R Hotel Namba
Hotel in Osaka, op enkele stappen van Nipponbashi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor R Hotel Namba
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
31 jan - 1 feb
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden
Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden
Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden
Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bureau
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden
Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
Standard Single Room
Deluxe Double Room-Non-Smoking
Standard Double Room
Standard Twin Room
Vergelijkbare accommodaties
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
APA Hotel & Resort Osaka Namba Ekimae Tower
Zwembad
Gratis wifi
Restaurant
Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, (270)
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
26 jan - 27 jan
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
1-7-10, Nipponbashihigashi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0006
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 300 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. De belasting geldt niet als het kamertarief per nacht lager is dan JPY 7000. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser, een beveiligingssysteem en een EHBO-doos
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R Hotel Namba Hotel
R Hotel Namba Osaka
R Hotel Namba Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over R Hotel Namba
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met een groep
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuf
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuf
8 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Tan
18 dec 2024
Tan
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Jessica
6 dec 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Alexey, Knoxville
1 dec 2024
Positief: Netheid
Alexey
4 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Tan
Reisde met familie
28 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tan
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Moses
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moses
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Yuk Wun
20 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuk Wun
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ranjot
12 nov 2024
Positief: Netheid
Ranjot
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kevin, Bellevue
2 nov 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
imi
31 okt 2024
imi
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Cristalle, chicago
Reisde met partner
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristalle
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Theresa
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
5 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Chisa
Reisde met partner
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Chisa
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Frederikke Mie
9 okt 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederikke Mie
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Frederikke Mie
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederikke Mie
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Kyle
3 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Risa
1 okt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Risa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Pan Hei
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pan Hei
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Charalampos
Reisde met een groep
21 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Charalampos
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Uta
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uta
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Miroslav
Reisde met partner
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miroslav
5 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Toshimi
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshimi
1 nacht verbleven in september 2024