Grand Fine Toyonaka Minami

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Toyonaka

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn February 2025 en March 2025.
februari 2025
maart 2025

Fotogalerie voor Grand Fine Toyonaka Minami

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Gang
Receptie
Badkamer met wastafel
Luxe beddengoed, een minibar, individueel gedecoreerd

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
4 feb - 5 feb

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
  • 48 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard King Room Smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Vergelijkbare accommodaties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2-16-27 Hozumi, Toyonaka, Osaka-fu, 561-0856

In de buurt

  • Umeda Sky Building - 7 min. rijden
  • Winkelcentrum Grand Front Osaka - 8 min. rijden
  • Winkelcentrum Osaka Station City - 8 min. rijden
  • Kasteel van Osaka - 11 min. rijden
  • Universal Studios Japan™ - 12 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Esaka - 4 min. rijden
  • Station Shonai - 15 min. lopen
  • Osaka (ITM-Itami) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪マクドナルド - ‬5 min. lopen
  • ‪らーめん 八八名神口店 - ‬8 min. lopen
  • ‪松屋 - ‬11 min. lopen
  • ‪モスバーガー - ‬6 min. lopen
  • ‪鉄板中華・担々麺究 Kiwa - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Fine Toyonaka Minami

Hotel in de buurt van Winkelcentrum Grand Front Osaka
Grand Fine Toyonaka Minami is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), een bagageopslagruimte en een lift
  • Een 24-uurs receptie en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Koelkasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 05.00 uur tot 11.30 uur: JPY 800 tot 1.260 per persoon

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 18.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 800–1260 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Fine
Grand Fine Hotel Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami
Grand Fine Toyonaka-minami Adults Hotel
Grand Fine Adults Hotel
Grand Fine Toyonaka-minami Adults
Grand Fine Adults

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Vandaag, 22 jan. 2025, kost een verblijf bij Grand Fine Toyonaka Minami van één nacht voor twee volwassenen op 4 feb. 2025 min. € 36,50, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Grand Fine Toyonaka Minami te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Fine Toyonaka Minami?

Je kunt inchecken vanaf: 18.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Fine Toyonaka Minami uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Grand Fine Toyonaka Minami?

Dit hotel in Toyonaka ligt binnen 10 km afstand van NU Chayamachi, Umeda Arts Theater en Winkelstraat Tenjimbashi-Suji. Ook Umeda Sky Building en Osaka Museum of Housing and Living liggen binnen 10 km afstand. Station Shonai ligt op 15 minuten lopen en naar Station Hattori-Tenjin is het 19 minuten lopen.

Beoordelingen over Grand Fine Toyonaka Minami

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 174 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 503 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 503 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Charles, Kampen

Positief: Netheid, comfort kamer
Ok hotel
Het personeel kan geen woord engels, gelukkig is er WiFi dus met Google Translate kom je er wel. De kamer was groot en netjes, een beetje gedateerd maar wel in goeie staat.
10 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Adi, Lelystad

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke hotel!
Leuke hotel, maar niet voor herhaling vatbaar. Personeel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Alleen hotel zit echt in een drop, waardoor toeristen zich weinig kunnen vermaken.

8/10 – Goed

masayuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
ベッドは柔らかくて眠りやすかったです。 駅からもう少し近いと良いかなと思った。
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Hidemasa

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
ビジネスホテルより広く、ゆっくりできる。
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

??

1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Yoshiharu

1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Idy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Big room with all the hotel accessories available, friendly staff.
2 nachten verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Yoko

2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

YASUNARI

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Hsiao Yu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
被遺忘的早餐
竟然有一天漏了早餐(1/7),下雨天借雨傘說借光了,除此之外,都還不錯
7 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Selinay

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer beide extrem dreckig, schimmel wo das auge hinsieht, haare, flecken (teilweise blut), badezimmer unzumutbar, zerrissene tapeten, bestialischer gestank. Sollten 4 nächte bleiben aber sind notgedrungen bereits am ersten morgen ausgecheckt und haben ein anderes hotel gebucht. Einfach ekelhaft.
4 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Nis, itami

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Yukie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
映画も観れるし 気兼ねなく出入りできたので良かったです
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ベットとお風呂が広かった
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Makoto

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
風呂場が汚かった
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

kensaku

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Satoshi, Shima

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔でCP良し。マッサージ椅子が動かないのと風呂場の灯りが寒々しいのだけマイナス。
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

KINCHU

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Hikaru

Zakenreiziger
Positief: Netheid
特に問題なく宿泊できました。ラブホという点を気にしなければ良い選択肢になると思います。
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

AYA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
最低の部屋
コロナ影響で部屋があまり稼働してなかったのか、部屋の隅にホコリゴミが沢山あり部屋を変更してもらうも、似たり寄ったりな状況で不潔極まりなかったです。
2 nachten verbleven in mei 2020