Caribbean World Mahdia All In

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met privéstrand, buitenzwembaden

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Caribbean World Mahdia All In

Een binnenzwembad, een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Privéstrand vlakbij, ligstoelen aan het strand, parasols, strandlakens
Privéstrand vlakbij, ligstoelen aan het strand, parasols, strandlakens
Terrein van de accommodatie
Buffet

Beoordelingen

7,2 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Bar
  • All-inclusive
  • Zwembad
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Massages in de kamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Massages in de kamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Massages in de kamer
  • 23 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Zone Touristique Mahdia,196, Mahdia, MH1, 5110

In de buurt

  • Grote Moskee - 9 min. rijden
  • Borj el-Kebir - 10 min. rijden
  • Plage de Corniche Mahdia - 12 min. rijden
  • Strand van Monastir - 42 min. rijden
  • Strand van Sousse - 58 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Monastir (MIR-Internationale luchthaven Habib Bourguiba) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restaurant l'origine - ‬4 min. rijden
  • ‪Lobby Bar Mahdia Palace - ‬13 min. lopen
  • ‪King´s Food - ‬6 min. rijden
  • ‪4.47 Café & Bistro - ‬5 min. rijden
  • ‪Dar Shat | دار الشّط - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Caribbean World Mahdia All In

Hotel met een all-inclusive formule en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij de zee
Profiteer bij Caribbean World Mahdia All In van faciliteiten zoals een gratis ontbijt, een bar en een fitnesscentrum. Haal je strandkleding maar alvast tevoorschijn, want dit hotel biedt een nabijgelegen privéstrand en ligstoelen aan het strand. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Voorzieningen zoals een sauna en een restaurant zijn er voor alle gasten.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • 2 outdoor tennisbanen, kinderopvang met toezicht (toeslag) en een lift
  • Strandlakens, een pool- of biljarttafel en een receptieruimte

All-inclusive details

Dit hotel is all-inclusive. Het eten en drinken op het terrein is bij de kamerprijs inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Frans

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijt beschikbaar
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • 2 outdoor tennisbanen
  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderclub (toeslag)
  • Kinderzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Strandlakens
  • Strandparasols
  • Strandstoelen

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Handdoeken inbegrepen

Meer

  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 13.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.37 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Caribbean World Mahdia
Caribbean World Mahdia All Inclusive
Caribbean World Hotel Mahdia
Caribbean World Mahdia All Inclusive Hotel
Caribbean World All Inclusive Hotel
Caribbean World Mahdia All Hotel
Caribbean World Mahdia All
Caribbean World All
Caribbean World Mahdia All In Hotel
Caribbean World Mahdia All In Mahdia
Caribbean World Mahdia All In Hotel Mahdia

Veelgestelde vragen

Is Caribbean World Mahdia All In voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Wat kost het om bij Caribbean World Mahdia All In te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Caribbean World Mahdia All In?

Je kunt vanaf 13.00 uur inchecken.

Biedt Caribbean World Mahdia All In all-inclusive voordelen?

Ja, deze accommodatie is all-inclusive.

Waar ligt Caribbean World Mahdia All In?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt bij de zee, binnen 10 km afstand van Plage de Corniche Mahdia, Grote Moskee en Borj el-Kebir. Ook Strand van Monastir en Palm Links Golf Course liggen binnen 40 km afstand.

Beoordelingen over Caribbean World Mahdia All In

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 79 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 79 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ronald, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with friendly staff
Nice hotel with a huge pool and lots of activities. We booked only one night all inclusive. The meals were good, buffet dinner as well as breakfast. The room was spacious and clean. A good place to go with little kids. There was a nice girl taking care of the kids with games, painting etcetera. There's a mini zoo close to the hotel which is fun for kids. You can feed the camels and birds there.

8/10 – Goed

Yagoubi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible stay at the hotel
We came to Tunisia as my partners sister was getting married and it was closer to where he lived in Telboulba . Arriving on a Friday we checked in at 3pm and we was showed our room which I very disappointing . It was small dark and out dated room . The bed was very uncomfortable . The air condition was not working up to standard . The next day we had to complain about the room and asked them to move us to a better room with a good location . We viewed about 3 rooms which was all the same and ended up with the room on the A block . This room was worse then the previous rooms viewed , there was flies in the bathroom and the air condition wasn't working well. Also you have to leave a deposit at the reception to have the remote control for the TV !!! .We made many complaints but the reception wasn't helpful at all and had no customer service .skills. The restaurant was awful too, the food was bland and limited I found the area very unclean and not enough staff to accommodate the amount of people . Generally the hotel was overcrowded and packed not enough experience staff to help and advise . The wi- fi never worked and when it did it was slow and useless . I feel sad to be so negative about this hotel but its not a 4 star more a 2 star and I do travel around the world a lot . Very disappointed overall . I will not be recommending this hotel to any of my friends or family . The only positive
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Salvo, Torino

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All inclusive per famiglie con figli
Ho pernottare una notte ed il giorno dopo ho cambiato hotel. Camera con formiche poichè il precedente ospite avrà lasciato cadere del mangiare e la camera non é stata pulita. Aria condizionata quasi inesistente. Colazione pessima, formaggi fusi fatti passare per formaggi freschi. Pranzo e cena molto scadente, incluso il servizio è la pulizia ai tavoli.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ett stort hotell med all inklusive känslan
Hotellet var stort med två pooler,en stort med bar och en liten som låg lite avskild om man har barn och inte orka med mycket folk och hög musik. Hotellet var riktigt stort med allt vad det innebär ” all inklusive hotell” ,ett stort plus till olika restauranger och maten som var utmärkt.en minus att det var alltid fullt med folk omkring ,folk köade för maten.en plus var för underhållning,en minus var för wi-fi .Utanför hotell var halv tråkigt och Mahdia centrum var tråkig upplevelse.
3 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déception totale hotel a FUIR
Hotel très sale Nourritures mauvaise Pas de clim ni au restaurant ni a la réception : bain de sueur en mangeant Hotel ne vaut même pas 3 étoiles Déception totale par rapport au prix
14 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

iyadh, montréal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and bad staff
Very dirty, bad staff, no information, bad reception service, no body care about your needs, bad room service .... bad foods
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

souhir , USA

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The workstation hotel staff ever
No air conditioner in the room . The staff were horrible!!!! No smile at all Bcz it's all inclusive. You are still eating and they try to grab your plate or ask you to bring it to them. No air conditioner in the reception or the restaurant!!! It's so hot . You can not finish your meal! No plates or spoon! We are three peoples no towels and the room was so hot !!! You wake sweaty!!!! We will never go back !! Only good animation!!!!
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Petronella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Barnvänligt
Vi åkte med en treåring som älskade poolen. Växtligheten runt hotellet är fin och maten är helt ok, buffé med stort utbud.

8/10 – Goed

lili, paris

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
bel hôtel
très bel hôtel, personnel sympa et bcp d animation, on y mange très bien et la plage est vraiment magnifique

6/10 – Redelijk

BRAHIM

Positief: Netheid

2/10 – Ontzettend slecht

ahmed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very bad option

8/10 – Goed

AlaEddine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

mohamed adel, Rades

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent
un séjour mémorable

6/10 – Redelijk

hatem, saumur

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
cool l ete
sa etait .sur tout l ete

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel
Bon hotel Petit bémol, la clim qui tourne sans rafraîchir

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Louis, San Antonio, TX./ Cuenca, Ecuador

Positief: Personeel en service
Great experience in Mahdia
My stay was comfortable, the hotel is great, but it was the staff which my my stay pleasurable.

8/10 – Goed

chokri, torino

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
E un bel albergo molto accogliente
sono stato solo 2 notte quindi e troppo breve per aver tanto da raccontare Ho ballato tanto

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Fetine, Paris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moyen
Points positif: Animation, accessibilité a la plage Points négatifs : vols dans les chambres (accessible par clé), odeurs dans les chambres malgré un service quotidien de ménage Pour la restauration c'est mangeable mais sans plus Bonne disponibilité du personnel La Wifi n'est disponible qu'à proximité de la réception

8/10 – Goed

Foued, hammamet

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pas mal !
Restauration très bien, literie confortable, belle plage : très bon rapport qualité prix, nous reviendrons inchallah.

10/10 – Uitstekend

Yasmine, lyon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bonne hotel.
Tres bon sejour, de tres belle chambre, piscine super. Tres bon service dans l ensemble.

2/10 – Ontzettend slecht

Meriem, Dubai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une arnaque!!!!
On est partis mon mari et moi pour passer un weekend en amoureux. Dès notre arrivée, on était mal reçu: le réceptionniste débordé, il nous envois déjeuner pour pourvoir préparer notre Check in. Le buffet était vide et la bouffe immangeable. 1h pour avoir les clés de la chambre. On se dirige vers la chambre (à l'autre bout de l'hôtel) la porte était grande ouverte, les draps tachés les serviettes aussi. Pleins de poussière partout. On va voir le réceptionniste qui est entrain de gérer d'autres soucis avec les clients et il nous dit que la chambre a été faites !!!! Bref, il refuse de nous rembourser et on a du quitter l'hôtel après 3h de route et 3h d'attentes.

8/10 – Goed

Hamdi, Paris

Positief: Personeel en service
Bon séjour en famille
Bon état en général. La bouffe est meilleur que chez d'autres hôtels qui font la formule "All Inclusive". Bon accueil et personnel omniprésent. Manque d'entretien des espaces verts.