Son Sant Jordi

4.0-sterrenaccommodatie
Bed & breakfast met een volledig uitgeruste spa en een sauna in Pollensa

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn November 2024 en December 2024.
november 2024
december 2024

Fotogalerie voor Son Sant Jordi

Luchtfoto
Tuin
Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Hypoallergeen beddengoed, Select Comfort-bedden, een kluis op de kamer
Ontbijt
Ingang accommodatie

Beoordelingen

8,2 op 10 –

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Spa
    Spa
  • Roomservice
    Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
  • Zwembad
    Zwembad
  • Wasservice
    Wasservice
De prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Select Comfort
Een bidet
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Junior suite (Living Room or Balcony)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Select Comfort
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Select Comfort
Een bidet
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 twijfelaars

Familie suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Select Comfort
2 slaapkamers
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 eenpersoonsbedden en 1 kingsize bed

Vergelijkbare accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Carrer Sant Jordi, 29, Pollensa, Mallorca, 7460

In de buurt

  • Casa Museu Dionís Bennàssar - 1 min. lopen
  • Placa Major - 4 min. lopen
  • Calvario - 9 min. lopen
  • Santuari del Puig de Maria - 5 min. rijden
  • Haven van Pollensa - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Inca - 20 min. rijden
  • Palma de Mallorca (PMI) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪La Scalinata - ‬4 min. lopen
  • ‪Ca'n Moixet - ‬4 min. lopen
  • ‪La Mar Dolça - ‬7 min. lopen
  • ‪Bar Pont Roma - ‬5 min. lopen
  • ‪La Placeta - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Son Sant Jordi

Bed & breakfast met een chique stijl en een boetiekstijl in het stadscentrum
Profiteer bij Son Sant Jordi van faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een dakterras en een koffiebar/café. Gun jezelf een massage, een gezichtsbehandeling of een manicure/pedicure bij de plaatselijke spa. Het plaatselijke delicatessenrestaurant met Mediterrane gerechten, La Placeta Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Je kunt er genieten van een kindermenu. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een bibliotheek en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt deze bed & breakfast de volgende voordelen:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad met ligstoelen
  • Fietsverhuur, vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en wasservices
  • Een lift, hulp bij uitstapjes/tickets en een rookvrije accommodatie
  • Een computerstation, 20 vergaderruimtes en een bagageopslagruimte
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten te spreken zijn over de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed en Select Comfort-bedden
  • Massages in de kamer en geluiddichte muren
  • (kleding)kasten, waterkokers en bureaus

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits en Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein; reserveren verplicht
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • La Placeta Restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang
  • Seizoensgebonden buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gemeenschappelijke magnetron
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vierkante meter aan conferentieruimte
  • 20 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages in de kamer
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 treden naar de ingang
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (200 centimeter brede deur)
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 3 gebouwen
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 17.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 09.00 uur en 22.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In de zomer kun je inchecken tot 19.00 uur.
Deze accommodatie bestaat uit 3 gebouwen. In het hoofdgebouw bevinden zich Standaard en Superior kamers, het restaurant en de zwembadfaciliteiten. In de andere gebouwen bevinden zich Superior kamers en Junior suites. Deze liggen 100 meter verderop.
De receptie is geopend van 08.00 uur tot 13.00 uur en van 16.00 uur tot 19.00 uur. Als je buiten de inchecktijden aankomt, moet je vooraf contact opnemen met het hotel om de late/vroege check-in te regelen.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
1 in totaal (maximaal 10 kg per huisdier)
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen EUR 50.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen EUR 9.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een belasting door de lokale overheid geïnd die bij de accommodatie in rekening wordt gebracht. Na de 8e nacht van het verblijf geldt er een verlaging van 50% op deze belasting en kinderen onder de 16 jaar oud zijn vrijgesteld. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen en beperkingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de informatie in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 november tot 30 april, EUR 0.28 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.14. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 31 oktober, EUR 1.10 per persoon, per nacht, tot 9 nachten en daarna EUR 0.55. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 16 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 80 per voertuig (enkele reis)
  • Borgsom voor huisdier: EUR 20 per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Toeslag voor babybed: EUR 9.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: EUR 50.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusser en een EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van april tot oktober.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Son Sant Jordi
Hotel Son Sant Jordi Pollensa
Son Sant Jordi
Son Sant Jordi Hotel
Son Sant Jordi Pollensa
Son Sant Jordi Hotel Pollensa
Son Sant Jordi B&B Pollensa
Son Sant Jordi Pollensa
Son Sant Jordi Bed & breakfast
Son Sant Jordi Bed & breakfast Pollensa

Veelgestelde vragen

Is Son Sant Jordi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een seizoensgebonden buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Son Sant Jordi?

Vandaag, 4 nov. 2024, kost een verblijf bij Son Sant Jordi van één nacht voor twee volwassenen op 20 nov. 2024 min. € 125,06, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Son Sant Jordi?

Ja, bij deze bed & breakfast zijn honden (maximaal 1 in totaal) toegestaan, met een maximaal gewicht van 10 kg per huisdier. Er wordt een borgsom in rekening gebracht van EUR 20 per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Son Sant Jordi te parkeren?

Je kunt in de buurt gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Son Sant Jordi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 17.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Son Sant Jordi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Son Sant Jordi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 80 per voertuig.

Waar ligt Son Sant Jordi?

Deze wellness bed & breakfast ligt in het centrum van Pollensa, vlak bij Oratori de Sant Jordi en Casa Museu Dionís Bennàssar. Ook Església de Monti-Sion en Placa Major liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Son Sant Jordi

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 33 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 90 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 90 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The people were friendly, but the maintenance on the equipment in the kitchen and in the rooms was not up to standard (air conditioning smelled bad for a couple of days, and did not cool the room sufficiently. In contradiction of what is written in other reviews the quality of the food in the restaurant was very good. Breakfast was also very good, but both the second coffee machine as the toaster were broken for the whole week we were there
11 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Gerrit, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is heel goed, vlakbij centrum maar toch rustig. Heerlijke tuin met zwembad, meer dan genoeg comfortabele ligbedden. Onze kamer in de vernieuwde dependance tegenover het hotel was ruim, zeer comfortabel en volkomen geluiddicht. Hele prettige en relaxte service en personeel. Tip: parkeer op de publieke parkeerplaats net buiten het centrum. Rijd niet het stadje in, de straten zijn zeer smal.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Frederic, Mortsel (belgie)

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Mooi boutique hotel met zeer vriendelijke mensen
Mooi en gezellig hotel (familiale sfeer) met prachtig aangelegde tuin met zwembad. Fantastisch ontbijtbuffet Heel vriendelijke bediening maar in de loop van de dag niet altijd iemand beschikbaar om iets te bestellen aan de bar. Junior suite was zeer mooi en ruim met een afgesloten terras. Gunstige ligging hotel, vlakbij centrum met verschillende terrasjes en restaurantjes Privé parking ook beschikbaar

10/10 – Uitstekend

Zachary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in the middle of town that is walking distance to most everything. The hotel also includes La Placeta Restaurant which provides solid breakfast and dinner. Super convenient option for staying in Pollenca.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Barry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stay here every year. The hotel is family owned and staff are friendly and helpful. The rooms in the new complex are large suites and that’s where we always stay. Problem with air con this year which I’m sure will be sorted. The garden and pool are lovely and great for sunbathing. I would always recommend this hotel if staying in Pollença and look forward to going back next year.
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Aimee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a very sweet property owned by a family as it was their grandparents former home. Now run by 2 sisters who are lovely and kind, this charming home has multiple rooms and quaint grounds. Our room was. Wet spacious with 2 bedrooms, a bathroom with bath, living room and mint refrigerator and amenities. Everyone on the property was kind and helpful with a smile. Specifically--Aina (manager) -Gema (breakfast), she is Aina's sister. -Raquel (reception) -Cynthia (breakfast assistant) -Stalin (cleaning) All were very kind. We had a wonderful stay. Thank you to everyone above.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Melinda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The staff were very friendly and helpful. We had a few issues as one of our party is a wheelchair user and the first ramps they had were not suitable. However they got a carpenter to custom make a couple of ramps that meant he could get into the main building.
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, we stayed in the loft room in the annex, great space and light. The hotels garden is a delight!
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Willi

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Bjørn Lau

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel and amazing garden
Such a lovely place. A paradise in the city. Super friendly family running the hotel. We are coming back! Great breakfast. Their garden is beautiful. With fish and birds. A great experience.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Alex

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great family run hotel 5 minutes walk from the beautiful old town of Pollensa. Perfect location.Upgraded to one of their new apartments which was spacious & very clean. Staff couldnt be more helpful, tips on local places to see. Didnt eat in the restaurant. Would recommend for a quiet, stress free stay.
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Marc

5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Scott

3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

D

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old authentic tastefully renovated retaining period furniture.original features and
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Cornelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten ein Zimmer zur Straßenseite. Dort ist es doch sehr laut.
7 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Eduardo Sanchez

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel tiene mucho encanto, un edificio muy bonito y un patio precioso. Lo único que fue algo molesto fueron los loros del propietario que viven en el hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Kaffeemaschine nicht kundenfreundlich,
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Cristian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Wivina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was great, the room was clean and big but the bathroom need some maintenance and we were missing some towels, the soap is not the greatest, lots of choice at breakfast and taste was ok, the sauna was a plus but too bad the temperature was not warm enough and the jacuzzi was not on. Overall a good value for the money but some minor adjustments could be made.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Kim

Unacceptable, laundry in the lobby and no seating?
Son Sant Jordi is obviously not in need of any business or is taking travelers like myself as fools. We reserved this place, it’s not like it’s cheap, on the basis of its reviews and availability. When we arrived, we were greeted with upended furniture in the lobby, an unruly( albeit innocent) child running around (the grand child) linen on clothes driers all around the lobby and a very feeble attempt of an explanation that it’s the end of season??. We were accommodated across the road on the ground floor where we were met with builders mats and angle grinders whilst builders were working on the building. After finding a rotten orange in the fruit bowl at breakfast the next morning I handed in my key and said we were leaving. We had booked two nights but I did not care. This place is a disgrace to the hospitality industry. If you want to close down out of season do so, but do not take bookings and expect your guests to feel like they are walking into the laundry room. I will add the hotel contacted me after they saw my initial Hotels.Com review on check in and tried to explain that they are just a family hotel and that some of their furnishings were being renewed. Not so. If it were my establishment I would not take a booking whilst service was being impacted and secondly I would make an attempt to refund a dissatisfied guest. Furthermore, it’s a huge daily run business and maybe they just don’t care after 1st November?! If it were my business I would feel ashamed.
View of sofa in the  lobby
Washing in the lobby going to the pool
More washing near the bar
Rotten orange in the breakfast buffet
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A family run hotel where the staff can’t do enough to help you. Great amenities any a very varied buffet breakfast
2 nachten verbleven in september 2019