FEKRI HOTEL

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Meknes

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn December 2024 en January 2025.
december 2024
januari 2025

Fotogalerie voor FEKRI HOTEL

Deluxe kamer | Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Deluxe suite | Badkamer | Handdoeken
Exterieur
Deluxe driepersoonskamer | Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau
Exterieur

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Spa
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Deluxe eenpersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Kledingkast of kast
Een aparte woonkamer
Een bureau
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kledingkast of kast
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Kledingkast of kast
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed of 2 queensize bedden

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lotissement AL yosr Sidi Bouzkri, Lot N 29, Meknes, 50000

In de buurt

  • Ayam Zaman - 14 min. lopen
  • Moulay Ismail University - 5 min. rijden
  • Mausoleum van Moulay Ismail - 7 min. rijden
  • Gevangenis van Kara - 8 min. rijden
  • Bab el-Mansour - 8 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Gare Al Amir Abdul Kader - 12 min. rijden
  • Fes (FEZ-Saiss) - 48 min. rijden

Restaurants

  • ‪aljazira alasliya - ‬5 min. rijden
  • ‪Fast Food Alwan - ‬4 min. rijden
  • ‪Beverly Hills Coffee - ‬6 min. rijden
  • ‪Café Manhattan - ‬6 min. rijden
  • ‪Estrella Marina - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

FEKRI HOTEL

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij FEKRI HOTEL kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis ontbijtbuffet, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en 3 koffiebars/cafés. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en koffie/thee in de lobby
  • Conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Duits en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • 3 koffiebars/cafés
  • 3 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisjes
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Volledig uitgeruste spa

  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift (gelijkvloerse accommodatie)
  • Luisterhulpmiddelen
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 00.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Alleen honden en katten zijn welkom

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MAD 13.20 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en buitenverlichting

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij FEKRI HOTEL?

Ja, bij deze accommodatie zijn katten en honden toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij FEKRI HOTEL?

Vandaag, 23 dec. 2024, kost een verblijf bij FEKRI HOTEL van één nacht voor twee volwassenen op 24 dec. 2024 min. € 47,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij FEKRI HOTEL te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij FEKRI HOTEL?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 00.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij FEKRI HOTEL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt FEKRI HOTEL?

Dit wellness hotel in Meknes ligt op 1,2 km van Ayam Zaman en binnen 5 km afstand van Heri es-Souani en Agdal Basin. Ook Moulay Ismail University en Savor Morocco liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over FEKRI HOTEL

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 11 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 11 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yacine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel au top
Tres bonne accueil, réception au top, facile d'accès
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Osama

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Ismail

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Varmepumpe var montert i balkongen og bråkte mye fikk vanskelig får å sove Frokosten kunne vart bedre
1 nacht verbleven in juli 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Vincenzo

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Soumia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour dans votre hôtel personnel très accueillant toujours à l écoute et au services du client avec plaisir nous reviendrons chez vous
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Oz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quit place
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fritzie

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is situated in a residential area, the room was horribly smelly, I woken up with swollen red face from the toilet smell! I had reserved for two nights had to leave right next day I couldn’t take it from the smell !omg it was a nightmare! The manager didn’t even to call or apologize for the situation!
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Philippe

1 nacht verbleven in augustus 2023