Azumi Boutique Hotel
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Stadscentrum
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Azumi Boutique Hotel
VIP Access
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2025
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, balkon laden
Twin kamer, balkon
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 queensize bedden laden
Standaard kamer, 2 queensize bedden
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (Garden) laden
Kamer (Garden)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer, balkon (Queen) laden
Kamer, balkon (Queen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer (King) laden
Kamer (King)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Alle foto's voor Kamer laden
Kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2205 Market Street, Madrigal Business Park Phase III, Muntinlupa, Manila, 1780
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: PHP 2000 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt voor onderweg: ca. PHP 850 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 2500 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor parkeren in de buurt: PHP 260 per dag (op 5 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot middernacht.
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Kinderen jonger dan 11 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azumi Boutique
Azumi Boutique Hotel
Azumi Boutique Hotel Muntinlupa
Azumi Boutique Muntinlupa
Azumi Hotel
Hotel Azumi
Azumi Boutique Hotel Metro Manila, Philippines - Muntinlupa
Azumi Boutique Hotel Hotel
Azumi Boutique Hotel Muntinlupa
Azumi Boutique Hotel Hotel Muntinlupa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Azumi Boutique Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Pierre, Amersfoort
7 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
9 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Milan
24 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superrelaxte laatste dagen in Filippijnen
Milan
8/10 – Goed
Lara Krissel
Reisde met familie
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lara Krissel
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jessa
Reisde met partner, Reisde met familie
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessa
5 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Harold, Baguio City
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harold
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Jude, Artesia
Reisde met partner
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jude
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Angelica
6 dec 2024
Angelica
6 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Pioray
30 nov 2024
Pioray
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Pioray
29 nov 2024
Pioray
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Killua
25 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Killua
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Gloria
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gloria
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
SUNGHOON
Reisde met partner
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUNGHOON
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Gerald
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Gerald
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Neil Adrian
Reisde met familie
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil Adrian
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Anthony
10 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
yoshiyuki
Reisde met partner
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshiyuki
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Pioray
Zakenreiziger
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pioray
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Esmeralda
Reisde met familie
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esmeralda
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Bruce
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruce
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ruthlee
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruthlee
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Ruthlee
Reisde met partner
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruthlee
10/10 – Uitstekend
Robert, Highland Park
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Richelle
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Richelle
3 nachten verbleven in oktober 2024