over deze buurt

Kaart
38-39 Argyle Square, London, England, WC1G 8Hl

In de buurt

  • Big Ben - 8 min. rijden
  • Buckingham Palace - 10 min. rijden
  • London Bridge - 10 min. rijden
  • Tower of Londen - 10 min. rijden
  • The Shard - 12 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Metrostation King's Cross St. Pancras - 3 min. lopen
  • Londen (QQK-Station King's Cross) - 4 min. lopen
  • Londen (LCY-London City) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬4 min. lopen
  • ‪Chambers Club - ‬4 min. lopen
  • ‪Burger King - ‬2 min. lopen
  • ‪The Betjeman Arms - ‬4 min. lopen
  • ‪Crystal Kebab - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross

Hotel in de buurt van Universiteit van Londen
The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross bevindt zich in de buurt van Wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds en London Dungeon en biedt extraatjes zoals een tuin. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en conciërgeservices
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een bagageopslagruimte en een rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken als laptopwerkplekken. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Verwarming en draagbare ventilatoren
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Waterkokers en schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Grieks, Portugees en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Hardhouten vloer in de kamer

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Draagbare ventilator
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.30 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: GBP 40
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je ontvangt 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en informatie over het smartslot. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen, smartslot

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 20 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: GBP 20 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor laat uitchecken: GBP 40 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Melville
Melville Hotel London
Melville London
Sea Containers London Hotel
Sea Containers Hotel
The Melville Hotel
Melville hotel
The Melville Hotel Kings Cross
The Melville Rooms Suites London
The Melville Hotel by Rokxy Kings Cross
The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross Hotel
The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross London
The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross Hotel London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 20 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross?

Vandaag, 4 nov. 2024, kost een verblijf bij The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross van één nacht voor twee volwassenen op 10 nov. 2024 min. € 161,03, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross?

Je kunt inchecken vanaf: 14.30 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van GBP 40.

Waar ligt The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross?

Dit hotel ligt in Centrum van Londen, op 1,1 km van Universiteit van Londen en binnen 5 km afstand van Wassenbeeldenmuseum Madame Tussauds en London Dungeon. Ook Big Ben en Buckingham Palace liggen binnen 5 km afstand. Metrostation King's Cross St. Pancras en Londen (QQK-Station King's Cross) liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over The Melville Hotel by Rokxy - Kings Cross

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 267 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 267 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te slecht voor woorden
Totaal geen aanrader, enige positieve is de locatie dichtbij St Pancras station. Zeer kleine stoffige kamer, badkamer met veel kalk, regelmatig geen warm water, muffe handdoeken, kamers erg warm (geen airco), slechte verlichting, zeer gehorig (niet altijd fijn je buren te horen), voor het achterlaten van je koffer moet je 1 pond betalen (maar je koffer staat gewoon open en bloot in een gang, internet traag, geen lift aanwezig, geen ontbijt zoals op deze site staat, kleine bedden (matras groter dan bed). Echt beneden maats, zelfs voor Londen... volgende keer toch echt een ander hotel... want Londen is toch een super stad.
2 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Shu Hei Janice

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A family with 3 adults staying for 3 nights. 1.Shallow and smaller then A4 paper basin, water splash all over your body. 2.I tried to remove the bath mat as I not get use to it, shocked to uncover the shower floor was broken. The mat was deliberately used for covering it up. Hair all stuck on the mat. 3.Table with a cup of coffee and an ashtray full of cigarettes in the front yard during check in, disgusting. 4.Broken lightbulb on the front yard floor, no fixing. 5.Light outside the entrance door covered with spiderweb. 6.No toilet paper and paper roll holder. 7.1 floor towel and 3 big towels on the first night. Host reluctantly gave us 3 more towels on the second night upon requests and specifying he will NOT provide us any more towels. I felt so bad begging for towels. One of the towels gave us on the second night were stained, disgusting. Description of the hotel amenities is cheating, please specify towels only available on the first day ONLY. 8.Sofa and chair with yellow stains. potato chips found on the sofa and the floor, clearly no/rough cleaning or sanitzing work. 9.We got 5 hangers, 3 of them were from fitting room with logos and printed size labels.Crazy. 10.I travelled with parents age 65 , I deliberately asked the host for the no of stairs. They said my room is on the G/F with just 3 steps, omitting the up and downstairs along the corridor. I knew your staff are willing to help on luggages, but a genuine answer to my query is a matter of honesty that I concern.

6/10 – Redelijk

gary

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Small room
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Danielle, Surrey

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
You get what you pay for..
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben eine Unterkunft nahe an den Bahnhöfen gesucht, da wir eine Zugreise gemacht haben. Aus diesem Grund war die Lage des Hotels perfekt. Der Eingangsbereich macht einen guten Eindruck - auch, wenn die Couches, die anscheinend für die Gäste sein sollen, alle noch mit Bläschenfolie verpackt sind. Leider funktionierten nicht mehr alle Lichter im Treppenhaus, so dass die Eingabe des Zimmercodes eine kleine Herausforderung war. Das Zimmer selbst war oberflächlich sauber und roch extrem nach Chlor. Bei näherer Betrachtung hat man aber einige Mängel feststellen können: schwarzer Schimmel in der Dusche, abgenutzte Klobürste, aufgequollenes Badmobiliar, gesprungene, lockere Fließen, defekte Lüftung, defekte Verdunklung, Staub und Schmutz hinter der Toilette und unter dem Bett, defekter Safe, defekte Lichter... Was positiv zu erwähnen ist: die Kommunikation hat einwandfrei funktioniert. Der Türcode wurde per SMS und E-Mail versendet, es gab den Service auch nach dem Check-Out das Gepäck noch zu lagern und wenn man mal verstanden hat, dass der "Gast", der immer in der Lobby sitzt ein Mitarbeiter ist, dann war dieser auch sehr freundlich und zuvorkommend. Fazit: Service und Kommunikation sind super, aber das Hotel ist schon sehr angewöhnt und könnte ein paar Renovierungen vertragen. Alles in allem war es für 2 Nächte ok.
2 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Stuart

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
No staff, no reception, shower dangerously hot. Tightly squeezed into multi-level space. Not in any way worth the money.
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

John, Northville

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived and went to our room. The bathroom lights and the power plugs were not working. I notified them and they moved us to a room without ac. The beds were like futons, the wood floors were worn off stain, bathroom shower had black mold in corners. The decor of our room was unmatched. The area was quiet and very convenient to kings cross station.
1 nacht verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

Sali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Very nice for how much it was
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Liv Bruås

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rebeka, Alexandria

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felt like I was staying in a hostel. It smelled like a dank gym locker. We weren’t sure if it was dead bugs or dust in the sheets. Directions were confusing for checkin. Did not feel safe
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Yan

1 nacht verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

EDWARD

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Back to basics
I suspected when I booked that it was a basic hotel. However if you have a basic hotel, you must get the basics right. Very few channels worked on the TV. The shower temperature could not be regulated and was far too hot to use. So this did little to help. Having said that, the staff were outstanding and were so helpful.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

GIGIN BABU ALOO, Brampton

Reisde met familie
We were travelling to Brussels from St Pancras Station, needed a place for just one night, coz the train was early in the morning, hotel is just 5 minutes walking distance, very convenient, would recommend for very short stay.
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Half finished and filthy - avoid like the plague!
This hotel is poorly finished and filthy. Do not stay here!
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Stephen

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Tor

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
My room was in the back courtyard, it was small, but contained all I wished for except a small fridge (which I wish for often, but its not very common). The only downsides was a mattress thats so worn out that its like sunken in in the middle, and people would sit and smoke next to the room, which then seeped into the room. But staff was friendly, room was clean, and Walter the resident spider in the shower was keeping most the bugs away. Please dont bother him, he was there before you, and he means no harm.
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Stacey

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
I requested extra blanket and pillow but when I asked at desk they were just telling me Hôtel is full. Eventually I got an extra pillow- I also asked about an adapter and was told just bit one because people don’t return them. How about u put a pending charge on my account and when o return it you take back the charge? Many hotels in Canada do this type of thing for tv etc Also speaking of tv the connection was spotty. We tried to fix it and unplugged it and re plugged it as it said on tv to do- Also we were told water maybe best to buy. A complimentary bottle would have been great. The coffee machine was great! I recommend putting bigger cups beside it as the small glass ones overflowed. I did find bigger ones in the cupboard. Over all ok I guess for one night close to the station.
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was in a great location although situated opposite a park frequented by homeless types who were noisy throughout the night. The reception and staff were faultless. The room was clean, but tired and sparse. There was no plug in the sink, the shower head was broken and a lat or two missing from the window shutters.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Rafael

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location but nothing else good to say.
The room was tiny beyond belief with no ventilation or even a fan during a heat wave. The bathroom was miniaturised - even the toilet was smaller than normal! The smallest handbasin ever too. Oh and all the corners of the shower were thick with black mold. I have seen worse hotel rooms in London, but not this century!! Not sure how someone could stay there more than a few hours, to be honest. The bed was a cheap piece of rubbish too with a mattress that collapsed in the middle and some cheapo metal base which gave no extra support at all. Avoid!!!
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Kate

Positief: Netheid, personeel en service
The staff, service and kindness shown was refreshing. I will be booking again and look forward to the updated rooms, the sister hotel is lovely also.
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Adrian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was tired, paint work was chipped on the wall, the shower doors did not close and the shutters had slats missing The staff and comunucations was very good and they advised that they are hoping to complete renovations soon
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Avneet

1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Kirstyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024