707 Hotel Melaka
Hotel met een lokale shuttleservice en een 24-uurs receptie in Malakka-stad
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor 707 Hotel Melaka
Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Family Suite laden
Family Suite
Alle foto's voor Standard Twin Room laden
Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard King Room laden
Standard King Room
Alle foto's voor Superior Room laden
Superior Room
Vergelijkbare accommodaties
Good2Stay Hotel
Good2Stay Hotel
Gratis wifi
Airconditioning
Roomservice
Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, (17)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
No. 2A, Jalan KLJ 4, Taman Kota Laksamana Jaya, Malacca City, 75200
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 250 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
707 Hotel
707 Melaka
707 Hotel Melaka Malacca
707 Melaka Malacca
707 Hotel Melaka Hotel
707 Hotel Melaka Malacca City
707 Hotel Melaka Hotel Malacca City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over 707 Hotel Melaka
Beoordelingen
6,8
7,4/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Tan
30 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tan
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Kamaruzaman
24 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamaruzaman
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
建議非假日去住cp值算高
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
16 sep 2018
Negatief: Personeel en service
707 Hotel Melaka Orange
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Seow
7 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Why only receivedv3 rewards nitghts and not 4?
Seow
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
mey yum
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
selesa
mey yum
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Sebastian
21 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sebastian
Sebastian
1 nacht verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Zaity
27 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Sederhana
Zaity
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jul 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slightly expensive for low cost hotel
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Mike Denesh
26 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not worth it and poor service
Mike Denesh
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
24 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Yew Yong
29 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer