Ritz Grand Hotel Mandalay
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Yadanarpon Diamond Plaza
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ritz Grand Hotel Mandalay
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden
Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden
Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden
Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouchekop
Badjassen
Alle foto's voor Suite laden
Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Een diep ligbad
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden
Deluxe Double Room
Alle foto's voor Family Room laden
Family Room
Superior Twin Room
Alle foto's voor Superior Room laden
Superior Room
Suite
Vergelijkbare accommodaties
The Link 78 Mandalay Boutique Hotel
The Link 78 Mandalay Boutique Hotel
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, (80)
De prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
42nd St, between 60st 62St, Mahar Aung Myay Township, Mandalay, 05011
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (enkele reis)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RITZ GRAND MANDALAY
Hotel RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Mandalay
Mandalay RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Hotel
Hotel RITZ GRAND HOTEL MANDALAY
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Mandalay
RITZ GRAND HOTEL
RITZ GRAND
Ritz Grand Mandalay Mandalay
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Hotel
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Mandalay
RITZ GRAND HOTEL MANDALAY Hotel Mandalay
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ritz Grand Hotel Mandalay
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 apr 2024
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Nuttakul
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nuttakul
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Todd
Reisde met partner, Reisde met familie
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todd
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Asumi
Reisde met familie
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asumi
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriela
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Christopher
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Kazunobu
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不満が見つからない。
Kazunobu
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Jade
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay, not great location
Jade
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
INO
Reisde met een groep
16 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INO
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Anna Natalia Rita
Reisde met een groep
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna Natalia Rita
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Reg, Denmark, Iowa
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reg
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Farnaz
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and spacious
Farnaz
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
JONG IN
Reisde met een groep
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JONG IN
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Heather
22 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service and stay
Heather
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
erik
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erik
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
P, Sydney
Reisde met een groep
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
P
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
HO-JOON
Zakenreiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HO-JOON
3 nachten verbleven in januari 2020