Montis Resort
Luxe accommodatie met gratis ontbijt en een shuttleservice van/naar de luchthaven
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Montis Resort
Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Savanna laden
Deluxe Savanna
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Skyline laden
Deluxe Skyline
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Safari Villa laden
Safari Villa
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Alle foto's voor Montis Suite laden
Montis Suite
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon/terras
Airconditioning
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een haardroger
Vergelijkbare accommodaties
Puripai Villa
Puripai Villa
Zwembad
Gratis luchthavenshuttle
Parkeren inbegrepen
Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, (103)
De prijs is € 146
inclusief belastingen en toeslagen
20 jan - 21 jan 2025
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
358, Moo5, Viengtai, Pai, Mae Hong Son, 58130
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: THB 2250.00
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): THB 1200.00 (voor kinderen van 4 tot 12 jaar oud)
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Montis Resort Pai
Montis Resort
Montis Pai
Montis Resort Pai
Montis Resort Resort
Montis Resort Resort Pai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Montis Resort
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 dec 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Jaewon
Reisde met familie
5 jan 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Jaewon
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Setsiri
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice stay
Setsiri
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Yvonne
22 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yvonne
1 nacht verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Wang
16 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wang
2 nachten verbleven in november 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
PARK
22 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PARK
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Stephen
17 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
Stephen
8/10 – Goed
Alex
17 feb 2017
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Alex
6/10 – Redelijk
곽창순, 대한민국 인천
11 jan 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절함과 청결도
곽창순
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Thomas
4 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel in a beautiful area
Thomas
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Igal
11 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome place but not surely worth it
Igal
8/10 – Goed
YOUNG HEE
5 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
좋은 호텔
YOUNG HEE
8/10 – Goed
Sharon, Singapore
5 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sharon
8/10 – Goed
Hongqiang, 中国
4 sep 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hongqiang
8/10 – Goed
Chisato
2 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service
静かに過ごすのに向いている
Chisato
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
wah piu, Hong Kong
16 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice resort and good for rest.
wah piu
8/10 – Goed
FOONG MENG, Malaysia
11 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer