Dantoukan Kikunoya
Ryokan aan een meer met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Dantoukan Kikunoya





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 234
13 mei - 14 mei
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, meerdere bedden laden

Familiekamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een gratis minibar
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Luxe kamer, meerdere bedden laden

Luxe kamer, meerdere bedden
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een gratis minibar
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Traditionele kamer laden

Traditionele kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 473 beoordelingen
De prijs is € 233
11 jun - 12 jun
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-1-29 Ogoto, Otsu, Shiga-ken, 520-0101
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Yumotokan
Yumotokan
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 662 beoordelingen
De prijs is € 262
12 mei - 13 mei
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dantoukan Kikunoya
Dantoukan Kikunoya Hotel
Dantoukan Kikunoya Hotel Otsu
Dantoukan Kikunoya Otsu
Dantoukan Kikunoya Inn Otsu
Dantoukan Kikunoya Inn
Dantoukan Kikunoya Otsu
Dantoukan Kikunoya Ryokan
Dantoukan Kikunoya Ryokan Otsu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dantoukan Kikunoya
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
????
2 feb 2025
????
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
NAOMI
Reisde met familie
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOMI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yoshihiro
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yoshihiro
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
atuko
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
atuko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
AIKO
Reisde met familie
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AIKO
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
minhee
12 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
minhee
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
AYAKO
Reisde met familie
21 jun 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYAKO
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
YOSHIKUNI
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOSHIKUNI
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
SHIGEKAZU
Reisde met een groep
22 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIGEKAZU
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Angelica
Reisde met een groep
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Angelica
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適な旅館
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
mun yee baby
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
舒適選擇月
mun yee baby
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Man yiu stanley
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man yiu stanley
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019