R Hotel Namba
Hotel in Osaka, op enkele stappen van Nipponbashi
Fotogalerie voor R Hotel Namba





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bureau
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 642 beoordelingen
De prijs is € 44
15 jan - 16 jan 2026
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-7-10, Nipponbashihigashi, Naniwa Ward, Osaka, Osaka, 556-0006
Over deze accommodatie
R Hotel Namba
Vergelijkbare accommodaties

R Hotel Namba Daikokucho
R Hotel Namba Daikokucho
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 103 beoordelingen
De prijs is € 42
23 dec - 24 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
R Hotel Namba Hotel
R Hotel Namba Osaka
R Hotel Namba Hotel Osaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over R Hotel Namba
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chi Sum
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chi Sum
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Shauntel
Reisde met familie
16 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shauntel
2 nachten verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Casey, Raleigh
7 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Casey
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met een groep
26 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Ivy
26 nov 2025
Ivy
4 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Madison
Reisde met partner
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madison
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Charlotte
30 okt 2025
Charlotte
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Thomas
Reisde met partner
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Thomas
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tony
6 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Francess Anne
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francess Anne
4 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Angie
15 okt 2025
Angie
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ouy Tang
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ouy Tang
2 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Kaitlin
27 sep 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaitlin
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Christine D
Reisde met partner
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine D
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Madelen
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madelen
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Calvin
20 sep 2025
Calvin
8 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Sancar
15 sep 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sancar
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ショウ
12 sep 2025
ショウ
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Katja
Reisde met familie
9 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stilvoll und gut gelegen
Katja
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Dianne
Reisde met een groep
8 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Dianne
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
cheyanne
Reisde met familie
3 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

cheyanne
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
CHIEMI
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIEMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅から近くて便利!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kat
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kat
3 nachten verbleven in augustus 2025

















