Hotel Hoshikawakan
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Skigebied Shiga Kogen
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Hoshikawakan
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
25 nov - 26 nov
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, New Bldg, for 4) laden
Traditionele kamer (Japanese Style, New Bldg, for 4)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer laden
Traditionele driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Vergelijkbare accommodaties
Shimaya
Shimaya
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, (187)
De prijs is € 87
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
2941-50 Hirao, Yamanouchi, Nagano, 381-0401
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2000 per persoon
- Dineren: JPY 6000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de warmwaterbronnen en toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hoshikawakan Yamanouchi
Hoshikawakan Yamanouchi
Hoshikawakan
Hotel Hoshikawakan Ryokan
Hotel Hoshikawakan Yamanouchi
Hotel Hoshikawakan Ryokan Yamanouchi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hoshikawakan
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
y
16 nov 2024
y
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Aklko
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から近く、貸切風呂あり。
Aklko
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Mai
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mai
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
NAOKO
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
takashi
Reisde met familie
29 apr 2024
Positief: Personeel en service
もう少し、研究してみては?
takashi
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Milos
Reisde met familie
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milos
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hasebe
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hasebe
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Milos
Reisde met familie
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Milos
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Carlos Miguel
Reisde met partner
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Miguel
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MIZUHO
8 okt 2023
MIZUHO
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
MAKOTO
Reisde met familie
27 sep 2023
MAKOTO
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Tetsushi
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Tetsushi
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
ひかり
Reisde met familie
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひかり
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
JUNKO
4 jun 2023
JUNKO
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
たかゆき
Reisde met partner
30 apr 2023
Positief: Personeel en service
たかゆき
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
?
Reisde met familie en kleine kinderen
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
たけし
9 apr 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
たけし
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Janet
6 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff couldn't do enough for us
Janet
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
ミチヨ
16 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミチヨ
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Kseniia
Reisde met familie
24 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kseniia
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
K, 神奈川県
Reisde met partner
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
K
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Satoshi
Reisde met familie
25 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satoshi
2 nachten verbleven in februari 2020