Zephyr Hotel Club Resort and Spa

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor families, in Marrakech in Menara, met 2 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor Zephyr Hotel Club Resort and Spa

3 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Standaard Twin kamer | Woonruimte | Een 42-inch flatscreentelevisie met kabelzenders en een televisie
Standaard Twin kamer | Balkon
Lobbylounge

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Zwembad
    Zwembad
  • Wasservice
    Wasservice
De prijs is € 65
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
  • 29.7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Appartement, 1 slaapkamer (F2)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
  • 53 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 2 slaapkamers (F3)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
  • 69 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed, 1 tweepersoons slaapbank en 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Les portes de Laazouzia , Targa, Marrakech

In de buurt

  • Le Grand Casino de la Mamounia - 8 min. rijden - 6.9 km
  • Marrakech Plaza - 9 min. rijden - 7.2 km
  • Palais des Congrès - 9 min. rijden - 7.7 km
  • Jardin Majorelle - 9 min. rijden - 7.8 km
  • Jemaa el-Fnaa - 11 min. rijden - 9.3 km

Lokaal vervoer

  • Centraal Station Marrakesh - 18 min. rijden
  • Marrakech (RAK-Menara) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬9 min. rijden
  • ‪Mon Quodien - ‬4 min. rijden
  • ‪Cafe la loire - ‬8 min. rijden
  • ‪Alwardeh Alshamieh - ‬8 min. rijden
  • ‪Pasta di Luigi - ‬8 min. rijden

Over deze accommodatie

Zephyr Hotel Club Resort and Spa

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Avenue Mohammed VI
Bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin. Gun jezelf een manicure/pedicure, een massage of een gezichtsbehandeling bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een speeltuin en wasvoorzieningen en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een kluis bij de receptie
  • Een bankethal, een lift en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 250 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en bieden bovendien voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Verwarming en ventilatoren
  • Regendouches, bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, balkons en aparte zitruimtes

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: EUR 5,63 voor volwassenen en EUR 5,63 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • L'oasis
  • L'olivier

Gezinsvriendelijk

  • 3 buitenzwembaden
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderclub
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Sportmassages
  • Stoombad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privé- of gemeenschappelijke badkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Ventilator
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 10.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: EUR 100.0 per accommodatie, per verblijf
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.22 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 5.63 voor volwassenen en ca. EUR 5.63 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 15 per persoon (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Extra bedden zijn alleen beschikbaar voor kinderen jonger dan 12 jaar.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Zephyr Hotel Club Resort Marrakech
Zephyr Hotel Club Resort
Zephyr Club Marrakech
Zephyr Club And Spa Marrakech
Zephyr Hotel Club Resort and Spa Hotel
Zephyr Hotel Club Resort and Spa Marrakech
Zephyr Hotel Club Resort and Spa Hotel Marrakech

Veelgestelde vragen

Is Zephyr Hotel Club Resort and Spa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Vandaag, 22 nov. 2024, kost een verblijf bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa van één nacht voor twee volwassenen op 2 dec. 2024 min. € 62,23, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Zephyr Hotel Club Resort and Spa een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 15 per persoon.

Waar ligt Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in Marrakech, binnen 10 km afstand van Avenue Mohammed VI, Jardin Majorelle en Menara-tuinen. Ook Le Jardin Secret en Jemaa el-Fnaa liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Zephyr Hotel Club Resort and Spa

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 53 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Zahir

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Arrogant personeel, plus maken fouten met betalingen ze probeerde mij op te lichten met extra tax te betalen. En de meneer van de zwembad weigerde mij een handdoek te geven hij vroeg er 20dh voor. Housekeeping doet zijn werk niet goed. Restaurant is het eten niet vers kreeg er buikpijn van.
5 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Redouan

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Assala

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service is hartstikke slecht. Je moet heel lang wachten voordat je aan de beurt komt. Ook was mijn hotelkaart geblokkeerd en moest ik buiten een half uur wachten. Vervolgens zelf weer terug gegaan naar de receptie. Het eten is ook heel erg slecht en onhygiënisch. We krijgen vieze servies en de personeel in heel het hotel is zeer onklantvriendelijk! De meest vreselijkste hotel ever!
2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel non recommandé. Points négatif : Système d'air climatisé inefficace (30 degré dans la chambre VS 34 à l'extérieur), impossible de dormir la nuit. Service à la clientèle très pauvre, voire inexistant, disputes avec des clients à l'accueil, refus de collaborer pour trouver une solution ou de nous changer de chambre malgré que l'hôtel est vide et que notre chambre est un sona. Accueil extrêmement lent pour avoir la chambre, prévoir 1h30 et plus d'attente, même si vous avez déjà réservé expédia ou Booking... Il y a des coquerelles dans la chambre. Celle-ci est non insonorisé non plus, on entend les voisins, les passants dans les couloirs et les gens dans la terrasse. Système d'eau de toilette coule toute la nuit. Accès à la baignoire douche est difficile à cause de la hauteur. Portes de toilette et douche difficiles à fermer/ouvrir, car elles bloquent au sol. Portes d'armoires très brouillante à ouvrir/fermer pour ne pas réveiller les autres. Le tour des toilettes est sale. Points positifs : Belle piscine. Bon service au restaurant. Rapport qualité prix des snack est correct, mais celui des plats est très cher. Bon espace pour le parking. Les espaces communs de l'hôtel sont propres.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

suryaveer

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok for what we paid staff were extremely friendly and kind
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Khaddouj

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien à côté pas de magasins trop loin il manque un petit supermarché
6 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I couldn’t stay one minute in the hotel and I booked another one and I lost my money because the didn’t want to refund me.
4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Agustín Aythami

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Zeghoudi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle hôtel calme beaucoup de service spa salon de coiffure le Personel et très agréable
4 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

tree

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We got there at 3 pm and the rooms were not ready. The staff at the reception was not friendly and they made us wait and fill out a ton of papers to check in. I would never go back
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Abdelkhalek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Notre séjour à cet hôtel aurait pu virer au cauchemar sans l'intervention de Madame Fatine, qui a su rectifier une situation malencontreuse. Malheureusement, l'accueil initial par la réceptionniste était très décevant et a sérieusement terni notre séjour. Hôtel agréable, propre et bien géré.
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Laury

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Personnel très serviable mais hôtel très mal situé pour les touristes, comptez 25 à 30min en voiture pour aller jusqu’au centre.
6 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Yassine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour dans un bel hôtel au calme !
2 nachten verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Basaer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Needs improvement
Need to clean rooms smell was awful and zero hygiene standards
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Imran

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
In the three day of my stay, not once the room was cleaned/bed made. There were no tissue paper. To talk to receptionist was always quit a wait. The hotel is far from city centre.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Mourad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Soumicha

Le réceptionniste à l’arrivée n’était pas très souriant et sympathique.
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

VANESSA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité/prix
Nous sommes arrivés dans la soirée et le check in a été très rapide, les dames a à l'accueil ont été accueillantes. La chambre est confortable, propre et le petit déjeuner à 60dhs est super également. Bref un excellent rapport qualité/prix.
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Babatunde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Azdeen

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Aicha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incroyable magnifique hôtel nous reviendrons c est sur merci !!!!
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Adekola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

flavia

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Overall, it’s a nice hotel. I wasn’t a fan of the lengthy checkin questionnaire they ask you to fill out, seems unnecessary. The room is spacious. The pool area is nice. Security staff are nice as well. The cons of this stay; bathroom needs renovations. Found bugs inside the bathroom, a huge cockroach was on the floor the last morning of our stay. The front desk clerk was not really helpful. One of the days they serviced our room they took all the towels and didn’t replace them. We asked the front desk and he said he couldn’t do anything. I thought maybe go into a vacant room and grab towels from there?? We were without towels from about 8pm till 2pm the next day. Even when we asked the room service personnel they said they would get them right away took more than an hour when finally my husband went back to the front desk and they finally gave us towels. Like I said overall it’s a nice property for the price. Just the customer service and bathrooms need an upgrade
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Saad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour top avec les enfant Consommation accessible comparé aux autres hotel
1 nacht verbleven in april 2024