EMAN BKK Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Koninklijk Paleis

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor EMAN BKK Hotel

Uitzicht vanuit accommodatie
Standaard eenpersoonskamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Voorkant van accommodatie
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi

Beoordelingen

8,0 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

8,0 van 10
Gasten waren zeer tevreden over de voorzieningen
  • Bar
    Bar
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
    Airconditioning
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Twin kamer, balkon

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Executive suite

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 55 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer, balkon

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 40 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 eenpersoonsbed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
No. 134, Street 51, Boeung Keng Korng I, Khan Chamkarmon, Phnom Penh

In de buurt

  • Koninklijk Paleis - 15 min. lopen
  • AEON Mall - 17 min. lopen
  • NagaWorld Casino - 19 min. lopen
  • Genocidemuseum Tuol Sleng - 20 min. lopen
  • Central Market - 2 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Phnom Penh - 10 min. rijden
  • Phnom Penh (PNH-Phnom Penh Intl.) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Score! | Bar & Grill - ‬2 min. lopen
  • ‪Temple Coffee N Bakery - ‬1 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬2 min. lopen
  • ‪Adachi - ‬2 min. lopen
  • ‪Shangri-La 翔 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

EMAN BKK Hotel

Hotel in Chamkar Mon
EMAN BKK Hotel ligt in de buurt van Koninklijk Paleis en NagaWorld Casino en biedt daarnaast faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een tuin. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en gratis kranten
  • Een kluis bij de receptie, hulp bij uitstapjes/tickets en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle kamers van EMAN BKK Hotel bieden gemakken zoals (laptop)kluisjes en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis kranten.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders en dvd-spelers
  • Balkons, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Khmer en Thai

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: USD 7 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 64 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massage
  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. USD 7 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 15 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mekong Dragon Boutique Hotel Phnom Penh
Mekong Dragon Boutique Hotel
Mekong Dragon Boutique Phnom Penh
Mekong Dragon Boutique
EMAN BKK Hotel Hotel
EMAN BKK Hotel Phnom Penh
EMAN BKK Hotel Hotel Phnom Penh

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij EMAN BKK Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij EMAN BKK Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij EMAN BKK Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij EMAN BKK Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt EMAN BKK Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 15 per voertuig.

Waar ligt EMAN BKK Hotel?

Dit hotel ligt in Chamkar Mon, binnen 2 km afstand van Wat Lang Ka, Koninklijk Paleis en Riverside. Ook NagaWorld Casino en Central Market liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over EMAN BKK Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 48 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 48 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Evert, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam verblijf in centrum PP
Ik verbleef 3 dagen in dit hotel in het centrum van Phnom Phen. Een aangename verrassing bij de aankomst: mijn standard single room was upgraded naar een deluxe double op de 7e etage met prima uitzicht. De managers en het personeel (incl. restaurant) waren vriendelijk. Het zwembad was een aangename verkoeling in warm Phnom Phen. De locatie uitstekend vanwegen de centrale ligging en in de omgeving zijn vele, diverse eetgelegenheden. Ik zal graag terugkomen in dit hotel.

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
The pics are deceptive. The place is old and dirty. The drains are clogged and the bathroom floods until you specially ask them to remove the hair. They forgot to clean my room everyday despite me asking. The staff is friendly and helpful. The location is great.
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Annette

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et helvede.
Ankom efter 26 timers rejse og så var der ingen værelser til os og de havde ikke morgenmad.Måtte kontakte Hotels.com og efter 4 timer fik vi et værelse,og efter flere samtaler med dem kunne vi få morgenmad næste dag.Kl 8 stod vi og skulle havde morgenmad,men føj siger jeg bare et glas vand en skål ris og nudler med hund,vi var ved at kaste op så vi måtte finde et andet sted og betale selv i 2 dage,det er dog det værste vi har været udsat for.
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Michel Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis tres favorable pour cet hotel
Grande chambre. Tres bon buffet breakfast. Seul soucis, le lobby est en renovation ainsi que le 6 et 7 etages.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Bony Amin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall it was great to stay in there..!!!
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice location, generally a good hotel.
We stayed at the Mekong Dragon Hotel for three nights. We had a spacious room which was very comfortable. Breakfast was very satisfying and there were lots of options. The hotel is located within walking distance of lots of nice places for dinner. Too noisy until almost midnight. The room was relatively clean, however it looks a bit shabby and the bathroom needs refurbishment. Service was not available when we needed to call reception desk after midnight, however the following day the staff were very helpful. WiFi signal was excellent. We would not recommend booking bus tickets at the reception; they overcharge customers, nearly double the price.
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

가성비는 좋아요. 대신 룸에 담배핀 냄새가 많고 룸의 상태는 중입니다
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Normal hotel nothing special. A little disappointing after reading all the reviews wouldn't back.
4 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

柾谷, 千葉県

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつも利用しています。大変便利なロケーションに位置しています。設備がやや古い感じはあります
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay in Phnom Peng
Hotel was good and clean with attentive staff.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great staff, good location, incredibly good breakfast.
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is perfect for best eats and walking. Good breakfast and the pool was so nice twice a day to cool off.
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Elsa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joli hôtel
Joli hôtel, la salle du petit dej est très belle et agréable, jolie piscine qui donne malheureusement sur la rue. Chambres très grandes et confortables, un petit peu défraîchies. Certaines chambres ont le balcon qui donne sur un mur, ce qui les rend très sombres ! Bon petit dej, personnel aimable. L'hôtel est situé dans un quartier chic de Phnom-penh, les rues autour sont sûres et plus propres que les autres... moins authentiques aussi. Nous avions bénéficié d'une très bonne offre et d'une nuit gratuite, donc pour nous le rapport qualité prix était excellent.
3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Ting sheng

Negatief: Personeel en service
感受很差
位置很好、價格便宜除此之外無好的感受 但是一開始明明訂兩間、服務人員堅持只有一間搞得好像我騙他ㄧ樣,還好花了半小時終於找到我的第二間房、感覺很差 房間很大、但無熱水、冷氣很強但故意對者你頭吹 真心覺得不值四顆星旅館
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Knut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich kann die guten Kommentare nicht ganz nachvollziehen. Der Poolbereich ist das Stiefkind des Hotels. Schmutzig ist der Bereich um den Pool als auch das Wasser. Öliger Film oben drauf. Zum verweilen ungeeignet. Im Zimmer sollte der Wasserkocher vielleicht in der Nähe einer Stromquelle stehen. So muss man durch das Zimmer gehen um eine Steckdose zu finden. Hat man das Wasser warmbekommen ist eine staubige Glastasse unbefriedigend. Leider fiel die Dusche in 3 Tagen 2 Mal aus. Eine Servicekraft konnte das beheben. Ich selber habe es nicht geschafft. Es scheint, dass das Problem bekannt ist, also sollte es behoben sein, bevor das Zimmer wieder vermietet wird. Der Balkon ist nicht ein einziges Mal gereinigt worden. Wie am Pool liegen die verdorrten Blätter auf dem Boden und der Tisch ist dementsprechend schmutzig. Das Zimmer ist soweit sauber. Um ungestört schlafen zu können, sollte man wie in Hotels üblich, den Reinigungskräften Hinweise an die Tür hängen können, ob gereinigt werden kann, oder ungestört bleiben will. Sind die zu teuer ? Die Baustelle nebenan nervt. Dort werden momentan Stahlteile in den Boden getrieben. Dafür kann das Hotel nichts, ist halt eben vorhanden, momentan im Januar 2019. Als Fazit kann man dem Management sagen: Es gibt viel zu tun, packen wirs an. Mein Fazit, es bessere Hotels in dieser nicht so billigen Preisklasse. Besonders wenn man das Hotel wegen eines Pools buchen will. Von ein Boutiquehotel
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Vibeke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very Nice hotel very Well situated, close to sights and good restaurants. The staff was very friendly and our room was spacious and with a Nice balcony. Good for kids but small pool
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I really think that we were duped by this hotel. It was advertised on expiration as being much better than it was. However from the moment we entered the hotel to the moment we left we we were appalled by the experience. It is definitly not a four star hotel and shouldn’t be priced as such! When we came at 11:00pm the two men at reception were sleeping on the lobby chairs then they didn’t show us to our rooms or even carry our luggage ( things we would expect form a 4 star place). The rooms had cockroaches in them and were dusty. The air con took about 25 mins to really get going and so did the shower as well!! It was terribly frustrating as we had paid the same amount of money for our hotel in Siem Reap and we got such good quality service. The breakfast next day too was below standard. There was not much options for vegetarians and there was no good waiting service as well. And to top all that off when we were about to leave the staff at reception accused us of using the beer in the fridge which we hadn’t of course and this was very unpleasant when this happened. The best this hotel could do to to redeem this horrible experience that we had is to compensate us for the expenses made as it certainly doesn’t deserve the price I paid for it !
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

PETER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worth staying at
big room. The staff went to a lot of trouble to confirm a trip we had booked from Australia. our room was huge clean and comfortable. An averafge breakfast, that was more bad timing for us as a large group of kids raided it just before we got there good wifi
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not a 4 star hotel
Big room. Great loacation Breakfast is not good. Its free anyway.
6 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Phil, U.K.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
On the negative side apart from a few coat hangers there was absolutely no storage space for clothing at all, the fitness centre was a disappointment with equipment not working, breakfast was assumingly not included in most peoples price as on four mornings I only say one other person having breakfast (which makes for an eerie atmosphere) and the pool being situated adjacent to the restaurant is next to useless as no one is likely to use it. On the positive side the room itself was very nice - being spacious, comfortable and clean, the breakfast itself was of good quality - even if I was the only person eating it - the hotel is in a nice area, it is reasonably priced and all staff were extremely attentive, courteous and helpful, particularly considering the language barrier. Overall this is a reasonable hotel which with a few tweaks, particularly around storage space could be a very nice one.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A quiet little hotel in a quiet area just outside the hustle of the tourist district but still within easy walking distance. The indoor outdoor pool is refreshing after a day out. Many highly rated eating places in the very near vicinity, most within a very short stroll.
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Sam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad breakfast
Breakfast was not good, food not fresh. Dinner room not comfortable and am sure I can get better hotel around what I pay.