Lyz Business Hotel Piura
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Piura
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lyz Business Hotel Piura
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer, 1 kingsize bed laden
Superior kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden
Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden
Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed laden
Executive kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Vergelijkbare accommodaties
Wyndham Costa del Sol Piura
Wyndham Costa del Sol Piura
Zwembad
Bubbelbad
Ontbijt inbegrepen
Spa
8.2 van 10, Zeer goed, (464)
De prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Over deze buurt
230 Av. Vice, Piso 3, Piura, Piura, 20001
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een beveiligingssysteem
Registratienummer van de accommodatie 20602461310
Overige info
Kinderen jonger dan 18 jaar mogen meestal uitsluitend in accommodaties in Peru verblijven als ze worden vergezeld door een ouder, wettelijke voogd of geautoriseerde verantwoordelijke persoon. Begeleidende volwassen wordt mogelijk gevraagd hun eigen identiteitsbewijs en dat van het kind te overleggen, evenals eventuele door een notaris getekende ondersteunende documentatie. Bezoekers die met kinderen reizen, dienen voor meer informatie voorafgaand aan hun reis een Peruaans consulaat te raadplegen.
Volgens de Peruaanse wet zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen van meer dan PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden voldaan
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lyz Business Hotel Piura Hotel
Lyz Business Hotel Piura Piura
Lyz Business Hotel Piura Hotel Piura
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lyz Business Hotel Piura
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Chammy
29 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chammy
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
17 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
7 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Eiser
Zakenreiziger
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiser
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
Reisde met partner
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Senel
Reisde met partner
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Senel
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Eiser
Zakenreiziger
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eiser
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos, Lima
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
3 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
DIEGO
1 mrt 2024
DIEGO
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Rafael
Zakenreiziger
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Lourdes
Zakenreiziger
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lourdes
2 nachten verbleven in augustus 2023