Plaza Awajishima
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Minamiawaji
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Plaza Awajishima
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, roken laden
Superior Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken (Japanese) laden
Traditionele kamer, roken (Japanese)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese) laden
Traditionele kamer, niet-roken (Japanese)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken laden
Deluxe kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, roken laden
Deluxe kamer, roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese-Western Style) laden
Traditionele kamer, niet-roken (Japanese-Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Traditionele kamer, roken (Japanese-Western Style) laden
Traditionele kamer, roken (Japanese-Western Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden
Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden
Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden
Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Vergelijkbare accommodaties
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Grand Mercure Awaji Island Resort & Spa
Zwembad
All-inclusive
Spa
Kinderzwembad
8.2 van 10, Zeer goed, (259)
De prijs is € 89
inclusief belastingen en toeslagen
6 feb - 7 feb
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1433-2 Amafukiagechou, Minamiawaji, Hyogo-ken, 656-0542
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: JPY 1782.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Awajishima
Awajishima Hotel
Hotel New Awaji Plaza Awajishima
Hotel New Plaza Awajishima
New Awaji Plaza Awajishima
New Plaza Awajishima
Hotel New Awaji Plaza Awajishima Japan/Minamiawaji
Plaza Awajishima Hotel Minamiawaji
Plaza Awajishima Hotel
Plaza Awajishima Minamiawaji
Plaza Awajishima Hotel
Plaza Awajishima Minamiawaji
Plaza Awajishima Hotel Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Plaza Awajishima
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met een groep
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay in X'mas 2019
David
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
ka wo
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Misleading photo
ka wo
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Mei Ping
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Ping
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Chi man
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chi man
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
MEI SZE
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
自駕溫泉之旅
MEI SZE
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常值得推薦的酒店!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Ching yee
10 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching yee
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Dan
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family overnighter
Dan
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Markus, Mannheim, Germany
12 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Markus
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
YUEN MAN
3 sep 2018
職員有禮、房間寬敞舒適
YUEN MAN
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寧靜舒適,但交通不便
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Armand
5 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Armand
2 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Ho Yin
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ho Yin
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
BYUNGMU
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素晴らしい景色
BYUNGMU
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Wai Ying Jenny
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wai Ying Jenny
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置獨立於山頂上,
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018