The Rinra Makassar

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met gratis valetparkeerservice en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor The Rinra Makassar

Een buitenzwembad
Voorkant van accommodatie
Veranda
Veranda
Veranda

Beoordelingen

8,8 op 10 –

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
    Zwembad
  • Bar
    Bar
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Roomservice
    Roomservice
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Premier kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op resort

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 52 m²
  • Uitzicht op het resort
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 154 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op resort

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 52 m²
  • Uitzicht op het resort
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Pavilion

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Pavilion Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Premier King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Premier Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 eenpersoons slaapbank

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl Metro Tanjung Bunga No 2, Makassar, South Sulawesi, 90121

In de buurt

  • Strand van Losari - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Center Point Of Indonesia - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Mall Ratu Indah - 5 min. rijden - 3.8 km
  • Pelabuhan Makasar - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Trans Studio Makassar - 8 min. rijden - 3.9 km

Lokaal vervoer

  • Maros Station - 31 min. rijden
  • Makassar (UPG-Sultan Hasanuddin Intl.) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Coto Maros Begadang - ‬14 min. lopen
  • ‪Chir Chir Fusion Chicken Factory - ‬4 min. lopen
  • ‪Pizza e Birra Makassar - ‬3 min. lopen
  • ‪Arthama Hotels Losari-Makassar - ‬13 min. lopen
  • ‪Warung Koffie Batavia - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

The Rinra Makassar

Hotel met een luxe stijl vlak bij de zee
Als je bij The Rinra Makassar verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een terras en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Lontar Dining, serveert ontbijt, lunch en diner Je kunt er genieten van uitzicht op de zee. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een stomerij/wasserijservice en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Vervoer vanaf de luchthaven (toeslag), een 24-uurs receptie en conciërgeservices
  • Een portier/piccolo, een geldautomaat/bankservice en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 175 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels, Indonesisch en Maleisisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Lontar Dining

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het water
  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 17 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2015

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 17

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 450000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig
  • Toeslag voor extra bed: IDR 450000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rinra Hotel Makassar
Rinra Hotel
Rinra Makassar
Rinra Makassar Hotel
The Rinra
The Rinra Makassar Hotel
The Rinra Makassar Makassar
The Rinra Makassar Hotel Makassar

Veelgestelde vragen

Is The Rinra Makassar voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Rinra Makassar?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Rinra Makassar te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Rinra Makassar?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij The Rinra Makassar uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Rinra Makassar een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 250000 per voertuig.

Waar ligt The Rinra Makassar?

Dit luxe hotel ligt aan het water, binnen 15 minuten lopen van Strand van Losari en Center Point Of Indonesia. Ook Taman Anggrek Clara Bundt en Mall Ratu Indah liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over The Rinra Makassar

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 41 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wilhelmina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exellent. We hope to be back here.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marcel, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, excellent breakfast , English speaking staff
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend. Hotel, omgeving en personeel. Service en ontbijt goed en internationaal
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Yance

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗。清掃も行き届いている。スタッフさんも笑顔が素晴らしい。
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Eng Seng

Positief: Personeel en service, comfort kamer
First time stay
Staff is friendly and helpful but room is ok and there are mosquitoes in the room which feel uneasy overall is ok
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Virginia, Los Angeles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great rooms and facilities. Bathroom is very spacious. Amenities are unsurpassed. Courteous staff with good English. Right above a shopping mall. Things to be improved are breakfast buffet, the selections and service are good but some food is cold and dry. Also the parking check in/out gate is located on top of a slope, our car stalled several times after stopping there😅. Overall a very good hotel, I will definitely choose Rinra again on my next trip.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property and everything was top notch. Would recommend.
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L albergo è bello moderno elegante. Il servizio internet pessimo. Lo staff alla reception è gentile ma parla molto male l inglese e qualunque colloquio è di fatto impossibile. Il room service prevede solo pagamento in CONTANTI!!!! Colazione self service buona e molto abbondante. Prezzo competitivo
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Andhika Annas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

geonho

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
몰과 이어져있어 편리함
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkirannya terlalu jaih dr lobby
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Lots of potential
Very nice hotel spoiled by noise. We were there four nights. The first night, there were sound checks for a music festival. At 10.30 pm, I asked them to stop and they did. They said the festival the next night would stop at 10.30pm but it went on until after 1 am. The third night, there was an event with live music outside the adjacent mall. The last night, there was an event at one of the three close by convention centres but not too bad. The windows of the room did very little to cut out the noise. The room was excellent except that the bed was a bit hard and there was nowhere to hang wet bathers after using the magnificent infinity pool. There were three service issues. We tried to give a stamped letter to reception to post but they wouldn't accept it. We bought a large (expensive) beer to divide between two glasses. The waiter poured it and left a small amount in the bottle on the counter. Another waiter then threw it away so we missed out. They then claimed the bottle had been empty. They need beach towels for guests to go to the excellent nearby islands. Local transport is also an issue. There are no buses or mini buses. There's usually a taxi waiting near the hotel but not many in town to get back. Best to have the Grab app, although it didn't position the hotel well. The included breakfast was excellent. This hotel has a lot of potential but doesn't seem to have worked out how to best to deal with foreign tourists.
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

giorgio, zürich

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dieses hotel kann man wirklich empfehlen. super frühstück buffet
5 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Ahmad Dusuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly & courteous staff
Check in was easy. The front office, security and bell boy are very kind and always helpful. The buffet breakfast has variety of choices and the attendants are cheerful and always readily available to assist the customers.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friemdly staf
The front office, bell boysecurity personnel and housekeeping are very courteous, friendly and helpful. Except the waiters at the Buffert are indifferent and some of the food are cold. Everything else is praiseworthy.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed Makassar
Excellent hotel with good facilities and great staff. Five star stay.
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

mag, tours

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel propre et confortable
Confortable propre personnel parle un bon anglais belle piscine et situé près centre commercial avec choix restaurants
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

ziad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق رائع
الفندق رائع بكل ماتعنية الكلمه من ناحية الفخامه والمعامله وكل شي
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous infinity pool.
Very friendly and welcoming staff. The room was clean and comfortable with a great view over the waterfront and city. Only one little problem was the rain shower leaked. The pool was fabulous especially as the sunset over the sea. The restaurant had a great breakfast. There was a wide variety to choose from and staff were very attentive.
4 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and great view, looking forward to come back again
1 nacht verbleven in juli 2018