Hotel Kaibo

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Tsujiguchi Hironobu Confectionery Art Museum

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Hotel Kaibo

Een sauna, warm/mineraalwaterbronnen
Binnenplaats
Bezienswaardigheid
Een kluis op de kamer, gratis wifi
Lobbylounge

Beoordelingen

8,4 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
    Spa
  • Roomservice
    Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Open Air Bath (No Mineral))

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoons futons

Traditionele kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Japanese Style)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Modern Japanese-Style)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Traditionele Twin kamer, niet-roken, uitzicht op oceaan (Modern Japanese style)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Diep bad
Privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
12-3 Wakasakibu, Wakuramachi, Nanao, Ishikawa, 926-0175

In de buurt

  • Tsujiguchi Hironobu Confectionery Art Museum - 6 min. lopen
  • Wakura Showa-museum - 14 min. lopen
  • Notojima-brug - 2 min. rijden
  • Ishikawa Nanao-kunstmuseum - 7 min. rijden
  • Aquarium van Notojima - 14 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Wajima (NTQ-Noto) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪ル ミュゼ ドゥ アッシュ - ‬8 min. lopen
  • ‪能登ミルク本店 - ‬8 min. lopen
  • ‪らぁ麺大和和倉店 - ‬11 min. lopen
  • ‪ひでくら - ‬10 min. lopen
  • ‪蛇之目寿司 - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Kaibo

Hotel in de buurt van Tsujiguchi Hironobu Confectionery Art Museum
Hotel Kaibo bevindt zich in de buurt van Wakura Showa-museum en Notojima-brug en biedt extraatjes zoals een overdekte warmwaterbron (onsen in Japanse stijl), een tuin en een spelletjesruimte. Laat je op-en-top verwennen in de warmwater-/mineraalwaterbronnen of de sauna en geniet van een massage. Voorzieningen zoals een snackbar/delicatessenwinkel en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een Japans ontbijt (tegen een toeslag), warmwaterbronnen in de buurt en een kluis bij de receptie
  • Karaoke, een automaat en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 78 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met diepe baden en toiletten met elektronisch bidet
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Japans ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: JPY 2.000 per persoon
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Massage
  • Onoverdekte warmwaterbron (onsen)
  • Overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Temperatuur van warmwaterbron: 42 ºC
  • Warmwaterbron
  • Warmwaterbron geopend van 15.00 uur tot 05.30 uur
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Kinderen in de leeftijd van 3 tot 12 jaar waarvoor een boeking is geplaatst in de rate plans 'Ontbijt' of 'Halfpension' ontvangen maaltijden voor kinderen en overnachten tegen 50% van het tarief voor een volwassene.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan (assistentiedieren uitgezonderd)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind per volwassene, met een maximale leeftijd van 2 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem, een EHBO-doos en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 15.00 uur en 05.30 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kaibo Nanao
Hotel Kaibo
Kaibo Nanao
Hotel Kaibo Japan/Nanao
Hotel Kaibo Hotel
Hotel Kaibo Nanao
Hotel Kaibo Hotel Nanao

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Kaibo?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Hotel Kaibo te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Kaibo?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Kaibo uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Kaibo?

Dit wellness hotel in Nanao ligt binnen 15 minuten lopen van Tsujiguchi Hironobu Confectionery Art Museum en Wakura Showa-museum. Ook Notojima-brug en Museum voor Glaskunst van Notojima liggen binnen 15 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Kaibo

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 47 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 47 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

KAORU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
初めて利用させて頂きましたけど、スタッフの方々のご挨拶も気持ちよく、お部屋も広くて綺麗でした。アメニティも個人で選べて利用料金から考えたら、また利用したくなるホテルでした。
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Hiromi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Tomohiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

takuya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
和倉によい宿
丁寧な対応で好感がもてました。
2 nachten verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Lichu

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
掛ふとん、敷ふとんのシーツに何本髪の毛がありました。タンスにある予備のシーツを出して交換しようとしたら、同じように髪の毛がありました。時間も遅く疲れていたので、我慢しました。 午前10時にチェックアウト際、午後に帰り駅までの送迎が利用しようとしたら、フロントの男性職員がどうしても「今すぐ」送迎の時間を決めてもらいたいです。せっかくの優しいサービスなのに、職員の態度により残念な気持ちでいっぱいです。
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また滞在したいです!
ホテルの方がみなさんあたたかかったです。 お料理もとても美味しく、石川県で取れる食材を堪能しました! お部屋に露天風呂が付いていたのですが、そこからの季節は絶景で、お風呂も清潔でした!
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

CHIHARU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

toshiyuki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
景色も良く、くつろげました。従業員の方の対応も良かったです。又、行きたいと思いました。
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

YUKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Motoo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

tashiro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテル様のご好意に感謝です。
予約はシティービューでとっていましたが、ホテル様のご好意でオーシャンビューへ変更して頂き、お部屋も広く快適でした。お天気も良く夕陽、朝日ともにキレイでした。また、温泉も広くてよかったです。駐車場隣の公園の桜、チューリップ、水仙の花が綺麗に咲いていました。足湯も良かったです。
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Akito

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
男湯に女性が来る事以外は完璧!但し男湯に女性が来るのが嫌な男性は避けましょう
海を臨む部屋、海を臨む大浴場、本当にありがとうございました。朝晩1回ずつ入浴したのですが、共に男湯に女性が検温&清掃に来て大変不愉快でした。そこだけが唯一の欠点。何故女性でなければならないのか、男性で代替は出来ないのか、全客が居なくなるチェックアウトの時間まであと1時間なのにどうしてそれを待たずに女性がわざわざ男性風呂に清掃に来るのか、しかも全裸の男性客に対してわざわざ懇切丁寧に挨拶をするのか、根本履き違えている気がする。
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

YUKIKO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
対応に気分良く過ごせました。
素泊まりプランでしたが、近くに飲食店も多く便利でした。 チェックインも、1組ずつソファ対応で丁寧な対応でした。 館内が複雑で、宿泊した部屋のエレベーターの位置や大浴場までの移動が大変だと感じました。残念ながら、露天風呂からの夕陽も朝日も見られませんでした。
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフのおもてなしがよい。
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
眺望1のお宿
眺望は和倉温泉1だとおもいました! 本当に快適にすごせました! みなさん心遣いもすてき! また必ずいきたいです
絶景です♪
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

junichi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても対応が良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

KAZUYUKI

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
残念な、受付対応
受付の女性、男性とも、応対が悪く感じる。 例えば、素泊まりでの予約を朝食付きに変更できない理由が、わかりにくいなど。
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

ryojinakamura

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
加賀屋同等の料金設定に期待外れ
値段に見合わない料理、設備だった 数十年前のバブルの遺産を未だに使っての高価格設定が残念でした 強いて言えば従業員さんの対応はまあまあでした
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
面海泡湯很舒服
1 nacht verbleven in januari 2020