Kies datums om prijzen te bekijken

Voorkant van accommodatie
Kameruitzicht
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer, beddengoed
Bezienswaardigheid
Lobby

Populaire voorzieningen

De huidige prijs is € 16
inclusief belastingen en toeslagen
26 feb - 27 feb

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sri Devi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Sri Devi?

Vandaag, 25 feb. 2025, kost een verblijf bij Hotel Sri Devi van één nacht voor twee volwassenen op 26 feb. 2025 min. € 16,27, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Hotel Sri Devi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Sri Devi?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sri Devi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Sri Devi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 3000.00 per voertuig.

Waar ligt Hotel Sri Devi?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 10 minuten lopen van Bhagavathy Amman Temple en Strand van Kanyakumari. Ook Gandhi Mandapam en Kumari Amman Tempel liggen binnen 10 minuten lopen. Station Kanniyakumari ligt op 8 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Sri Devi

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 12 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 12 beoordelingen

3,8/10

Netheid

4,8/10

Personeel en service

3,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Sridevi

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

udaya bhaskar dikshit

1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Subir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Experience booking through Hotels.com
Me and my wife had to checkout of the hotel because the hotel did not meet the standards mentioned at Hotels.com. Bathroom and beds were dirty with spots and spit on walls. It was a “smoking” room and I could smell the smoke and saw the ashtray. I did not stay in the hotel and request for a FULL REFUND ASAP !!!
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Prince

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Santanu

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

PALANIVEL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Santosh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Bad Experience
After paying nearly Rs 20K for 2 nights, the hotel staff informed us that the rooms are not available. This was after we had reached the hotel in the night with a confirmed booking and having made 100% payment. They arranged for our stay at a lodge opposite the hotel and did not even refund us any money.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

pay direct

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
All cash deal / terrible as we did not get GST bi
While the rooms were OK , it was overpriced fro the facilities provided . On top of it , they only accepted cash with no Invoice . This is terrible . I could not claim as expenses in absence if GST bill
3 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ravi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad service
It’s up to you to accept or not, so far I’ll booked so many hotels thru your apps, but this worse. No hot water, bathroom looks ugly, beds are same like lodge types.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
It is nearby everything .walkable distance to every destination
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor bathroom facilities.all dirty .no wardrobe.too much costly fir this tarrif.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Yves

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’accueiln’a Pas été chaleureux. Impossible de payer avec la carte donc comptant. La réception a conservé un dépôt de garantie! Il a fallu que je le demande en quittant! Salle de bain avec moisissure.
1 nacht verbleven in oktober 2018