Akazora
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Niseko Mountain Resort Grand Hirafu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Akazora
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium appartement (Premium 2 Bedroom,2Double or 4Single) laden
Premium appartement (Premium 2 Bedroom,2Double or 4Single)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
2 slaapkamers
Alle foto's voor Premium appartement, 1 slaapkamer, niet-roken (1 Double Bed or 2 Single Bed) laden
Premium appartement, 1 slaapkamer, niet-roken (1 Double Bed or 2 Single Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Eenvoudig appartement (Standard 1 bedroom,1Doubleor2Single) laden
Eenvoudig appartement (Standard 1 bedroom,1Doubleor2Single)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Studio (1 Double Bed or 2 Single Bed) laden
Studio (1 Double Bed or 2 Single Bed)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Een privébadkamer
Vergelijkbare accommodaties
Chalet Ivy Hirafu
Chalet Ivy Hirafu
Ontbijt inbegrepen
Spa
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, (292)
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1chome 6-12 Niseko Hirafu 2Jo, Abuta, Kutchan, Hokkaido, 044-0089
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Opgelet: de skishuttleservice is alleen beschikbaar in de periode 1 december - 31 maart.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Akazora
Akazora Aparthotel
Akazora Aparthotel Kutchan
Akazora Kutchan
Akazora Japan/Hokkaido - Kutchan-Cho
Akazora Hotel
Akazora Kutchan
Akazora Hotel Kutchan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Akazora
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 mrt 2024
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
marc
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marc
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met familie
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
10/10 – Uitstekend
SACHIKO
16 aug 2023
SACHIKO
7 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
CHING HSUAN
Reisde met familie
10 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHING HSUAN
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
doogoo
Reisde met familie
7 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay at Akazora
doogoo
3 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Adam
Reisde met een groep
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
5 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Chester
Reisde met een groep
22 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chester
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
DUANGPEN
Reisde met familie en kleine kinderen
8 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
DUANGPEN
10/10 – Uitstekend
YOSUKE
Reisde met familie
1 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
お世話になりました
YOSUKE
3 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Gregory
8 mrt 2022
Gregory
4 nachten verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Takaki
26 feb 2022
Takaki
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
連泊時、ゴミだけは回収してほしいです
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
ともこ
Reisde met familie
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともこ
3 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Nicholas Clay
Reisde met familie
13 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, service; cheap furnishings
Nicholas Clay
6 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
michi
13 jan 2022
michi
2 nachten verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
YU
4 jan 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
YU
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Toshiko
Reisde met familie
26 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiko
6 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Miho
17 aug 2021
Miho
4 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Makoto
Reisde met familie
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Summer vacation in Niseko
Makoto
6 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Yoshihiro
Reisde met familie
29 jul 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshihiro
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適に利用できました!
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Kengo
Reisde met familie
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした。
Kengo
2 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2021