Hotel Rosa Mar
Hotel met gratis ontbijt en een sauna in Costa do Sol
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Rosa Mar
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
6 nov - 7 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden
Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden
Deluxe eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden
Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Suite, hot tub (Master) laden
Suite, hot tub (Master)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Vergelijkbare accommodaties
Golden Tulip Macaé
Golden Tulip Macaé
Zwembad
Ontbijt inbegrepen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.2 van 10, Zeer goed, (144)
De prijs is € 38
inclusief belastingen en toeslagen
7 nov - 8 nov
Over deze buurt
RUA JESUS SOARES PEREIRA, Macaé, State of Rio de Janeiro, 27923-370
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er is een bestemmingstoeslag van 10 procent
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 50 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Kinderen t/m 8 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Rosa Mar Hotel
Hotel Rosa Mar Macaé
Hotel Rosa Mar Hotel Macaé
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Rosa Mar
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Carlos
2 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
abrahão
Reisde met familie
23 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
RAZOAVEL
abrahão
3 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Juan
28 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan
3 nachten verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Tamiris
5 mrt 2022
Tamiris
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Jean
Zakenreiziger
22 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jean
2 nachten verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Rafaela
Zakenreiziger
29 sep 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssima
Rafaela
1 nacht verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Juliana
Zakenreiziger
20 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
péssimo
Juliana
1 nacht verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
César
Zakenreiziger
14 aug 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
César
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
EDER
Zakenreiziger
12 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EDER
2 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Eli
Reisde met familie
7 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eli
2 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Dani
30 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dani
4 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
JANETE
24 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa opção para lazer ou trabalho.
JANETE
3 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 sep 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Fernanda
Zakenreiziger, Reisde met familie
5 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Show
Fernanda
4 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
Zakenreiziger
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacqueline
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Clarissa
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clarissa
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 nov 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Marcio
Zakenreiziger
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estão de parabens .
Marcio
6 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019