ASTORIA HOTELS MADURAI
Hotel in het stadscentrum met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Madurai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ASTORIA HOTELS MADURAI
Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 96
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Vergelijkbare accommodaties
Sterling V Grand Madurai
Sterling V Grand Madurai
Zwembad
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, (4)
De prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov
Over deze buurt
No 65, 70 feet road, Ellis Nagar, Madurai, Tamil Nadu, 625 016
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Transferkosten
- per luchthavenshuttle: INR 925 per volwassene (enkele reis)
- Transferkosten: INR 0 per kind (enkele reis)
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. INR 350 voor volwassenen en ca. INR 350 voor kinderen
- Toeslag voor kabelinternet op de kamer: INR 100 per dag (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 925 per voertuig
- Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Astoria Hotels Hotel Madurai
Astoria Hotels Madurai
Astoria Hotels
ASTORIA HOTELS MADURAI Hotel
ASTORIA HOTELS MADURAI Madurai
ASTORIA HOTELS MADURAI Hotel Madurai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ASTORIA HOTELS MADURAI
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Millie
30 jun 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Millie
3 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Prasada Rao
11 nov 2023
Prasada Rao
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ganason
2 aug 2023
Positief: Netheid
Ganason
1 nacht verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Sreeja
13 jun 2023
Sreeja
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Yogendra
Reisde met familie
23 feb 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Yogendra
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Vinu
Reisde met familie
21 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vinu
3 nachten verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Seema, Eagan
Reisde met familie
25 nov 2021
Positief: Voorzieningen
Seema
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Norman, Brampton On.Canada
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norman
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
ola
11 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
stäng inte av fläkten!
ola
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Thomas
2 nov 2019
Thomas
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Vijay
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vijay
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Anil
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Madurai Trip
Anil
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Cameron Brooks
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place
Cameron Brooks
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Karen, USA
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Kandasamy
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel.
Kandasamy
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Skantha
17 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
December Stay
Skantha
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Asha
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asha
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Shankar
Reisde met familie en kleine kinderen
21 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shankar
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Kanhaiya
13 dec 2018
Positief: Comfort kamer
Good hotel.
Kanhaiya
1 nacht verbleven in december 2018