The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met 3 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

Lobby
Executive kamer | Een kluis op de kamer, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Lounge
Interieur
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Bar
  • Spa
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, bad, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
  • 46 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Club kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed of 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premier Room with King or Twin Bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
  • 33 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Nehru Road, Vile Parle East, Adjacent to Domestic Airport, Mumbai, Maharashtra, 400 099

In de buurt

  • Consulaat Generaal van de VS - 7 min. rijden - 7.5 km
  • Jio World Convention Centre - 8 min. rijden - 8.0 km
  • MMRDA Grounds - 8 min. rijden - 7.4 km
  • Phoenix Market City Mall - 9 min. rijden - 8.8 km
  • Juhu Beach - 19 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Western Express Highway Station - 3 min. rijden
  • Station Vile Parle - 14 min. lopen
  • Internationale luchthaven Chhatrapati Shivaji (BOM) - 13 min. rijden

Restaurants

  • ‪Subway - ‬5 min. lopen
  • ‪Namak - ‬5 min. lopen
  • ‪The Earth Plate - ‬5 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - The Lounge - ‬4 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

Resort met een luxe stijl in de buurt van Juhu Beach
Profiteer bij The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle van faciliteiten zoals een terras, winkels ter plaatse en een koffiebar/café. Gun jezelf een body wrap, een lichaamsbehandeling of een manicure/pedicure bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de 3 plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van barbecuegerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een kapsalon en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer vanaf de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een lift, meertalig personeel en een computerstation
Kamervoorzieningen
Alle 372 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 1.099 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Boulevard
  • Merlins
  • Mostly Grills
  • South of Vindhyas

Dingen om te doen

  • 24-uurs fitnesscentrum
  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Manicures/pedicures
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
LIST_ALT

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt een ophaalservice vanaf de luchthaven. Deze is uitsluitend bij binnenlandse terminals 1A en 1B beschikbaar.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Het is niet toegestaan om elders verkregen alcohol mee te nemen op het terrein.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1500.0 per dag.

Betalingsmethoden

MONETIZATION_ON

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 1099 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 945 per voertuig (passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten van buitenaf mee te nemen op het terrein.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers na 20.00 uur.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Orchid Hotel
Orchid Hotel Mumbai
Orchid Mumbai
The Orchid
The Orchid Mumbai Vile Parle
The Orchid Ecotel Mumbai Airport
The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Resort
The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Mumbai
The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle Resort Mumbai

Veelgestelde vragen

Is The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 945 per voertuig.

Waar ligt The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle?

Dit luxe resort ligt in Vile Parle, binnen 3 km afstand van Nanavati Super Speciality Hospital, NMIMS Mumbai en Linking Road. Ook Juhu Beach en ISKCON-tempel liggen binnen 5 km afstand. Station Vile Parle ligt op 14 minuten lopen en naar Gundavali Station is het 28 minuten lopen.

Beoordelingen over The Orchid Hotel Mumbai Vile Parle

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 327 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 348 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 174 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 80 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 72 van 1001 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Leslie, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel bij het vliegveld
Een fantastisch hotel om een paar nachten te verblijven. Het eten is heerlijk, zowel het ontbijt buffet en ook de lunch en avond eten. Personeel van alle afdelingen behulpzaam en vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel in helaas mindere omgeving
Hotel is prima, aanrader. De omgeving is slecht, niet om 's avonds nog even rond te lopen. Hotel met beveiliging en goede voorzieningen. Is dicht bij de airport, domestic. met shutle voorziening

4/10 – Matig

Not Provided, Eindhoven

Positief: Netheid
Rude staff. Never stay at this place.
The ambience of the hotel was very good. The staff at the reception are very rude. They seriously need some kind of training with hospitality. They don't know how to behave with customers. I had free wifi in the room which was even not working. At checkout the person at the counter started arguing as he wanted to charge some amount for the wifi not even used. He called his manager who was even more rude. This was probably my last stay at this hotel. Never going to come back. You dont treat your customers in such way sir. You need to improve.

10/10 – Uitstekend

Marius, Pijnacker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel op goed bereikbare plaats
Op 10 minuten van het intl vliegveld en 5 minuten van domestic airport, een perfecte en veilige locatie voor 1 of meer nachten. Kamer is prima.

4/10 – Matig

Jaianand J

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room I booked was in old wing it seems, had really bad mould and or other smell, unbearable, Dusty room, table lamp had cob webs, furniture was so worn out and look horrible, overall extremely poor hygiene, air cond also was giving out some type smell. After complaining, they mention they have a newer wing but room rates are different and much higher, only good thing was they upgraded me to the new wing for no charge. New wing room was good, well cleaned, no smell, in good overall condition and up to good standards. Hotel should clearly mention this old wing and new wing rooms. Overall I will say thank you to hotel staff for the upgrade and solving the problem.
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

MANJULA SAMANPRIYA WANNINAYAKA

Reisde met familie
Bathroom should be clean and pleasant.
2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Darshan, Gilbert

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property feels unclean and poorly maintained. There is a strong, unpleasant beach smell in the hallways and rooms. The window in our room appeared to have gone uncleaned for over a year, with visible mold or fungus growing on it. Additionally, I suspect bed bugs, as I was bitten on my feet. Another major issue was that we booked and paid for a king room but were given a queen. The hotel staff refused to take responsibility, offering no resolution. If you’re traveling with family or small children, I strongly recommend staying next door at the Taj, which provides a much better experience. This property has immense potential, but it seems to rely solely on its proximity to the airport rather than maintaining high standards. Suggestions for Improvement: 1. Deep clean all rooms, windows, and beds. 2. Replace carpeting with easily cleanable flooring. 3. Eliminate the overwhelming bleach smell and use a more pleasant, breathable scent. 4. Train front desk staff in customer service—ensure they resolve issues promptly and fairly. With these changes, this hotel could significantly improve its reputation and guest experience.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Indravadan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect nothing to add.
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Gaury

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Raghoovanshsing

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

hitesh

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Orchid is always been perfect choice for stay
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ashutosh

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Uma

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff needs to be trained in the restaurants. Rooms are full of dust under the bed and you can smell the mold as you walk in the building. Spent one week at this property and got totally sick due to the unclean rooms. Will not return to this property.
8 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Arun, Cupertino

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Hotel is conveniently located close to Mumbai Airport Terminal 1. The hotel and rooms are very nice, but staff doesn’t seem to be very engaged. A big put off was that the room floor had not been swept for days, there was dust and dirt that would have easily cleaned up with a light vacuum or mop. But other than that the room was very nice. They do charge for a pickup or drop off to either terminal.
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Dej

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall excellent staff, variety of food options and well managed hotel
5 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Saroj

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the way we were treated. Staff were really friendly and helpful especially Shivaji. He helped with my big suitcase. Really nice ambience when you enter the foyer and love the decor. Thank you 🙏
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Harsh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place for staying near airport!
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Alsu, Harrisburg

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Avni

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Anuradha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good in the Reataurant and staff were very good.
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Sanjay

Did not like the room upkeep
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

zahir

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Clean and nice lobby outdated rooms
1 nacht verbleven in januari 2025