Zephyr Hotel Club Resort and Spa

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel voor families, in Marrakech in Menara, met 2 restaurants

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Zephyr Hotel Club Resort and Spa

3 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad
Fontein
Een sauna, een stoombad, lichaamsbehandelingen, sportmassages
Luxe beddengoed, donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Receptie 24/7
  • Zwembad
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een ventilator
  • 29.7 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Flatscreentelevisie
Een ventilator
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Appartement, 1 slaapkamer (F2)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
  • 53 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons slaapbank

Appartement, 2 slaapkamers (F3)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Keuken
  • 69 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed, 1 tweepersoons slaapbank en 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Veelgestelde vragen

Is Zephyr Hotel Club Resort and Spa voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 3 buitenzwembaden en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Zephyr Hotel Club Resort and Spa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Zephyr Hotel Club Resort and Spa een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 15 per persoon.

Waar ligt Zephyr Hotel Club Resort and Spa?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in Marrakech, binnen 10 km afstand van Avenue Mohammed VI, Jardin Majorelle en Le Jardin Secret. Ook Menara-tuinen en Jemaa el-Fnaa liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Zephyr Hotel Club Resort and Spa

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 60 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 60 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Zahir

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Arrogant personeel, plus maken fouten met betalingen ze probeerde mij op te lichten met extra tax te betalen. En de meneer van de zwembad weigerde mij een handdoek te geven hij vroeg er 20dh voor. Housekeeping doet zijn werk niet goed. Restaurant is het eten niet vers kreeg er buikpijn van.
5 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Redouan

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Assala

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service is hartstikke slecht. Je moet heel lang wachten voordat je aan de beurt komt. Ook was mijn hotelkaart geblokkeerd en moest ik buiten een half uur wachten. Vervolgens zelf weer terug gegaan naar de receptie. Het eten is ook heel erg slecht en onhygiënisch. We krijgen vieze servies en de personeel in heel het hotel is zeer onklantvriendelijk! De meest vreselijkste hotel ever!
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Abdellah

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ce fut un séjour très très ordinaire
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Kedarnath

3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Lily

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
I didn’t like any thing other than the outside landscaping . Generally the place is dirty. No cleaning staff comes around. The restaurant floor was filthy. Giving that place a make over could make it a paradise. It is really big. They did some carpeting and did not notify me. I walked out into a hallway of mold that got me coughing and sneezing. I had to wear a mask the entire time I was there.
4 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Adam

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel non recommandé. Points négatif : Système d'air climatisé inefficace (30 degré dans la chambre VS 34 à l'extérieur), impossible de dormir la nuit. Service à la clientèle très pauvre, voire inexistant, disputes avec des clients à l'accueil, refus de collaborer pour trouver une solution ou de nous changer de chambre malgré que l'hôtel est vide et que notre chambre est un sona. Accueil extrêmement lent pour avoir la chambre, prévoir 1h30 et plus d'attente, même si vous avez déjà réservé expédia ou Booking... Il y a des coquerelles dans la chambre. Celle-ci est non insonorisé non plus, on entend les voisins, les passants dans les couloirs et les gens dans la terrasse. Système d'eau de toilette coule toute la nuit. Accès à la baignoire douche est difficile à cause de la hauteur. Portes de toilette et douche difficiles à fermer/ouvrir, car elles bloquent au sol. Portes d'armoires très brouillante à ouvrir/fermer pour ne pas réveiller les autres. Le tour des toilettes est sale. Points positifs : Belle piscine. Bon service au restaurant. Rapport qualité prix des snack est correct, mais celui des plats est très cher. Bon espace pour le parking. Les espaces communs de l'hôtel sont propres.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Naoufel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Henri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

suryaveer

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Naoufel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Hamadi

6 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t listen to the bad reviews
Some reviews are very negative but I don’t understand how. The staff is SOOOO friendly. They let me check in 4 hours early with no charge, they did my laundry for me, even though it’s not a typical service, I stayed in two different rooms (I had two separate reservations) and both of them were very clean and cute. They even put flowers all over your room! Security was great and they got to know my face. But at first asked to see my room card when entering the property, which is how it should be. The spa was great as well, I had a great pedicure and an amazing hammam. But the stand out employee is Fatina! She went so far above and beyond that it actually made me rebook the second time. Some things you might like to know: -The number 16 bus goes right past the hotel and takes you to the Medina -There are some restaurants walking distance if you aren’t happy with the food Here are some downsides (but when is there every no downsides) : - wifi pretty much only works in lobby - the food isn’t the best and only half the menu is available. Ps, I’m a Canadian with fairly high standards and I don’t typically review properties.
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ndeye

3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Kerry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok for what we paid staff were extremely friendly and kind
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Khaddouj

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rien à côté pas de magasins trop loin il manque un petit supermarché
6 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Fernani

Très moyens
Dame de l’accueil pas aimables Des fourmis dans la chambre. Pour le petit déjeuner j’ai commander au petit jeune le matin au bout d’une heure je n’était toujours pas servi alors que des gens arriver après moi et était servie en 10 minutes je suis allez le voir 4 fois à chaque fois il me dit désoler ça arrive et il n’est jamais venu je suis donc partie au bout d’une heure sans avoir pris le petit déjeuner. L’hôtel est plutôt loin de la place jema El fna et des lieux d’activité
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
I couldn’t stay one minute in the hotel and I booked another one and I lost my money because the didn’t want to refund me.
4 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Agustín Aythami

2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Alexis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hotel
Tres bon hotel dans l’ensemble. Seul le service de l’accueil de l’hotel nous a paru désagréable. Sinon bonnes installations, plusieurs piscines.
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Zeghoudi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle hôtel calme beaucoup de service spa salon de coiffure le Personel et très agréable
4 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Mazouni

2 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

tree

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We got there at 3 pm and the rooms were not ready. The staff at the reception was not friendly and they made us wait and fill out a ton of papers to check in. I would never go back
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Abdelkhalek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Notre séjour à cet hôtel aurait pu virer au cauchemar sans l'intervention de Madame Fatine, qui a su rectifier une situation malencontreuse. Malheureusement, l'accueil initial par la réceptionniste était très décevant et a sérieusement terni notre séjour. Hôtel agréable, propre et bien géré.
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Laury

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Personnel très serviable mais hôtel très mal situé pour les touristes, comptez 25 à 30min en voiture pour aller jusqu’au centre.
6 nachten verbleven in juni 2024