6/10 – Redelijk
Adriana
Reisde met partner
21 okt 2023
Negatief: Netheid
De ontvangst was op zijn zachtst gezegd bijzonder. De eigenaar (?) stond al met de sleutel in de hand bij de deur, maar die was blijkbaar voor iemand anders. Nadat die verwarring was opgelost duwde hij ons de juiste sleutel in de hand, geen woord van welkom of uitleg over ontbijt, wifi, nachtingang etc.
Het ontbijt was heel goed: erg veel keuze voor zowel hartige hapjes als zoetigheden, maar ook versgebakken eieren (geen poeder om roerei mee te maken). De vrolijke eigenaresse (?) deed erg haar best om iedereen van dienst te zijn en benadrukte dat alles die ochtend vers gebakken was.
Ook het avondeten was prima, al was het systeem om de rekening op te maken wat onhandig (losse briefjes, die ‘s ochtends op een stapeltje lagen). Goed zelf opletten bij betaling als je het op rekening van de kamer laat zetten. Het was erg druk in het restaurant, misschien was er te weinig personeel was om alles goed te laten verlopen (slechts twee personen in de bediening, voor drie of mogelijk vier verschillende ruimtes).
Wij verbleven hier twee nachten en gingen ervan uit dat de kamer de tweede dag schoongemaakt zou worden zoals gebruikelijk in een hotel. Helaas was dit niet het geval.
Wel: een ruime kamer met een balkon, een aparte tv-hoek met bank en goede bedden. Rustige ligging, niet direct aan de Rijn, maar als je met eigen vervoer bent zijn de highlights van het gebied (Lorelei, Rüdesheim,Koblenz, verschillende kastelen) snel bereikbaar.
Adriana
2 nachten verbleven in oktober 2023