Ryokan Kiraku
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Warmwaterbronnen van Beppu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Kiraku
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De prijs is € 173
inclusief belastingen en toeslagen
9 jan - 10 jan 2025
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style) laden
Standaard kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, gedeelde badkamer (Japanese-Style) laden
Superior kamer, 1 slaapkamer, gedeelde badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Een aparte woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style) laden
Standaard kamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style) laden
Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Een aparte woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style) laden
Superior kamer, 1 slaapkamer, niet-roken, gedeelde badkamer (Japanese-Style)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een haardroger
Waterkoker
Een aparte woonkamer
Dagelijkse huishoudservice
Vergelijkbare accommodaties
Yunosato Hayama
Yunosato Hayama
Ontbijt inbegrepen
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, (73)
De prijs is € 154
inclusief belastingen en toeslagen
10 jan - 11 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
4Kumi, Miyuki, Beppu, Oita, 874-0045
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay.
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Hotsprings kunnen gebruikt worden tussen 15.00 uur en 08.00 uur.
Kinderen t/m 17 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Je hebt geen auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokan Kiraku Beppu
Kiraku Beppu
Ryokan Kiraku Beppu
Ryokan Kiraku Ryokan
Ryokan Kiraku Ryokan Beppu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Kiraku
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Sami
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sami
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
WANJU
Reisde met familie
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WANJU
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Alexey
Reisde met een groep
19 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexey
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
hyejin
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치 최고
hyejin
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
haebeen
Reisde met een groep
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
키라쿠
haebeen
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
EUN KYOUNG
Reisde met familie
20 jan 2020
EUN KYOUNG
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
SAYAKA
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また泊まりたい!
SAYAKA
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
MAMI
23 okt 2019
MAMI
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
peter
19 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Update
peter
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Miho
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族4人、1泊朝食付き
Miho
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Heungjae
7 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
좋았습니다
Heungjae
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
CL, Toronto
Reisde met familie
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service
CL
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Lee, 한국
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lee
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Philippe
7 aug 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Good location
Philippe
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
hyoungtae
22 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyoungtae
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Masayuki
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
料理に感動
Masayuki
2 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Elysa
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elysa
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Chun Ying
12 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chun Ying
10/10 – Uitstekend
raphaelasj, KOREA
14 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조석식이 깔끔하고 편안한 료칸
raphaelasj
2 nachten verbleven in maart 2018